Жас суретші
|
МАД «А», «Ә», «Б», «В» |
Тәрбиеші: А. Сартова |
Уақыты: 3.09 |
Кабинет: №1,2 |
||
|
Тақырыбы |
Ғажайып ұя |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл. Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Сенсорлық ойлау қабілетін дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі сары, жаңбырдан кейін кемпірқосақта шығып қалыпты, балалар қараңыздар кемпірқосақтың түстері әртүрлі көк, сары, қызыл, жасыл т.б. Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Бүгін ұяның суретін саламыз. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жаңа тақырып туралы таныстырылым көрсету
Оқушыларға түсіндіру Топта және жеке орындату Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1. Түстеріне байланысты пішіндерді өз қорапшаларына салу 2. Түстеріне байланысты әр көлікті өз гараждарына орналастыру. 3. Пирамиданы жинастыру. 4. Түстер еркесінің көйлегін жөндеп беру. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Қимылды ойын: Қуырмаш Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттыру,
дүниетанымын, қызығушылығын арттыру. -Қуыр, қуыр, қуырмаш |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Сарамандық жұмыс Балалар қызметінің нәтижелерін талдау: Қане, балалар шеңберге тұрайықшы. Балалар бүгін біз сары, жасыл, көк, қызыл түстерімен таныстық. Балалар біздер менің түстер әлемімнің тапсырмаларында орындап бітірдік. Смайликтермен бағалау. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Сурет салу әдістерін меңгереді |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Сурет салып үйренеді |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғажайып ұя
Ғажайып ұя
Жас суретші
|
МАД «А», «Ә», «Б», «В» |
Тәрбиеші: А. Сартова |
Уақыты: 3.09 |
Кабинет: №1,2 |
||
|
Тақырыбы |
Ғажайып ұя |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балаларға негізгі төрт түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл. Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Сенсорлық ойлау қабілетін дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі сары, жаңбырдан кейін кемпірқосақта шығып қалыпты, балалар қараңыздар кемпірқосақтың түстері әртүрлі көк, сары, қызыл, жасыл т.б. Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Бүгін ұяның суретін саламыз. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жаңа тақырып туралы таныстырылым көрсету
Оқушыларға түсіндіру Топта және жеке орындату Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1. Түстеріне байланысты пішіндерді өз қорапшаларына салу 2. Түстеріне байланысты әр көлікті өз гараждарына орналастыру. 3. Пирамиданы жинастыру. 4. Түстер еркесінің көйлегін жөндеп беру. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
Қимылды ойын: Қуырмаш Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттыру,
дүниетанымын, қызығушылығын арттыру. -Қуыр, қуыр, қуырмаш |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Сарамандық жұмыс Балалар қызметінің нәтижелерін талдау: Қане, балалар шеңберге тұрайықшы. Балалар бүгін біз сары, жасыл, көк, қызыл түстерімен таныстық. Балалар біздер менің түстер әлемімнің тапсырмаларында орындап бітірдік. Смайликтермен бағалау. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Сурет салу әдістерін меңгереді |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Сурет салып үйренеді |
||||
шағым қалдыра аласыз














