Ұйымдастыру
7 мин
Өткен білімді еске
түсіру
|
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Жақсы сөз - жан
азығы» оқушыларға бүгінгі
тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт
тілеу.
II. Үй тапсырмасын
сұрау.
1-
тапсырма. Қайталау - оқу анасы.
Сұрақтарға жауап береміз.
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
3 оқушы орнынан тұрып өткен
білімді еске түсіріп, берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
Мұғалімнің бағалауы
Әр сұраққа жауап берген оқушыға 1
ұпай
|
7-сыныпқа
арналған
«Қазақ тілі»
оқулығы,
Алматы, «Атамұра» баспасы,
2017ж.
|
Жаңа
білім
Сабақтың
ортасы
Тыңдалым
5минут
Мағынаны
ашу
25
мин
Сабақтың
соңы
«Ой
толғаныс»
3
мин
Үйге
тапсырма:
|
III. Cабақтың оқу мақсатын
таныстыру. «Миға шабуыл»әдісі
«Әлеуметтік желілер және
қауіпсіздік»
-
Әлеуметтік желі
дегеніміз не?
-
Сендер әлеуметтік
желіні пайдаланасыңдарма?
-
Қандай әлеуметтік
желіні пайдаланасыңдар?
-
Әлеуметтік желілердің
пайдасы мен зияны қандай?
Тыңдалым.
«Әлеуметтік желілер және қауіпсіздік»
V. Тапсырмаларды
орындау. Тыңдалым материалдары бойынша
тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, жинақы мәтін жазады.
Дескриптор:
- тыңдалған мәтіннен тірек сөздер мен сөз тіркестерін
табады;
- сөздерді синонимдік
қатармен ауыстырады;
- жинақы мәтін
жазады.
10-тапсырма. «Ойшыл
қалпақтар» әдісі.
Мұғалім 6 оқушыны
шағарып, 6 түсті қалпақ кигізіп тақырып бойынша сұрақ
қояды.
-
Ғаламтор деген
не?
-
Оның қандай пайдасы
бар?
-
Қандай зияны
бар?
-
Ғаламторды қай жағдайда
қалай пайдалану керек?
-
Айтылған ойларға қалай
қарайсың?
-
Айтылған ойлардан
қандай қорытынды швғаруға болады?
Дескриптор:
-
ғаламтор туралы не
білетінін айтады;
-
ғаламтордың
артықшылығы мен зияны туралы айтады;
-
ғаламторды қалай
пайдалану керектігін айтады;
-
айтылған ойлардың
ұнаған, ұнамағнын айтады;
-
ғаламтордың пайдалы
және маңыздылығын айтады.
Рефлексия
«3-2-1
стратегиясы.
Бүгінгі сабақтан алған
3 маңызды ақпарат. Қиындық тудырған 2 жағдай. 1
іс-әрекет.
«Әлеуметтік желідегі
достарым» тақырыбына эсее эазып келу
|
Оқушылар еркін түрде сұрақтарға ауызша жауап
береді.
Оқушылар тыңдалым материалдары бойынша
тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра
отырып, жинақы мәтін жазады.
6 оқушы шығып берілген
сұрақтар бойынша өз ойларын айтады.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған
деректердің құнды болуын
қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
«3-2-1
стратегиясы.
Бүгінгі сабақтан алған
3 маңызды ақпарат. Қиындық тудырған 2 жағдай. 1
іс-әрекет.
|
ҚБ
1 ұпай
ҚБ
3 ұпай
ҚБ
«Қошеметтеу
әдісі»
5
ұпай
Әр оқушының сұраққа жауап
бергеніне қарай бағаланады.
Мұғалім
оқушыларды «Бес бармақ
әдісі»бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Электронды
Пернетақта
|