Сабақ: №32
|
Мектеп: №127 ЖОМ
|
|
|
Пәні: информатика
|
|
|
Күні: 10.05.2018ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кебекбаева Меруерт
|
|
|
Сынып: 8 «А»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Ғаламдық компьютерлік
желілер
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
Ғаламдық желі түрлерімен
танысу
|
|
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
|
|
|
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
|
|
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Ғаламдық желі туралы
түсінік
қалыптастырады.
|
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
|
|
Модем,
интернет, желі, электрондық үкімет
|
|
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
1.Интернетте компьютер мен құжаттар
қалай ажыратылады?
2.Интернет ресурстарына қалай қол
жеткізуге болады?
3.Неге компьютерлік желілерде телефон
желілері қолданылады?
4.Домен деген не?
5.Домендік атаулар қалай
құрылады?
6.Электрондық коммерцияның артықшылықтары
қандай?
|
|
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
|
|
Egov.kz
порталына тіркелу қандай мүмкіндік береді?
|
|
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
|
|
Модем, интернет, желі, электрондық
үкімет сөзінің үш тілде аталуын білу
|
|
|
Алдыңғы тақырып
|
Компьютерлік
желілер
|
|
|
Жоспар
|
|
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған
жаттығулармен қатар
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
|
|
Басталуы
5 мин
5 минут
«қаламсап»
әдісі
|
Шаттық шеңберін құру
«Қаламсап» әдісі
АКТ-да деңгейлік
тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
Жаңа тақырыпты
қорытындылау.
Ұйымдастыру
Сурет қиындылары арқылы 2 топқа
бірігу.
Өткенді қайталау үшін «Қаламсап»
әдісі арқылы қорытындылаймын
1.топология дегеніміз
не?
2.Желілік коммутатор дегеніміз
не?
3.Бағдарлағыш дегеніміз
не?
4. WiFі дегеніміз
не?
5.Жергілікті желілердің көмегімен
шешілетін негізгі мәселлер қандай?
6.Жергілікті және ғаламдық желілердің
ұқсастықтары мен айырмашылықтары қандай?
7.Желідегі принтерге жалпы
қолжетімділікті қалай орнатуға болады?
8.Желіге қосылған компьютерде қандай программалық
жабдықтама болуы керек?
|
Үлестірмелер, оқулық,
жұмыс дәптері
|
|
|
Ортасы
15 минут
практикалық
жұмыс
10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
«Ғаламдық компьютерлік
желі».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар
беріледі.
1-топ.
Ғаламдық компьютерлік
желі, интернет ресурстарына қол
жеткізу
2-топ: Интернет желісінің
қызметтері,интернет және ұялы
телефон
2 топқа берілген
тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.
Оқушылар берілген тақырыпты
оқиды.Постер қорғайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін
толықтырады.
Оқушыларға оқулықтағы практикалық тапсырманы компьютерде
орындауға беремін.
Оқулықтағы 197
бет
|
Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті
тақта
Компьютер, оқулық
|
|
|
Сабақты
қорытындылау
5 мин
|
Оқушылардың
өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Сұрақтар шеңбері» әдісі
арқылы пысықтау
Топ ішіндегі оқушылар үй
жұмысы бойынша бір-біріне кезекпен сұрақтар қояды. Ойлануға біршама
уақыт беріледі. Сосын талқылау басталады: әр оқушы көршісіне
сұрағын қояды, ол жауап береді.
|
дәптер
|
|
|
Аяқталуы
5 минут
|
Критерийлер арқылы
өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма:
§32
Бағалау.
«+,-,қызықты» арқылы кері
байланыс жасау
|
Жиынтық бағалау
парағы
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
|
|
|
Қосымша ақпарат: Информатика
8-сынып Арман-пв баспасы,
авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016
жыл
|
|
|