Күні:
Баланың
аты-жөні:
Сабақтың
тақырыбы: Ғажайып
түстер
Міндеті:Балалардың сөздік қорларын
молайту,ой-өрісін дамыту.Компьютермен жұмыс істеу,ойын ойнау
дағдыларын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін тыңғылықты
аяқтауға,зейінді,шыдамды болуға тәрбиелеу.
Сөздік
жұмыс:Ақ,қызыл,жасыл,сары,көк.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер:Түрлі-түсті
шарлар,қақпақтар,мозайка.
Техникалық
құрал: Компьютер.
Балалардың
іс-әрекеті:
Ал,балалар,сәлемдесіп
алайық.
Үлкенге де
«сіз»
Кішіге де
«сіз»
Баршаңызды
құрметтеп,
Бас иеміз
біз!
Мұғалім:
-Балалар,біз таңертең тұрғанда
нені көреміз?
-Күнді
көреміз.
-Күнді көргенде қуанасыңдар
ма?
-Иә.
-Ендеше,барлығымыз «Алақай»
деп қол шапалақтайықшы.
(Қол
шапалақтайды)
-Балалар,барлығымыз
көңілімізді көтердік.Өте жақсы күнді көргенде барлығымыз
қуанамыз.
Мұғалім: Балалар,біз бүгінгі оқу
іс-әрекеттерімізде түстермен танысамыз.
Балалар,ең алдымен сендер
менің сұрағыма жауап беріңдерші?
-Біз шәйіміздің тәтті болу
үшін не қосамыз?
Балалар:Қант пен сүт
қосамыз.
Мұғалім:Олардың түсі
қандай?
Балалар:Ақ
Мұғалім:Дұрыс
айтасыңдар.
Компьютермен
жұмыс:
Мақсаты:Эдуплей арқылы әр баланың
қабілетін өз бетімен жұмыс істеу технологиялық білімдерін,
практикалық біліктілігін дамыту.Атап айтқанда осы модульдің
ішіндегі «түстер» көркем және шынайы бейнеде
берілген.
Мысалы:Ақ,қызыл,сары түстерді тауып
көрсетуді жеңілдету үшін «Көбелекті гүлге қондыру» түстеріне
байланысты,тапсырманы көп жеңілдетеді.
Мұғалім:Балалар,қане қоржында не бар
екен? Көреміз бе?
Қоржынның ішінен түрлі-түсті
қақпақтар шығады.
-Балалар,мұнда көп қақпақтар
бар екен.Қақпақтың пішіні қандай?
-Дөңгелек
-Түстері қандай
екен?
-Қызыл,жасыл,сары,көк,ақ.
-Бәрекелді,ендеше осы сиқырлы
қақпақтардан күн құрастырайық.
Осылайша,балалар,қақпақтардан
күн,гүл құрастырып шығады.
Гүлдерін,күндерін қандай
әдемі!
Жұмбақ
шешу: (Бағдаршамның
үлгісі)
Жолда
тұрады
Үш түсі
болады
Бұл
не?
Жауабы:
(Бағдаршам)
Сергіту
жаттығуы:
Оңға,солға
қараймыз,
Қызыл жанды-
тоқтаймыз.
Сары жанды-
тұрамыз,
Жасыл
жанды-жүреміз.
«Ыдысты өз орнына
қой» дидактикалық
ойын.
Мақсаты:Күрешкені өз тәрелкесіне қою
арқылы түстерін таңдап,кеңістікке дұрыс орналастыру қабілетін
дамыту.
«Мозаика»
Мозаикадағы түстерді
қолданып,ауызша есептеуге,кеңістікті бағдарлауға
үйрету.
Мысалы: «3 қызыл түсті жоғары қатарға
қой», «2 көк түсті төменгі қатарға қой»
«Барлығы қанша болды?» немесе
«Ортасына сары түсті жина» «Жоғары оң жаққа көк түсті
жина»
Мұғалім:Балаларға шармен «Түсі қандай»
ойынын ойнатқызады.
Мақсаты:Балалардың түсін тани
бүлуі.
Шарты:Мұғалім қолына бір шарды
алып,түсін сұрайды.Дұрыс айтқан балаға сол шарды
береді.
Күтілетін
нәтиже:
Білу:Түстерді бір-бірінен ажырата
білу.
Жасай
білу:Дөңгелек пішінді заттардан
күн,гүл құрастырып жасай алады.