Материалдар / "Ғажайып математика" ашық оқу қызметінің жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ғажайып математика" ашық оқу қызметінің жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымның ортаңғы топ балаларына арналған ашық оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Каралды:

«Балдырған»бөбекжайының

әдіскері

«Айгөлек» ортаңғы тобы

Тәрбиеші:

Темірболатова А.Б

Күні:

26.09.2018.

Білім беру саласы:

«Таным» «Комуникация» «Денсаулық» «Шығармашылық» «Әлеумет»

Бөлімі:

Қарапайым математикалық ұғымдарымен таныстыру.

Тақырыбы:

«Ғажайып математика»

Мақсаты:

5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау,. Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс - әрекет дағдыларын меңгерту, әлемнің тұтас бейнесін түсініп, ойлауға ауызша қосып - алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым - қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Қажетті құрал-жабдықтар,

көрнекіліктер:

суреттер, кілем, геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар, үлестірмелі материалдар пайдаланылады

Әдіс тәсілдер:

түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту сәті, « Қай сан жоғалды?» дидактикалық ойыны, жұмбақтар.

Билингвальды компонент

Бір, екі, үш, төрт, бес-один, два, три, четыре, пять-one, two, three, four, five.


Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық -қозғаушылық

Біз әдепті баламыз .Сәлемдесу тәрбиенің басы ғой.
Амандасып аламыз.

Саламатсыздар ма, балалар!

Жылулық шеңбер.
- Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
- Балалар, мынау ненің суреті? (күннің)
- Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.
- Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма?
Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.
- Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!!!
- Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар!!!
- Қайырлы таң саусақтарым, сендер ояныңдар!!!


- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып.
- Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастырудан ашық оқу қызметі.

Сәлематсызба.


Балалар жылулық шеңбер құрады.






Көздерін, құлақтарын уқалайды.

Шапалақтайды.

Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Дұрыс айтасыңдар. Оны табиғаттың қандай өзгерістерінен көріп отырсыңдар?

Балалар мына сандықтың ішінде бізге тапсырмалар берілген, осы тапсырманы дұрыс орындасаңдар, сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз.

1 - тапсырма. 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау
үш тілде санау.
2 - тапсырма. Дидактикалық ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан».
(1 - ден 5 - ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)

3 - тапсырма. Логикалық есептер
- Дүкеннен анам 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім. менде неше доп қалды? (1)

Мынау ненің суреті?
- Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)
- Қолда қанша саусақ бар?
2. Ағашта 5құс отыр, оның 2 - уі ұшып кетті, ағашта қанша құс қалды?
3. Себетте 2 алма, табақта 3 алма қосқанда барлығы болады неше алма

4 - тапсырма Жұмбақтар.
Адамға серік, күзетке берік.

Жүрегі бар, ізі жоқ,
Қанатты бар, ұшпайды.
Су астында қыстайды.

Мен атамнан қаштым,
Мен әжемнен қаштым
Таба алмадым атамды, әжемді.
Үйімді сағындым.
Бұл қай ертегі?

Кішкене ғана бойы бар,

айналдырып киген тоны бар.


Балалар енді бәріміз бір сергіп алайық

Сергіту сәті.

Теледидардан қарап жасау.

Аяқтарды жылатамыз.

Бір серігіп алсаңдар одан әрі жалғастыру.
Балалар, ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен.
Мынау түрлі - түсті пішіндерді қараңдаршы. Оларды қалай атаймыз.


Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым


Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, бірден білер құлақ асқан сөзіме.


Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды ғой
Үлестірме материалдармен жұмыс.
Балалар, геометриялық пішіндерді ажырата білсек, енді «Ғажайып математика» еліне саяхатқа баратын кілемшемізге қарайық , оған геометриялық пішіндерді орналастырайық!
Қараңдаршы, балалар, қандай әдемі кілемшелер жасадыңдар.


Күз

Күн салқындады, ағаштардың жапырақтары сарғайды.




Балалар 1 ден 5ке дейін санайды және үш тілде санайды.

Жоғалған санды табады.




Бір доп




Қоянның

Екі құлағы бар


Бес саусақ бар

Үш құс қалды


Бес алма




Ит




Балық





Бауырсақ




Қой







Балалар теледидардан қарап қимылдарды жасайды.









Үшбұрыш, шеңбер,шаршы.


Дөңгелек


Үшбұрыш



шаршы






Балалар пішіндерді кілемшеге орналастырады.

Рефлексивті-түзетушілік

Геометриялық пішіндерді кілемшеге орналастырдық.
1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санадық.
Жұмбақтар шештік.
Балалар, келесі оқу қызметінде осы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз, келісесіңдерме?
- Жарайсыңдар, балалар.

Бүгінгі ашық оқу қызметіміз аяқталды, Сауболыңыздар!

Орналастырдық


Санадық



Келісеміз




Сауболыңыз


Күтілетін нәтиже:


Біледі :зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.

Игереді : Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер, жұмбақтар шешу.

Меңгереді : геометриялық пішіндерді ажыратты және кілемшеге орналастырды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!