Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғажайып планета
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: «Ұзын Ата» жом |
||||||
Күні: 25.01.2023 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова З |
||||||
Сынып: 5 б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
«Ғажайып планета» |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен саған тілеймін!» оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Шаттық шеңбері Түрлі - түсті шеңберлер арқылы топқа бірігу І – топ: «Зат есім» тобы ІІ – топ: «Деректі, дерексіз зат есімдер» тобы ІІІ – топ: «Жалпы, жалқы зат есімдер» тобы Әр топ өз топтарын қорғап шығады ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Сабақтың мақсатымен таныстыру. І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту
Аспан денелері 1. Күн жүйесі 2. Ғаламшар /Жер планетасының сыртқы көрінісі/ АКТ арқылы «Ғарыш әлемі» тақырыбы бойынша танымдық бейне фильмді көріңдер . - Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты анықтайды -Тақырыпқа қатыстылығын анықтайды
|
Оқушылар сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген сурет бойынша сабақ тақырыбына болжам жасату. Бейнефильмдегі негізгі ақпаратты, ұсынылған иллюстрациялардың тақырыпқа қатысын анықтаңдар. |
ҚБ Смайликтер арқылы бағалау |
|
|
||
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . Мағынаны тану. Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар. Үш топ бір – бір сұрақтан құрастырады Дескриптор:
ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Мысалы: Абай Найманның дауына билігін
айтып қойған еді. 3-жаттығу Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажырату Топтық жұмыс «Сиқырлы конверт» әдісін қолдану
1-топ: «Кім тапқыр?»
әдісі 1. Көл –
2. Ер есімі
– 2-топ: «Кітап, әке, дос» сөздерін жекеше және көпше түрде тәуелде Жекеше Көпше І. Менің І. Біздің /дер/ ІІ. Сенің ІІ. Сендердің Сіздің Сіздердің ІІІ. Оның ІІІ. Олардың 3-топ:. «Ғарыш», «аспан», «Байқоңыр», «өмір» сөздерін септеңдер. Дескриптор - Жалпы есімді жалқы есімге, жалқы есімді жалпы есімге айналдыра алады - Берілген мысалдарды тәуелдей алады - Берілген мысалдарды септей алады |
Үзіндіні оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Оқылым мәтініндегі септік жалғаулы сөздерді теріп жазып, қай септікте тұрғанын ажыратыңдар. |
ҚБ Смайликтер арқылы топты бағалау ҚБ Смайликтер арқылы топты бағалау |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. |
|
||
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Кері байланыс |
Ғажайып планетеларға жасырынған сұрақтар 1. Аспан әлемінде қанша ғаламшар бар? 2. Қазақ тілінде қанша жалғау бар? 3. Қазақ тілінде қанша септік бар? 4. Қазақ тілінде қанша сөз табы бар? 5. Көптік жалғау дегеніміз не? 6. Ғарыш дегеніміз не?
6 – жаттығу
Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасау
|
|
|