Сабақтың тақырыбы: Ғажайып түстер
Міндеті:Балалардың сөздік қорларын молайту,ой-өрісін дамыту.Компьютермен жұмыс істеу,ойын ойнау дағдыларын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін тыңғылықты аяқтауға,зейінді,шыдамды болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс:Ақ,қызыл,жасыл,сары,көк.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,дидактикалық ойын.
Көрнекіліктер:Түрлі-түсті шарлар,қақпақтар,мозайка.
Техникалық құрал: Компьютер.
Балалардың іс-әрекеті:
Ал,балалар,сәлемдесіп алайық.
Үлкенге де «сіз»
Кішіге де «сіз»
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз!
Мұғалім:
-Балалар,біз таңертең тұрғанда нені көреміз?
-Күнді көреміз.
-Күнді көргенде қуанасыңдар ма?
-Иә.
-Ендеше,барлығымыз «Алақай» деп қол шапалақтайықшы.
(Қол шапалақтайды)
-Балалар,барлығымыз көңілімізді көтердік.Өте жақсы күнді көргенде барлығымыз қуанамыз.
Мұғалім: Балалар,біз бүгінгі оқу іс-әрекеттерімізде түстермен танысамыз.
Балалар,ең алдымен сендер менің сұрағыма жауап беріңдерші?
-Біз шәйіміздің тәтті болу үшін не қосамыз?
Балалар:Қант пен сүт қосамыз.
Мұғалім:Олардың түсі қандай?
Балалар:Ақ
Мұғалім:Дұрыс айтасыңдар.
Компьютермен жұмыс:
Мақсаты:Эдуплей арқылы әр баланың қабілетін өз бетімен жұмыс істеу технологиялық білімдерін, практикалық біліктілігін дамыту.Атап айтқанда осы модульдің ішіндегі «түстер» көркем және шынайы бейнеде берілген.
Мысалы:Ақ,қызыл,сары түстерді тауып көрсетуді жеңілдету үшін «Көбелекті гүлге қондыру» түстеріне байланысты,тапсырманы көп жеңілдетеді.
Мұғалім:Балалар,қане қоржында не бар екен? Көреміз бе?
Қоржынның ішінен түрлі-түсті қақпақтар шығады.
-Балалар,мұнда көп қақпақтар бар екен.Қақпақтың пішіні қандай?
-Дөңгелек
-Түстері қандай екен?
-Қызыл,жасыл,сары,көк,ақ.
-Бәрекелді,ендеше осы сиқырлы қақпақтардан күн құрастырайық.
Осылайша,балалар,қақпақтардан күн,гүл құрастырып шығады.
Гүлдерін,күндерін қандай әдемі!
Жұмбақ шешу: (Бағдаршамның үлгісі)
Жолда тұрады
Үш түсі болады
Бұл не?
Жауабы: (Бағдаршам)
Сергіту жаттығуы:
Оңға,солға қараймыз,
Қызыл жанды- тоқтаймыз.
Сары жанды- тұрамыз,
Жасыл жанды-жүреміз.
«Ыдысты өз орнына қой» дидактикалық ойын.
Мақсаты:Күрешкені өз тәрелкесіне қою арқылы түстерін таңдап,кеңістікке дұрыс орналастыру қабілетін дамыту.
«Мозаика»
Мозаикадағы түстерді қолданып,ауызша есептеуге,кеңістікті бағдарлауға үйрету.
Мысалы: «3 қызыл түсті жоғары қатарға қой», «2 көк түсті төменгі қатарға қой»
«Барлығы қанша болды?» немесе «Ортасына сары түсті жина» «Жоғары оң жаққа көк түсті жина»
Мұғалім:Балаларға шармен «Түсі қандай» ойынын ойнатқызады.
Мақсаты:Балалардың түсін тани бүлуі.
Шарты:Мұғалім қолына бір шарды алып,түсін сұрайды.Дұрыс айтқан балаға сол шарды береді.
Күтілетін нәтиже:
Білу:Түстерді бір-бірінен ажырата білу.
Жасай білу:Дөңгелек пішінді заттардан күн,гүл құрастырып жасай алады.
