Материалдар / Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы

Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



3География8 сынып

Сабақ тақырыбы:Ғаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы
Жалпы мақсат:Оқушыларды география туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып, қарапайым құралдармен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың мақсаттарыҒаламшардағы уақыт өлшемдерін тапсырмалармен меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топпен жұмыс істеуге
Күтілентін нәтижесі:Оқушылар Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы туралы өз білімдерін толықтырады. Оқушылар Қазақстанның географиялық орны және шекаралас елдері туралы оқып үйренеді
Негізгі идеялар:Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдарКартаМаркер, плакаттар
Оқыту әдістері: ББҮ кестесі, Жигсо әдісі, «Аквариум» Дебат , «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:«8 сынып географиясы» тарауына берілген материалдар:

    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма
    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

    Кезеңдері ,УақытыЖұмыстың түрлеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Ұйымдастыру 3 мин









    Сәлемдесу

    Түгендеу

    Топқа бөлу. І топ – Глобус тобыІІ топ – КартаІІІ топ –Литосфера тобы
    Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін.

    Мұғаліммен сәлемдеседі.

    Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады.
    Үй тапсырмасы3 минӨткен Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады.1.Қазақстанны герграфиялық орны қандай?2 Карта арқылы қалай кескінделген?.Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын.Әрбір сұрақтың жауабын алғанда ынталандыру мақсатында мадақтап отырамын.Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Картамен жұмыс көрсетеді.
    Негізгі бөлім10 мин



    Ой қозғау

    Миға шабуыл әдісі бойынша слайт арқылы оқушы ойы тыңдалады.

    Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. ОЛүшін тақырыпты меңгерту үшін ЖИГСО әдісін пайдаланамы тақырыбына байланысты мәтін таратылады.

    Суреттерді балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін.

    Оқушылар өз білетіндерін жазып шығады. Оқиды.







    Жұппен, топпен талдайды.Қорғайды.
    Мағананы ашу 10 минОйлан, бірік бөліс әдісі бойыншаҒаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы тақырыбына қатысты тапсырмалар беріледі, түсініктерін постерге салып жауабын постер арқылы көрсетеді .Тақырыпқа қатысы постерге өз түсініктерін жазады, түсіндіреді, ресурстар мен материалдар тарату









    Оқушылар тапсырмалар орындайды жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді.
    Бекіту 13 минТоппен жұмыс: Оқушылар әр топп бойынша дебатқа түседі Осы сабақтан не алғандарын ой толғаныс ретінде ойларын ортаға салады.Әр оқушы сабақтан алған әсерін түсігне отырып ортаға салады. Оны ортаға шығып түсіндіреді
    Кері байланыс парағы2 минСтикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Маған не ұнада не ұнамады?Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын.Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі.
    Бағалау 3 мин

    Критерилері:
  • Үй тапсырмасы бойынша;
  • Мәтінді талдау;
  • Сұрақтарға жауап беруі;
  • Эссе жазу




  • Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын.Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
    Үйге тапсырма1 мин

    Тапсырманы үйге беремін.Оқушылар түртіп алады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