Кезеңдері ,Уақыты | Жұмыстың түрлері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру 3 мин
| Сәлемдесу
Түгендеу
Топқа бөлу. І топ – Глобус тобыІІ топ – КартаІІІ топ –Литосфера тобы | Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін.
| Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады. |
Үй тапсырмасы3 мин | Өткен Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады.1.Қазақстанны герграфиялық орны қандай?2 Карта арқылы қалай кескінделген?. | Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын.Әрбір сұрақтың жауабын алғанда ынталандыру мақсатында мадақтап отырамын. | Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Картамен жұмыс көрсетеді. |
Негізгі бөлім10 мин
Ой қозғау
| Миға шабуыл әдісі бойынша слайт арқылы оқушы ойы тыңдалады.
Жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. ОЛүшін тақырыпты меңгерту үшін ЖИГСО әдісін пайдаланамы тақырыбына байланысты мәтін таратылады.
| Суреттерді балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. |
Оқушылар өз білетіндерін жазып шығады. Оқиды.
Жұппен, топпен талдайды.Қорғайды. |
Мағананы ашу 10 мин | Ойлан, бірік бөліс әдісі бойыншаҒаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы, Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы тақырыбына қатысты тапсырмалар беріледі, түсініктерін постерге салып жауабын постер арқылы көрсетеді | .Тақырыпқа қатысы постерге өз түсініктерін жазады, түсіндіреді, ресурстар мен материалдар тарату
|
Оқушылар тапсырмалар орындайды жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. |
Бекіту 13 мин | Топпен жұмыс: Оқушылар әр топп бойынша дебатқа түседі | Осы сабақтан не алғандарын ой толғаныс ретінде ойларын ортаға салады. | Әр оқушы сабақтан алған әсерін түсігне отырып ортаға салады. Оны ортаға шығып түсіндіреді |
Кері байланыс парағы2 мин | Стикерлер таратылады.1.Бүгін мен не үйрендім?2.Сабақтан алған әсерім?3.Маған не ұнада не ұнамады? | Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын. | Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі. |
Бағалау 3 мин
| Критерилері:Үй тапсырмасы бойынша;Мәтінді талдау;Сұрақтарға жауап беруі;Эссе жазу
| Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. | Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады. |
Үйге тапсырма1 мин |
| Тапсырманы үйге беремін. | Оқушылар түртіп алады. |