Оханова Б.Н Түлкібас ауданы
Психологиялық-педагогикалық
Түзету кабинеті ОҚО
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып түстер
Ғажайып түстер
Сабақтың тақырыбы: Ғажайып түстер
Міндеті:Балалардың сөздік қорларын молайту,ой-өрісін дамыту.Компьютермен жұмыс істеу,ойын ойнау дағдыларын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін тыңғылықты аяқтауға,зейінді,шыдамды болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс:Ақ,қызыл,жасыл,сары,көк.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,дидактикалық ойын.
Көрнекіліктер:Түрлі-түсті шарлар,қақпақтар,мозайка.
Техникалық құрал: Компьютер.
Балалардың іс-әрекеті:
Ал,балалар,сәлемдесіп алайық.
Үлкенге де «сіз»
Кішіге де «сіз»
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз!
Мұғалім:
-Балалар,біз таңертең тұрғанда нені көреміз?
-Күнді көреміз.
-Күнді көргенде қуанасыңдар ма?
-Иә.
-Ендеше,барлығымыз «Алақай» деп қол шапалақтайықшы.
(Қол шапалақтайды)
-Балалар,барлығымыз көңілімізді көтердік.Өте жақсы күнді көргенде барлығымыз қуанамыз.
Мұғалім: Балалар,біз бүгінгі оқу іс-әрекеттерімізде түстермен танысамыз.
Балалар,ең алдымен сендер менің сұрағыма жауап беріңдерші?
-Біз шәйіміздің тәтті болу үшін не қосамыз?
Балалар:Қант пен сүт қосамыз.
Мұғалім:Олардың түсі қандай?
Балалар:Ақ
Мұғалім:Дұрыс айтасыңдар.
Компьютермен жұмыс:
Мақсаты:Эдуплей арқылы әр баланың қабілетін өз бетімен жұмыс істеу технологиялық білімдерін, практикалық біліктілігін дамыту.Атап айтқанда осы модульдің ішіндегі «түстер» көркем және шынайы бейнеде берілген.
Мысалы:Ақ,қызыл,сары түстерді тауып көрсетуді жеңілдету үшін «Көбелекті гүлге қондыру» түстеріне байланысты,тапсырманы көп жеңілдетеді.
Мұғалім:Балалар,қане қоржында не бар екен? Көреміз бе?
Қоржынның ішінен түрлі-түсті қақпақтар шығады.
-Балалар,мұнда көп қақпақтар бар екен.Қақпақтың пішіні қандай?
-Дөңгелек
-Түстері қандай екен?
-Қызыл,жасыл,сары,көк,ақ.
-Бәрекелді,ендеше осы сиқырлы қақпақтардан күн құрастырайық.
Осылайша,балалар,қақпақтардан күн,гүл құрастырып шығады.
Гүлдерін,күндерін қандай әдемі!
Жұмбақ шешу: (Бағдаршамның үлгісі)
Жолда тұрады
Үш түсі болады
Бұл не?
Жауабы: (Бағдаршам)
Сергіту жаттығуы:
Оңға,солға қараймыз,
Қызыл жанды- тоқтаймыз.
Сары жанды- тұрамыз,
Жасыл жанды-жүреміз.
«Ыдысты өз орнына қой» дидактикалық ойын.
Мақсаты:Күрешкені өз тәрелкесіне қою арқылы түстерін таңдап,кеңістікке дұрыс орналастыру қабілетін дамыту.
«Мозаика»
Мозаикадағы түстерді қолданып,ауызша есептеуге,кеңістікті бағдарлауға үйрету.
Мысалы: «3 қызыл түсті жоғары қатарға қой», «2 көк түсті төменгі қатарға қой»
«Барлығы қанша болды?» немесе «Ортасына сары түсті жина» «Жоғары оң жаққа көк түсті жина»
Мұғалім:Балаларға шармен «Түсі қандай» ойынын ойнатқызады.
Мақсаты:Балалардың түсін тани бүлуі.
Шарты:Мұғалім қолына бір шарды алып,түсін сұрайды.Дұрыс айтқан балаға сол шарды береді.
Күтілетін нәтиже:
Білу:Түстерді бір-бірінен ажырата білу.
Жасай білу:Дөңгелек пішінді заттардан күн,гүл құрастырып жасай алады.
Оханова Б.Н Түлкібас ауданы
Психологиялық-педагогикалық
Түзету кабинеті ОҚО
шағым қалдыра аласыз













