Материалдар / Ғажайып планета
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып планета

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 5 сынып материалы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Қиял әлемі

Мектеп: «Ұзын Ата» жом

Күні: 25.01.2023 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова З

Сынып: 5 б

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Ғажайып планета»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Мен саған тілеймін!» оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.


Шаттық шеңбері

Түрлі - түсті шеңберлер арқылы топқа бірігу

І – топ: «Зат есім» тобы

ІІ – топ: «Деректі, дерексіз зат есімдер» тобы

ІІІ – топ: «Жалпы, жалқы зат есімдер» тобы

Әр топ өз топтарын қорғап шығады

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

  • Үйге берілген жаттығу жұмысын тексеру


Сабақтың мақсатымен таныстыру.


І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

  1. Сурет көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау

Аспан денелері 1. Күн жүйесі

2. Ғаламшар /Жер планетасының сыртқы көрінісі/

АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейне фильмді көріңдер .


- Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты анықтайды

-Тақырыпқа қатыстылығын анықтайды




Оқушылар сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Берілген сурет бойынша сабақ тақырыбына болжам жасату.


Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар.


ҚБ

Смайликтер арқылы бағалау













Сабақтың ортасы















ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . Мағынаны тану. Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған

сұрақтар құрастырыңдар.

Үш топ бір – бір сұрақтан құрастырады

Дескриптор:

  • мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

  • сұрақтарға тұжырымды жауап береді.


ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.


Мысалы: Абай Найманның дауына билігін айтып қойған еді.
Жазылым

3-жаттығу Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажырату

Топтық жұмыс «Сиқырлы конверт» әдісін қолдану

1-топ: «Кім тапқыр?» әдісі
Шарты: жалпы есімге жалқы есімді ,жалқы есімге жалпы есімді жазып шығу тез әрі шапшаң

1. Көл –

2. Ер есімі –
3.  Балқаш, Алақөл, Қаратал - бұлардың жалпы атауы -
4. Құлагер, Ақтөс, Марғау - бұлардың жалпы атауы -
5. Кітап –
6. Тау –

2-топ: «Кітап, әке, дос» сөздерін жекеше және көпше түрде тәуелде

Жекеше Көпше

І. Менің І. Біздің /дер/

ІІ. Сенің ІІ. Сендердің

Сіздің Сіздердің

ІІІ. Оның ІІІ. Олардың


3-топ:. «Ғарыш», «аспан», «Байқоңыр», «өмір» сөздерін септеңдер.


Дескриптор

- Жалпы есімді жалқы есімге, жалқы есімді жалпы есімге айналдыра алады

- Берілген мысалдарды тәуелдей алады

- Берілген мысалдарды септей алады

Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған

сұрақтар құрастырыңдар.



Грамматикалық тақырыпты меңгереді.


Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар.










ҚБ

Смайликтер арқылы топты бағалау



















ҚБ

Смайликтер арқылы топты бағалау







5-сынып қазақ тілі оқулығы.

























Сабақтың соңы








Үй тапсырмасы:


Кері байланыс

Ғажайып планетеларға жасырынған сұрақтар

1. Аспан әлемінде қанша ғаламшар бар?

2. Қазақ тілінде қанша жалғау бар?

3. Қазақ тілінде қанша септік бар?

4. Қазақ тілінде қанша сөз табы бар?

5. Көптік жалғау дегеніміз не?

6. Ғарыш дегеніміз не?


6 – жаттығу


Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасау










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!