Педагог-модератор: Нуржигитова Махаббат Уразалиевна
Күні: 06.01.2025
Сабақ тақырыбы: Ғажайып қыс
Сурет салу
Топ: Кіші топ
Мақсаты:
• Балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін толықтырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
• Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын арттыру.
• Қаламды үш саусақпен, қатты қыспай ұстауды үйрету.
• Қарапайым элементтерді қағаз бетінде жеңіл жүргізуді меңгерту.
Міндеттері:
1. Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
2. Бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын арттыру.
3. Қаламды дұрыс ұстау дағдыларын дамыту.
4. Қарапайым элементтерді салу арқылы балалардың сурет салуға деген ынтасын қалыптастыру.
5. Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, өздеріне ұнайтын қысқы пейзажды салуға мүмкіндік беру.
Сабақтың түрі:
Қолданбалы өнер, шығармашылық.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
• Балалармен сәлемдесіп, оларды жайлы ортада қарсы алу.
• Балалардың көңіл-күйін сұрау, мұғалімнің қызықты, жылы сөзімен балалардың назарын сабаққа аудару.
• Қыс мезгілі туралы балалармен әңгімелесу:
• Қыс қандай болады?
• Қар, аяз, мұз туралы не білеміз?
• Қыста қандай ойындар ойнаймыз?
2. Негізгі кезең:
• Қыс мезгілі туралы қысқаша әңгіме жүргізу, оның ерекшеліктері мен табиғаттағы өзгерістерін талқылау. Мысалы, қар жауып, ормандағы ағаштар қармен жабылады, балалар қарда ойнайды, аязды күндер келеді.
• Сурет салу техникасы туралы түсіндіру:
• Қаламды дұрыс ұстауды көрсету: саусақтардың қалай орналасуы керектігі (қаламды үш саусақпен ұстау), қатты қыспай, жеңіл ұстап, жаза білу.
• Қарапайым элементтерді салу арқылы сурет салу дағдыларын қалыптастыру. Мысалы, ағаштың діңі, жапырақтары, қардың әртүрлі элементтері.
3. Тәжірибелік жұмыс:
• Балаларға қыс мезгіліне тән бейнелер салу тапсырмасын беру (қар жауған орман, қысқы ойындар, балалардың мұзда сырғанауына байланысты сурет салу).
• Әр бала өз суретін таңдаған тақырып бойынша салуға кіріседі.
• Қағазға жеңіл сызықтармен сурет салып, кейін оны түрлі түстермен бояу.
• Бояуды дұрыс қолдану туралы кеңес беру (жаңбырлы қар немесе күн шыққан қыс күнінің суретін салуға болады).
4. Сабақ барысында көмектесу:
• Балаларға жеке көмек көрсету, қандай элементтерді қосу керектігін айтып, жұмысты жақсартуға бағыттау.
• Қаламды ұстау, қозғалыс жасау және сызықтарды дұрыс салуға бағыттау.
5. Қорытынды кезең:
• Балалардың жұмыстары аяқталғаннан кейін, оларды бір-біріне көрсетіп, талқылауға мүмкіндік беру.
• Әр бала өз жұмысын таныстырып, суретін түсіндіреді. Қыс туралы не салғанын айтып береді.
• Балалардың жұмыстарына баға беру. Әрбір балаға қолдау білдіріп, шығармашылық қабілетін мадақтау.
• Сурет салу барысында көрсеткен ұқыптылық, сабырлылық туралы пікір айту.
6. Үй тапсырмасы:
Балаларға қысқы пейзажды немесе қысқы табиғаттың бір көрінісін үйде де салуға тапсырма беру. Үйде қандай элементтерді қосу керек екендігін кеңес ретінде айту (мысалы, шаңғы тебетін балалар, үскірік аяз, көкшіл аспан, қар жауып тұрған жер).
Құралдар:
• Қағаз (формат А4)
• Қарындаштар, гуашь, акварель бояулары
• Сүрткіштер
• Құралдар мен құрал-жабдықтар
Бағалау:
• Сабақтың соңында балалардың шығармашылық жұмыстары мен қиялдарын бағалау.
• Әрбір балаға жеке пікір білдіріп, оның жұмысына қатысты оң бағалар беру.
• Балаларға шығармашылық қабілеттерін арттыруға бағытталған мадақ сөздер айту.
Қорытынды:
Бұл сабақ балаларға қыс мезгілінің табиғатымен танысуға, өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін дамытуға көмектеседі. Сабақ барысында бала тек техникалық дағдыларын ғана емес, сонымен қатар өз шығармашылық ойлау қабілетін де дамытады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып қыс
Ғажайып қыс
Педагог-модератор: Нуржигитова Махаббат Уразалиевна
Күні: 06.01.2025
Сабақ тақырыбы: Ғажайып қыс
Сурет салу
Топ: Кіші топ
Мақсаты:
• Балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін толықтырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
• Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын арттыру.
