Ғаламтор және кітап 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғаламтор және кітап 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламтор және кітап 7 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Мектеп: Пәні: қазақ тілі Пән мұғалімі:

Күні:

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламтор және кітап

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу;

7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқылым және тыңдалым материалдарын түсіну, тақырыпқа байланысты өз пікірі мен қөзқарасын білдіру, етістіктің райлары туралы білім алу;

Көптеген оқушылар: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, етістіктің райларын тілдесім барысында қолдану.

Кейбір оқушылар: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, етістіктің райларын тілдесім барысында қолдану, ойын дәлелдеу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар











Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық тапсырма.

«Жүректен жүрекке»

әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді

Қызығушылықты ояту. Оқылым алды тапсырма.

  • Суреттерден не байқадыңдар?

  • Ғаламтордан кітап оқып көрдіңдер ма?

  • Қағаз кітап пен электронды кітапты оқудың айырмашылығы бар ма?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбы анықталады.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.




Оқушылар тақырыпқа байланысты қызықты сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап.

7-сынып

Қазақ тілі оқулығы














Сабақтың ортасы






















Оқылым тапсырмасы. Мағынаны тану.

Мәтінді оқып, танысады.

«Үш қадамды сұхбат» әдісі арқылы талқылайды. Негізгі ақпаратты дәптерге жазады.

  • 3-оқушы хатшы.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;

  • Сұхбат алуда жүйелі сұрақтар қояды;

  • Сұхбат беруде дәлелді жауап береді;

  • Жүргізілген сұхбат негізінде дұрыс тіркелген хаттама жазады.

ҚБ

ӘТН. Етістіктің райлары.


3-тапсырма. Кестемен жұмыс. Сөйлемдерді рай түріне қарай ажыратыңдар. Райдың қалған түрлеріне ауыстырып

жазыңдар.

... рай

... рай

... рай

... рай

Әр секунд сайын

8 адам бір әлеуметтік желіге тіркеледі.





Ғаламторға тәуелді

болудан сақтаныңдар.





Керек мәліметті

«Google»-деп іздесең, тез табасың.





Ғарыш пен ғаламтордың байланысы туралы

көбірек білгім келеді.

Дескриптор:

  • Сөйлемдерді рай түріне қарай ажыратады;

  • Райдың қалған түрлеріне ауыстырып

  • жазыңдар.

ҚБ

Оқылымнан кейін. Сурет түрінде берілген ақпаратты зерделеп, қазіргі кездегі ғаламтордың рөлі туралы мәтін жазыңдар. Мәтіндеріңде етістіктің райларын қолданыңдар.

Дескриптор:

  • Сурет түрінде берілген ақпаратты зерделейді;

  • Ғаламтордың рөлі туралы мәтін жазады;

  • Мәтінде етістіктің райларын қолданады.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік мәтіндер «Автор орындығында» оқылады.

Мәтінді оқып, танысады.























«Үш қадамды сұхбат» әдісі арқылы талқылайды. Негізгі ақпаратты дәптерге жазады.

Оқушылар грамматикалық тақырыпты меңгереді.





Грамматикалық тақырып бойынша талдау жүргізеді.



















Сурет түрінде берілген ақпаратты зерделеп, қазіргі кездегі ғаламтордың рөлі туралы мәтін жазыңдар. Мәтіндеріңде етістіктің райларын қолданыңдар.


















Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап.




Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап.






Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап.


https: //www.inform.

kz


(http://www.inform.kz/kz/galamtor-zhane-kitap-gumyr_a2727948





























Сабақтың соңы Рефлексия



Үй тапсырмасы

5-тапсырма

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2024
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі