Бекітемін ________ 275 мектеп директорының бейінді ісі жөніндегі орынбасары
|
Педагогтің аты жөні |
Ізбасова Г |
|
Күні |
12.11.2024 |
|
Сыныбы Өтілетін орны |
7 -сыныптар 218 кабинет, Уақыт: 12.15-13.00 |
|
Сыныптан тыс жұмыстың тақырыбы |
Ғажайып математиктер |
|
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты |
Математикалық білімге , оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Танымдық қызығушылықты, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту, математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, |
Сабақ барысы
|
Сыныптан тыс жұмыстың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. Сәлемдесу. Бүгінгі сыныптан тыс жұмысымыздың тақырыбы: «Ғажайып математиктер» Жоспар І.Кіріспе. а)Ұйымдастыру ә) Таныстыру І тур. Меркурий «Кім тапқыр» (логикалық сұрақ) ІІ тур. Венера «Ғажайып үштік» (есеп, формула) ІІІ тур. Юпитер «Құю есептері» ІV тур. Марс «Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?» VII.Қорытындылау |
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып 2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып 3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып |
|
слайд |
||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы |
«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» Б. Паскаль
Шақырамыз келіңдер жарысуға Күш өнер, білімменен алысуға Бар өнерді, салайық ортамызға Ал кәне, кім шығады сайысуға І тур. «Меркурий» Кім тапқыр (логикалық сұрақ) Әр бағыт белгілі бір бағадағы 4 сұрақтан тұрады (5, 10, 15, 20). Ойлануға 30 секунд бар, содан кейін топ жауап береді. Жауап дұрыс болмаса, қалған командалар (қолын тезірек көтергендер) жауап беріп, осы жауапқа берілген ұпайларды алады. Меркурий планетасына саяхат Кім тапқыр логикалық сұрақтар 1. Вазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай тең бөлген, егер әр бала бір алмадан алғанда вазада 1 алма қалды? 2. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? 3. Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? 4. Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір бірдей билет сатып алды. Олар қанша билет сатып алды? 5 Бөлменің 4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? 6.Қай кезде біз 3 санына қарап «он бес» дейміз? 7.Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? 8. Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдей фигуралардың астында бірдей сандар. Қай сан ұшбұрыштың астында, қайсысы шеңбердің астында? Жауабынызды тек сандармен жазыныз. 9. Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш бөліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және бөліндіні неге тең 10. Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп қосу таңбасын қой. 44444444 = 500 11. Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой. 333333 = 1000 12.Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой. 555555 = 1000 ІІ тур. «Венера» планетасына саяхат Ғажайып үштік (есеп, формула)
ІІІ тур. «Юпитер» 3 литрлік және 5 литрлік ыдыс бар. Осы ыдыстардың көмегімен 1 литр? 2 литр? 4 литр? Суды қалай алуға болады?
ІV тур. «Марс» Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?
|
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып
Әубәкіров
ағаның,
2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып Мақтанышы даламның, Байқоңырдан атанған.
Талғат болды
ғарышта.
3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып
Ғарышқа ұштың
самғап
Жауаптары Төртінші алманы вазамен алады
0
7 күн
3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы)
4 мысык
Сағатқа қараса
Бір ғана мотоцикл
343, 49, 7
444+44+4+4+4=1000
333*3+3:3=1000
(5+5)*(5+5)*(5+5)=1000
Жауаптары
1.жасыл 2.көк 3.сары |
5 ұпай
5 ұпай
5 ұпай
10 ұпай
10 ұпай
10 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
20 ұпай
20 ұпай
20 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
15 ұпай |
слайд
Таратпа Карточка
слайд
Куб
|
||||||||||||||||||
|
Соңы
|
VI.Қорытындылау. Жюри мүшелері әр сайыс барысында ұпайлар санын есептеп әр топқа әділетті баға берді. Алдыңызда жайнаған жүздер әні. Сіздермен кездесеміз біздер әлі, Әділ-қазы , көрермен сау тұрыңдар, Күтеді бізді жарқын күндер әлі.
