Ғаламшарлар қандай болады?

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ғаламшарлар қандай болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
ғаламшарлар туралы түсінік қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жас негізгі орта мектебі

Бөлім:

Жер және ғарыш

Педагогтің Т.А.Ә.

Хайруллина Р.Б

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жер және ғарыш

20-сабақ. «Ғаламшарлар қандай болады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.2 Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

Сабақтың мақсаты

  • Күн жүйесіндегі ғаламшарлар жайында ақпарат алады;

  • Күн жүйесіндегі ғаламшарларды салыстырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

1 минут

  1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

  • «Релаксация» жаттығуы

Мақсаты: оқушылардың бойларындағы жағымсыздықтары сыртқа шығарылып, дене – болмысын ретке келтіру.

Нұсқау: Тренинг жүргізушінің нұсқауымен қимылдарды орындау.

  1. Оң қолым ауырлады – оң қолды сілку 5 рет

  2. Сол қолым ауырлады – сол қолды сілку 5 рет

  3. Денем ауырлады – екі иықты қозғалту 5 рет

  4. Барлық денем жеңілдеді – қолдарын екі жаққа созу, 3 рет шапалақтау.




Ширату жаттығуларын орындайды.


Керемет!








Қызығушылықты ояту

5 минут































Сабақтың ортасы



Жаңа сабақ

15 минут













Топтық жұмыс

8 минут







Жұптық жұмыс

6 минут

«Ой қозғау» әдісі

Ребус шешу.

  • Балалар, міне ребусты шештіңдер. Енді осы атаулар жайында не білесіңдер? Алдарыңдағы кестенің «Білемін», «Білгім келеді» бағандарын толтыра қойыңыздар

«Insert» кестесі




Сабақтың тақырыбы:

«Ғаламшарлар қандай болады? »

Сабақтың мақсатымен таныстырамын

Ұғынуды ұйымдастыру

https://imektep.kz/kz/garysh-video

Ғаламшарлар туралы мәлімет алады.

Оқулықпен жұмыс

  • Мәтінді түсініп оқуды ұйымдастырамын.

  1. Мәтінді оқу іштей оқу.

  2. Сұрақтарға жауап беру

ЕББҚЕО: мәтінді тыңдайды. Сұрақтарға мұғалімнің сүйемелдеуімен жауап береді.

«Кинометафора» әдісі

https://www.youtube.com/watch?v=wPkREi5WnEs

https://www.youtube.com/watch?v=u5hm3ZkVFeU

Юпитер, Марс туралы мәлімет алады.

  • Топтық жұмыс ұйымдастырамын

  • Топ ережесін еске түсіреміз;

  • Марс пен Юпитерді салыстырады;

  • Қорытынды шығарады

МОвал 1




Овал 2




арс Юпитер



ЕББҚЕО: топта еркін жұмыс жасауына мүмкіндік туғызамын.

  • Жұптық жұмыс ұйымдастырамын

  • Жұбымен бірге өз ғаламшарларын ойлап табады;

  • Өз ғаламшарларының ерекшелігін сипаттайды.






Оқушылар ребустарды шешеді.



Осы ғаламшарлар туралы не білетіндерін айтады.



Олардың орналасуына болжам жасайды.



«Insert» кестесін толтырады.























Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.







Бейнебаянды көреді, оқулықтағы тақырыпты түсініп оқиды.





Юпитер, Марс туралы бейнематериалды қарайды.











Дескриптор

1.Топ ережесін сақтайды;

2. Салыстыруды дұрыс жүргізеді;

3. Қорытындыны дұрыс шығарады.











Дескриптор

1.Өз ғаламшарын ойлап табады;

2. Ғаламшардың ерекшелігін сипаттайды;







Қ.Б

Тамаша!







Жарайсыңдар!









































әр топ бір-бірін осылай баллдық жүйемен бағалайды









ФБ-2 балл





Интерактивті тақта



Ребустар



























Оқулық

69-71 беттер дәптер



Интерактивті тақта

























А3 қағазы

Маркерлер

Сабақтың соңы

5 минут

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

«Ақиқат», «Жалған» ойыны


Ақиқат Ақиқат

Жалған Жалған







Дескриптор

1.Ақиқат екенін табады;

2. Ақиқат екенін табады.

3.Жалған екенін табады;

4. Жалған екенін табады;











ФБ- 2 балл







ҚБ тапсырмасы


Үй тапсырмасы:

  1. Тақырыпты оқу, мазмұндау.

  2. 6-тапсырма






ФБ -2 балл






Бағалау критерийлері


  • Күн жүйесіндегі ғаламшарлар жайында ақпарат алады;

  • Күн жүйесіндегі ғаламшарларды салыстырады.

Рефлексия

5 минут


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс. «Үш сұрақ» әдісі

  • Сабақты түсінбедім

  • Сабаққа белсенді түрде қатыстым

  • Сабақ маған ұнады.

Рефлексия «Үш сұрақ» әдісі

Сұрақ – жауап

арқылы жауап береді

Дескриптор :

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланысын білдіре алады












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2025
226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі