Материалдар / Ғаламтор және әлеуметтік желілер Қмж 7сынып

Ғаламтор және әлеуметтік желілер Қмж 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7сыныпқа арналған Қмж. Тақырып: "Ғаламтор және әлеуметтік желі"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
324
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары



Бөлім:

6-бөлім. Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Педагогтің аты-жөні

Турсунбаева Гулбарам Алпамысқызы

Күні:

30.01.2023 жыл

Сынып: 7 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әлеуметтік желілер және қауіпсіздік

Оқ бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

  • проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады, талқылайды.

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады.




     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

7 мин





Өткен білімді еске түсіру




I.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Жақсы сөз - жан азығы» оқушыларға бүгінгі тапсырмаларды орындауда шығармашылық шабыт тілеу.

II. Үй тапсырмасын сұрау.


1- тапсырма. Қайталау - оқу анасы. Сұрақтарға жауап береміз.

  • Шылау дегеніміз не?

  • Шылаудың басқа сөз таптарынан айырмашылықтары қандай?

  • Шылаудың түрлеріне тоқтал, мысал келтір!?




Оқушылардың назарын сабаққа аудару.





3 оқушы орнынан тұрып өткен білімді еске түсіріп, берілген сұрақтарға жауап береді.






ҚБ

Мұғалімнің бағалауы

Әр сұраққа жауап берген оқушыға 1 ұпай

7-сыныпқа арналған

«Қазақ тілі» оқулығы,

Алматы, «Атамұра» баспасы, 2017ж.










Жаңа білім





Сабақтың ортасы

Тыңдалым

5минут









Мағынаны ашу

25 мин

















Сабақтың соңы

«Ой толғаныс»

3 мин





Үйге тапсырма:

III. Cабақтың оқу мақсатын таныстыру. «Миға шабуыл»әдісі

«Әлеуметтік желілер және қауіпсіздік»

  • Әлеуметтік желі дегеніміз не?

  • Сендер әлеуметтік желіні пайдаланасыңдарма?

  • Қандай әлеуметтік желіні пайдаланасыңдар?

  • Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны қандай?

Тыңдалым. «Әлеуметтік желілер және қауіпсіздік»







V. Тапсырмаларды орындау. Тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады.


Дескриптор:

- тыңдалған мәтіннен тірек сөздер мен сөз тіркестерін табады;

- сөздерді синонимдік қатармен ауыстырады;

- жинақы мәтін жазады.



10-тапсырма. «Ойшыл қалпақтар» әдісі.

Мұғалім 6 оқушыны шағарып, 6 түсті қалпақ кигізіп тақырып бойынша сұрақ қояды.

  • Ғаламтор деген не?

  • Оның қандай пайдасы бар?

  • Қандай зияны бар?

  • Ғаламторды қай жағдайда қалай пайдалану керек?

  • Айтылған ойларға қалай қарайсың?

  • Айтылған ойлардан қандай қорытынды швғаруға болады?

Дескриптор:

  • ғаламтор туралы не білетінін айтады;

  • ғаламтордың артықшылығы мен зияны туралы айтады;

  • ғаламторды қалай пайдалану керектігін айтады;

  • айтылған ойлардың ұнаған, ұнамағнын айтады;

  • ғаламтордың пайдалы және маңыздылығын айтады.



Рефлексия

«3-2-1 стратегиясы.

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат. Қиындық тудырған 2 жағдай. 1 іс-әрекет.





«Әлеуметтік желідегі достарым» тақырыбына эсее эазып келу



Оқушылар еркін түрде сұрақтарға ауызша жауап береді.











Оқушылар тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады.








6 оқушы шығып берілген сұрақтар бойынша өз ойларын айтады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

«3-2-1 стратегиясы.

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат. Қиындық тудырған 2 жағдай. 1 іс-әрекет.




ҚБ


1 ұпай








ҚБ



3 ұпай










ҚБ

«Қошеметтеу әдісі»


5 ұпай


Әр оқушының сұраққа жауап бергеніне қарай бағаланады.






Мұғалім оқушыларды «Бес бармақ әдісі»бағалайды.

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Электронды Пернетақта











































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!