Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
8.3.5.1 - оқылым
және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап,
әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис)
жазу, көтерілетін мәселені болжау;
8.4.4.1 - сөз тіркесінің
құрамына қарай түрлерін ажырату,
қолдану.
Сабақтыңмақсаты
Оқушылардың
барлығы:
Тақырыпты
түсінеді;қазақ тіліндегі сөз тіркесінің
құрамына қарай түрлерін түсінеді;
Мәтінде көтерілген мәселе
бойынша өз көзқарастарын білдіреді.
Оқушылардың
көпшілігі:
Берілген тақырып төңірегінде
жеке көзқарастарын басқалардың көзқарасымен салыстырады. Тыңдалым
материалы бойынша жинақы мәтін жазады.
Кейбір
оқушылар:
Жинақы мәтін жазу барысында
сөз тіркестердің жай және күрделі түрлерін ажыратып
көрсетеді.
Бағалау
критерийі
Берілген тақырып төңірегінде
жеке көзқарастарын басқалардың көзқарасымен
салыстыру;
Суреттерді диалогта/монологта
тиімді қолданып, ақпараттарды дәлелдер арқылы
жеткізу;
Қазақ тіліндегі сөз тіркесінің
құрамына қарай түрлерін түсіну;
Бұл сабақ академиялық
тұтастық, бірлік пен командалық жұмысты, жауапкершілікті және
көшбасшылықты дамытуға бағытталған.
АКТ дағдысын
қолдану
Bilimland.kz.Интербелсенді тақта
аудиовизуалды материалды демонстрациялауға
қолданылады.
Пәнаралық
байланыс
Физика, астрономия,
жаратылыстану сабақтарымен байланыс
Алдыңғы
білім
Мамандық
Сабақ
барысы
Жоспарланған
кезеңдері
Жоспарланған
іс-әрекеттер
Дерек-
көздер
Сабақтың
басы
6
минут
Психологиялық
ахуал.Сіздер отырған орынның астына
тосынсый жасырылған. Сол тосынсыймен таныс болсақ. Партаның астында
стикерлер жапсырылған. Стикерде жалпы оқушыларға, көршісіне
тілектер жазылған. Бір-біріне тілек тілеп, сабақты
бастау.
Оқушыларды«Ғалам», «Жер»,
«Шоқжұлдыз»деп аталатын үш топ бойынша
отырғызу.
Қызығушылықты
ояту. Тақтаға суреттері беріледі.
Оқушылар осыдан кейін сабақтың тақырыбын
болжайды.
Кіріспе
тапсырма.«Сұрақ-жауап»
Мысалы:
Ғалам қалай пайда
болған?
Ғаламның пайда болуы жайлы
қандай пікірлер бар?
Жұлдыздар жайлы не
білесің?
Сабақтың тақырыбына, ондағы
көтерілетін мәселені болжап болған соң, мұғалім оқу мақсатымен
таныстырады, оқушылар оқу мақсатын топта
талқылайды.
1. Оқу мақсаты сіздерге
түсінікті ме?
2. Оқу мақсатына жету үшін
қандай қадамдар жасаймыз?
3. Қандай тақырып төңірегінде
сөз қозғаймыз?
Сабақтың
ортасы
5
минут
10+ қорғауға 6
минут
5
минут
5
минут
Негізгі тапсырма.
Тыңдалым.
«Ғарыш кеңістігін алғашқы
зерттеу кезеңі» жайында бейнемәлімет пен қосымша ақпараттар
көрсетіледі. Бейнемәлімет бойынша керекті ақпараттарды жазып
отырады.
Жайсөзтіркесініңқұрамыекісөзденғанақұралады. Мысалы, ормандыөлке,әдептіоқушы,асыққанжолаушы,екеуікездесті,түсіқара,таулыөңір,тастақжер,көпірденөту,әңгімелескенадам, т.б.
Күрделісөзтіркесіүшнемесеодандакөпсөзденқұралады. Мысалы, әдептіоқушыныңмінезі,ормандыөлкеніаралау,асыққанжолаушығажолкөрсету,кездейсоқкездескенекідостыңәңгімесі,қаратүстіатмінгенжолаушы,гүлгеоранғанөлке,тасыр-тұсыршапқан
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз