Каралды:
«Балдырған»бөбекжайының
әдіскері
|
«Айгөлек» ортаңғы тобы |
|
|
Тәрбиеші: |
Темірболатова А.Б |
|
Күні: |
26.09.2018. |
|
Білім беру саласы: |
«Таным» «Комуникация» «Денсаулық» «Шығармашылық» «Әлеумет» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарымен таныстыру. |
|
Тақырыбы: |
«Ғажайып
математика» |
|
Мақсаты: |
5 көлемінде сандық
есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау,. Балалардың тілін
дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту,
әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып - алу және
геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді
ажыратуға, қарым - қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру
Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа
тәрбиелеу. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
суреттер, кілем,
геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар, үлестірмелі
материалдар
пайдаланылады |
|
Әдіс тәсілдер: |
түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту сәті, « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны, жұмбақтар. |
|
Билингвальды компонент |
Бір, екі, үш, төрт, бес-один, два, три, четыре, пять-one, two, three, four, five. |
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Біз әдепті баламыз .Сәлемдесу
тәрбиенің басы ғой. Саламатсыздар ма, балалар! Жылулық шеңбер.
- Жарайсыңдар,
балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. |
Сәлематсызба. Балалар жылулық шеңбер құрады. Көздерін, құлақтарын уқалайды.
Шапалақтайды. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Оны табиғаттың қандай өзгерістерінен көріп отырсыңдар? Балалар мына сандықтың ішінде бізге тапсырмалар берілген, осы тапсырманы дұрыс орындасаңдар, сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. 1 -
тапсырма. 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау Мынау ненің суреті? Жүрегі бар, ізі жоқ, Мен
атамнан қаштым, Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. Сергіту сәті. Теледидардан қарап жасау. Аяқтарды жылатамыз. Бір серігіп алсаңдар одан әрі
жалғастыру. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, бірден білер құлақ асқан сөзіме. Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды
ғой |
Күз Күн салқындады, ағаштардың жапырақтары сарғайды. Балалар 1 ден 5ке дейін санайды және үш тілде санайды. Жоғалған санды табады. Бір доп Қоянның Екі құлағы бар Бес саусақ бар Үш құс қалды Бес алма Ит Балық Бауырсақ Қой Балалар теледидардан қарап қимылдарды жасайды. Үшбұрыш, шеңбер,шаршы. Дөңгелек Үшбұрыш Балалар пішіндерді кілемшеге орналастырады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Геометриялық пішіндерді
кілемшеге орналастырдық. Бүгінгі ашық оқу қызметіміз аяқталды, Сауболыңыздар! |
Орналастырдық Санадық Келісеміз Сауболыңыз |
Күтілетін нәтиже:
Біледі :зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.
Игереді : Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Меңгереді
: геометриялық пішіндерді
ажыратты және кілемшеге
орналастырды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ғажайып математика" ашық оқу қызметінің жоспары
"Ғажайып математика" ашық оқу қызметінің жоспары
Каралды:
«Балдырған»бөбекжайының
әдіскері
|
«Айгөлек» ортаңғы тобы |
|
|
Тәрбиеші: |
Темірболатова А.Б |
|
Күні: |
26.09.2018. |
|
Білім беру саласы: |
«Таным» «Комуникация» «Денсаулық» «Шығармашылық» «Әлеумет» |
|
Бөлімі: |
Қарапайым математикалық ұғымдарымен таныстыру. |
|
Тақырыбы: |
«Ғажайып
математика» |
|
Мақсаты: |
5 көлемінде сандық
есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау,. Балалардың тілін
дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту,
әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып - алу және
геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді
ажыратуға, қарым - қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру
Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа
тәрбиелеу. |
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
суреттер, кілем,
геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар, үлестірмелі
материалдар
пайдаланылады |
|
Әдіс тәсілдер: |
түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту сәті, « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны, жұмбақтар. |
|
Билингвальды компонент |
Бір, екі, үш, төрт, бес-один, два, три, четыре, пять-one, two, three, four, five. |
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Біз әдепті баламыз .Сәлемдесу
тәрбиенің басы ғой. Саламатсыздар ма, балалар! Жылулық шеңбер.
- Жарайсыңдар,
балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. |
Сәлематсызба. Балалар жылулық шеңбер құрады. Көздерін, құлақтарын уқалайды.
Шапалақтайды. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Оны табиғаттың қандай өзгерістерінен көріп отырсыңдар? Балалар мына сандықтың ішінде бізге тапсырмалар берілген, осы тапсырманы дұрыс орындасаңдар, сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. 1 -
тапсырма. 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау Мынау ненің суреті? Жүрегі бар, ізі жоқ, Мен
атамнан қаштым, Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. Сергіту сәті. Теледидардан қарап жасау. Аяқтарды жылатамыз. Бір серігіп алсаңдар одан әрі
жалғастыру. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, бірден білер құлақ асқан сөзіме. Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды
ғой |
Күз Күн салқындады, ағаштардың жапырақтары сарғайды. Балалар 1 ден 5ке дейін санайды және үш тілде санайды. Жоғалған санды табады. Бір доп Қоянның Екі құлағы бар Бес саусақ бар Үш құс қалды Бес алма Ит Балық Бауырсақ Қой Балалар теледидардан қарап қимылдарды жасайды. Үшбұрыш, шеңбер,шаршы. Дөңгелек Үшбұрыш Балалар пішіндерді кілемшеге орналастырады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Геометриялық пішіндерді
кілемшеге орналастырдық. Бүгінгі ашық оқу қызметіміз аяқталды, Сауболыңыздар! |
Орналастырдық Санадық Келісеміз Сауболыңыз |
Күтілетін нәтиже:
Біледі :зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.
Игереді : Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Меңгереді
: геометриялық пішіндерді
ажыратты және кілемшеге
орналастырды.
шағым қалдыра аласыз