• Қаламды үш саусақпен, қатты қыспай ұстауды үйрету.
• Қарапайым элементтерді қағаз бетінде жеңіл жүргізуді меңгерту.
Міндеттері:
1. Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
2. Бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын арттыру.
3. Қаламды дұрыс ұстау дағдыларын дамыту.
4. Қарапайым элементтерді салу арқылы балалардың сурет салуға деген ынтасын қалыптастыру.
5. Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, өздеріне ұнайтын қысқы пейзажды салуға мүмкіндік беру.
Сабақтың түрі:
Қолданбалы өнер, шығармашылық.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
• Балалармен сәлемдесіп, оларды жайлы ортада қарсы алу.
• Балалардың көңіл-күйін сұрау, мұғалімнің қызықты, жылы сөзімен балалардың назарын сабаққа аудару.
• Қыс мезгілі туралы балалармен әңгімелесу:
• Қыс қандай болады?
• Қар, аяз, мұз туралы не білеміз?
• Қыста қандай ойындар ойнаймыз?
2. Негізгі кезең:
• Қыс мезгілі туралы қысқаша әңгіме жүргізу, оның ерекшеліктері мен табиғаттағы өзгерістерін талқылау. Мысалы, қар жауып, ормандағы ағаштар қармен жабылады, балалар қарда ойнайды, аязды күндер келеді.
• Сурет салу техникасы туралы түсіндіру:
• Қаламды дұрыс ұстауды көрсету: саусақтардың қалай орналасуы керектігі (қаламды үш саусақпен ұстау), қатты қыспай, жеңіл ұстап, жаза білу.
• Қарапайым элементтерді салу арқылы сурет салу дағдыларын қалыптастыру. Мысалы, ағаштың діңі, жапырақтары, қардың әртүрлі элементтері.
3. Тәжірибелік жұмыс:
• Балаларға қыс мезгіліне тән бейнелер салу тапсырмасын беру (қар жауған орман, қысқы ойындар, балалардың мұзда сырғанауына байланысты сурет салу).
• Әр бала өз суретін таңдаған тақырып бойынша салуға кіріседі.
• Қағазға жеңіл сызықтармен сурет салып, кейін оны түрлі түстермен бояу.
• Бояуды дұрыс қолдану туралы кеңес беру (жаңбырлы қар немесе күн шыққан қыс күнінің суретін салуға болады).
4. Сабақ барысында көмектесу:
• Балаларға жеке көмек көрсету, қандай элементтерді қосу керектігін айтып, жұмысты жақсартуға бағыттау.
• Қаламды ұстау, қозғалыс жасау және сызықтарды дұрыс салуға бағыттау.
5. Қорытынды кезең:
• Балалардың жұмыстары аяқталғаннан кейін, оларды бір-біріне көрсетіп, талқылауға мүмкіндік беру.
• Әр бала өз жұмысын таныстырып, суретін түсіндіреді. Қыс туралы не салғанын айтып береді.
• Балалардың жұмыстарына баға беру. Әрбір балаға қолдау білдіріп, шығармашылық қабілетін мадақтау.
• Сурет салу барысында көрсеткен ұқыптылық, сабырлылық туралы пікір айту.
6. Үй тапсырмасы:
Балаларға қысқы пейзажды немесе қысқы табиғаттың бір көрінісін үйде де салуға тапсырма беру. Үйде қандай элементтерді қосу керек екендігін кеңес ретінде айту (мысалы, шаңғы тебетін балалар, үскірік аяз, көкшіл аспан, қар жауып тұрған жер).
Құралдар:
• Қағаз (формат А4)
• Қарындаштар, гуашь, акварель бояулары
• Сүрткіштер
• Құралдар мен құрал-жабдықтар
Бағалау:
• Сабақтың соңында балалардың шығармашылық жұмыстары мен қиялдарын бағалау.
• Әрбір балаға жеке пікір білдіріп, оның жұмысына қатысты оң бағалар беру.
• Балаларға шығармашылық қабілеттерін арттыруға бағытталған мадақ сөздер айту.
Қорытынды:
Бұл сабақ балаларға қыс мезгілінің табиғатымен танысуға, өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін дамытуға көмектеседі. Сабақ барысында бала тек техникалық дағдыларын ғана емес, сонымен қатар өз шығармашылық ойлау қабілетін де дамытады.
шағым қалдыра аласыз