Сайыс соңында жарысқа қатысып жеңіске жеткен оқушыларды марапаттау. Сөз кезегін мектеп директорының бейінді ісі жөніндегі орынбасары Утеуова Эльмира апайға береміз |
|
|
|
|
|
|
|
1 литр |
2 литр |
4 литр |
жасыл |
сары |
көк |
|
||||||
|
5 ұпай |
10 ұпай |
15 ұпай |
20 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
|||
|
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып математиктер
Ғажайып математиктер
Бекітемін ________ 275 мектеп директорының бейінді ісі жөніндегі орынбасары
|
Педагогтің аты жөні |
Ізбасова Г |
|
Күні |
12.11.2024 |
|
Сыныбы Өтілетін орны |
7 -сыныптар 218 кабинет, Уақыт: 12.15-13.00 |
|
Сыныптан тыс жұмыстың тақырыбы |
Ғажайып математиктер |
|
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты |
Математикалық білімге , оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Танымдық қызығушылықты, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту, математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, |
Сабақ барысы
|
Сыныптан тыс жұмыстың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. Сәлемдесу. Бүгінгі сыныптан тыс жұмысымыздың тақырыбы: «Ғажайып математиктер» Жоспар І.Кіріспе. а)Ұйымдастыру ә) Таныстыру І тур. Меркурий «Кім тапқыр» (логикалық сұрақ) ІІ тур. Венера «Ғажайып үштік» (есеп, формула) ІІІ тур. Юпитер «Құю есептері» ІV тур. Марс «Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?» VII.Қорытындылау |
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып 2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып 3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып |
|
слайд |
||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы |
«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» Б. Паскаль
Шақырамыз келіңдер жарысуға Күш өнер, білімменен алысуға Бар өнерді, салайық ортамызға Ал кәне, кім шығады сайысуға І тур. «Меркурий» Кім тапқыр (логикалық сұрақ) Әр бағыт белгілі бір бағадағы 4 сұрақтан тұрады (5, 10, 15, 20). Ойлануға 30 секунд бар, содан кейін топ жауап береді. Жауап дұрыс болмаса, қалған командалар (қолын тезірек көтергендер) жауап беріп, осы жауапқа берілген ұпайларды алады. Меркурий планетасына саяхат Кім тапқыр логикалық сұрақтар 1. Вазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай тең бөлген, егер әр бала бір алмадан алғанда вазада 1 алма қалды? 2. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? 3. Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? 4. Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір бірдей билет сатып алды. Олар қанша билет сатып алды? 5 Бөлменің 4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? 6.Қай кезде біз 3 санына қарап «он бес» дейміз? 7.Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? 8. Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдей фигуралардың астында бірдей сандар. Қай сан ұшбұрыштың астында, қайсысы шеңбердің астында? Жауабынызды тек сандармен жазыныз. 9. Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш бөліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және бөліндіні неге тең 10. Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп қосу таңбасын қой. 44444444 = 500 11. Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой. 333333 = 1000 12.Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой. 555555 = 1000 ІІ тур. «Венера» планетасына саяхат Ғажайып үштік (есеп, формула)
ІІІ тур. «Юпитер» 3 литрлік және 5 литрлік ыдыс бар. Осы ыдыстардың көмегімен 1 литр? 2 литр? 4 литр? Суды қалай алуға болады?
ІV тур. «Марс» Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?
|
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып
Әубәкіров
ағаның,
2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып Мақтанышы даламның, Байқоңырдан атанған.
Талғат болды
ғарышта.
3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып
Ғарышқа ұштың
самғап
Жауаптары Төртінші алманы вазамен алады
0
7 күн
3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы)
4 мысык
Сағатқа қараса
Бір ғана мотоцикл
343, 49, 7
444+44+4+4+4=1000
333*3+3:3=1000
(5+5)*(5+5)*(5+5)=1000
Жауаптары
1.жасыл 2.көк 3.сары |
5 ұпай
5 ұпай
5 ұпай
10 ұпай
10 ұпай
10 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
20 ұпай
20 ұпай
20 ұпай
15 ұпай
15 ұпай
15 ұпай |
слайд
Таратпа Карточка
слайд
Куб
|
||||||||||||||||||
|
Соңы
|
VI.Қорытындылау. Жюри мүшелері әр сайыс барысында ұпайлар санын есептеп әр топқа әділетті баға берді. Алдыңызда жайнаған жүздер әні. Сіздермен кездесеміз біздер әлі, Әділ-қазы , көрермен сау тұрыңдар, Күтеді бізді жарқын күндер әлі.
Сайыс соңында жарысқа қатысып жеңіске жеткен оқушыларды марапаттау. Сөз кезегін мектеп директорының бейінді ісі жөніндегі орынбасары Утеуова Эльмира апайға береміз |
|
|
|
|
|
|
|
1 литр |
2 литр |
4 литр |
жасыл |
сары |
көк |
|
||||||
|
5 ұпай |
10 ұпай |
15 ұпай |
20 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
5 ұпай |
|||
|
1 топ «Тоқтар» 7 «А» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 топ «Талғат» 7 «Ә» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 топ «Айдын» 7 «Б» сынып |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















