Мотивациялық
-қозғаушылық
|
Біз әдепті баламыз .Сәлемдесу
тәрбиенің басы ғой.
Амандасып аламыз.
Саламатсыздар ма,
балалар!
Жылулық шеңбер.
- Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн
жасайықшы.
- Балалар, мынау ненің суреті? (күннің)
- Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады.
- Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма?
Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.
- Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!!!
- Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар!!!
- Қайырлы таң саусақтарым, сендер
ояныңдар!!!
- Жарайсыңдар,
балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып.
- Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастырудан
ашық оқу қызметі.
|
Сәлематсызба.
Балалар жылулық шеңбер
құрады.
Көздерін, құлақтарын
уқалайды.
Шапалақтайды.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
Дұрыс айтасыңдар. Оны
табиғаттың қандай өзгерістерінен көріп
отырсыңдар?
Балалар мына сандықтың ішінде
бізге тапсырмалар берілген, осы тапсырманы дұрыс орындасаңдар,
сиқырлы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа
барамыз.
1 -
тапсырма. 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау
үш тілде санау.
2 - тапсырма. Дидактикалық ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған
сан».
(1 - ден 5 - ке дейін сандар бойынша ретімен тұрады.)
3 - тапсырма. Логикалық есептер
- Дүкеннен анам 2 допты алып келді, оның біреуін ініме бердім.
менде неше доп қалды? (1)
Мынау ненің суреті?
- Қоянда неше құлақ бар?(қоянның суретін көрсету)
- Қолда қанша саусақ бар?
2. Ағашта 5құс отыр, оның 2 - уі ұшып кетті, ағашта қанша құс
қалды?
3. Себетте 2 алма, табақта 3 алма қосқанда барлығы болады неше
алма
4 - тапсырма Жұмбақтар.
Адамға серік, күзетке
берік.
Жүрегі бар, ізі жоқ,
Қанатты бар, ұшпайды.
Су астында қыстайды.
Мен
атамнан қаштым,
Мен әжемнен қаштым
Таба алмадым атамды, әжемді.
Үйімді сағындым.
Бұл қай ертегі?
Кішкене ғана бойы
бар,
айналдырып киген тоны бар.
Балалар енді бәріміз бір сергіп
алайық
Сергіту
сәті.
Теледидардан қарап
жасау.
Аяқтарды
жылатамыз.
Бір серігіп алсаңдар одан әрі
жалғастыру.
Балалар, ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен.
Мынау түрлі - түсті пішіндерді қараңдаршы. Оларды қалай
атаймыз.
Шуақ шашқан күнге ұқсаймын
көбірек, менің атым
Барлық шатыр ұқсайды тек
өзіме, бірден білер құлақ асқан
сөзіме.
Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды
ғой
Үлестірме материалдармен жұмыс.
Балалар, геометриялық пішіндерді ажырата білсек, енді «Ғажайып
математика» еліне саяхатқа баратын кілемшемізге қарайық , оған
геометриялық пішіндерді орналастырайық!
Қараңдаршы, балалар, қандай әдемі кілемшелер
жасадыңдар.
|
Күз
Күн салқындады, ағаштардың
жапырақтары сарғайды.
Балалар 1 ден 5ке дейін
санайды және үш тілде
санайды.
Жоғалған санды
табады.
Бір
доп
Қоянның
Екі құлағы
бар
Бес саусақ
бар
Үш құс
қалды
Бес
алма
Ит
Балық
Бауырсақ
Қой
Балалар теледидардан қарап
қимылдарды жасайды.
Үшбұрыш,
шеңбер,шаршы.
Дөңгелек
Үшбұрыш
шаршы
Балалар пішіндерді
кілемшеге орналастырады.
|
Рефлексивті-түзетушілік
|
Геометриялық пішіндерді
кілемшеге орналастырдық.
1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санадық.
Жұмбақтар шештік.
Балалар, келесі оқу қызметінде осы кілемшеге отырып «Ғажайып
математика» еліне саяхатқа барамыз, келісесіңдерме?
- Жарайсыңдар, балалар.
Бүгінгі ашық оқу
қызметіміз аяқталды,
Сауболыңыздар!
|
Орналастырдық
Санадық
Келісеміз
Сауболыңыз
|