Ұйымдастыру кезеңі
|
Амандасу, психологиялық ахуал
қалыптастыру
Өткен тақырып бойынша сұрақтар
қою.
Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер
қандай қағидалар бойынша жіктеледі?
Жаңа тақырып пен сабақ мақсатын
хабарлау
|
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы білімді белсендіру.
Тақырыпты анықтап, мақсат қою.
«Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы»
бейнеролигін көру.
|
Мадақтау «Жарайсың!»
|
Оқулық
АКТ
Дәптер
Интернет ресурстары
|
Жаңа сабақты меңгеру
Тапсырмалар орындау
кезеңі
|
Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі.
«Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян
көрсетіледі.
Тапсырма №1
1.Оқушыларға А-3 қағазы беріледі, оған ғаламдық
мәселелерді тізіп жазу.
2.Ғаламдық мәселелердің ұқсастығына қарай
топтау.
3.Оқушылардың жазған мәселелерін оқытып, тақтада
көрсетілген мәселелермен салыстыру.
Тапсырма №2
-
Жоғарыда анықтаған мәселенің
бірін топта "Көзқарас" стратегиясы арқылы талдау, мәселенің шешу
жолдарын ұсыну.
Жұмыстың жүру тәртібі:
1.
Мәселені таңдап алу.
2.Мүдделі топтар кімдер болып табылады? Мәселені
шешуге қатысатын топтарды таңдап алу. (мыс: мемлекет, жергілікті
халық, ұйымдар т.б)
3.
Әрбір мүдделі топтың жеке көзқарастары. Мәселені шешуде атқаратын
іс шаралары жазылады.
4.
Көзқарастардың жорамалы қандай? Егер мәселе
шешілсе
5.
Көзқарастардың зардаптары қандай? Мүдделі топтардың мәселені шешу
барысындағы қиындықтары.
6.Қорытынды түйін ой айту.
7.Топтар жұмыстарын қорғайды.
Қызғылт: Жақсы идеялар айтылды
Көк: Жақсы талдау болды
Сары: Ұсынысым бар
Жасыл: Қызығушылығым жоғары боды
Сабақтың келесі 20 минутында «Адамзаттың
ғаламдық проблемалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
орындалады.
|
Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау
жүргізеді.
Әр көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық
мәселелердің себеп-салдарын анықтайды.
Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық
сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және
қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға
көмектеседі.
Топта кластер құрумен айналыса
отырып оқушылар бір тақырып төңірегінде бірнеше байланыстарды
орната алады. Жіктеудің қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі
үшін осы сұрақты талдаудың маңызын
анықтайды.
|
Дескриптор:
- Ғаламдық мәселелердің себептерін
анықтайды
-Ғаламдық мәселелердің салдарын
анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
3 балл
Дескриптор:
-
Топта бір ғаламдық проблеманы
таңдап, оны постерге салады, шешу жолдарын
ұсынады.
-
Әрбір проблеманың толық
мазмұнында проблеманың себептері, оның салдары және шешу жолдары
сипаттайды.
Топпен өз жұмыстарын қорғайды
қорғайдыҚалыптастырушы бағалау
3 балл
Дескриптор:
- Қосымша деректерді қолданады;
- Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін
анықтайды;
- Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай
дамытудың мүмкіндіктеріне баға береді;
- Қорытынды жасайды.
Постерлерін қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау
3
балл
|
Ашық сұрақ-жауаптар
АКТ
Оқулық
Дәптер
Интернет ресурстары
Оқулық
Дәптер
Интернет ресурстары
Дүниежүзі картасы
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс:
«Үш М»
әдісі. Оқушыларға сабақта үш сәтті атауға мүмкіндік
береді және келесі сабақта жұмысты оңтайландыру әрекетін
ұсынады.
Үй
тапсырмасы: §126-127 оқу, 54-кестені толтыру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Бағалау парағын өзара толтырады
|
Бағалау парағы
|