|
Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордағы танымал сайттар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ғаламтордағы танымал сайттар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ғаламтордың пайдасы мен зияны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілек айту. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Сыныпты «Яндекс», «Гугл», «Опера» ғаламтор браузерлерінің шартты белгілері арқылы 3 топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық»әдісі арқылы тексеру «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Ж Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
1-топ: «Яндекс»тобы 2-топ: «Гугл»тобы 3-топ: «Опера»тобы Орын дық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
«Ғаламтордағы танымал сайттар» атты шағын бейнежазба көрсетіледі. Мәтінмен танысу,мәтінді оқу.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Қ.Б.»Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалау |
Оқулыққа қосым ша үнтаспа оқулық Интербелсенді тақта,қағаз, маркер,сти кер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-минут |
Ауыспалы осы шақ дегеніміз не? Ауыспалы осы шақтың жіктелуі? Тілдік бағдар. Осы шақтың екінші түрі-ауыспалы осы шақ.Ауыспалы осы шақ қимыл,іс-әрекеттің дағдылы қалыпта болып тұруын білдіреді.Ауыспалы осы шақ-а,-е,-й тұлғалы көсемшенің жіктелуі арқылы жасалады.Мысалы:Мен кел-е-мін.Сен ойна-й-сын.Ол бар-а-ды. 1 |
Оқулық «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып
қайтайық!» би билеу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Тұсаукесу. Қолдану Оқулықта берілген жаттығуларды орындау 2-тапсырма.Мәтінді оқи отырып,осы шақтағы іс-әрекеттің,қимылдың қалай сипатталғанына мән беріңдер.Қай сөз табының қатысымы ерекше байқалады? |
Оқулық, мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Үлестірмелі қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут Бағалау 3 минут Соңы 5 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер»
|
Бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғаламтордағы танымал сайттар
Ғаламтордағы танымал сайттар
|
Сабақтың тақырыбы: Ғаламтордағы танымал сайттар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ғаламтордағы танымал сайттар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ғаламтордың пайдасы мен зияны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілек айту. Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Сыныпты «Яндекс», «Гугл», «Опера» ғаламтор браузерлерінің шартты белгілері арқылы 3 топқа бөлу. Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық»әдісі арқылы тексеру «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Ж Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
1-топ: «Яндекс»тобы 2-топ: «Гугл»тобы 3-топ: «Опера»тобы Орын дық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
«Ғаламтордағы танымал сайттар» атты шағын бейнежазба көрсетіледі. Мәтінмен танысу,мәтінді оқу.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Қ.Б.»Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалау |
Оқулыққа қосым ша үнтаспа оқулық Интербелсенді тақта,қағаз, маркер,сти кер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-минут |
Ауыспалы осы шақ дегеніміз не? Ауыспалы осы шақтың жіктелуі? Тілдік бағдар. Осы шақтың екінші түрі-ауыспалы осы шақ.Ауыспалы осы шақ қимыл,іс-әрекеттің дағдылы қалыпта болып тұруын білдіреді.Ауыспалы осы шақ-а,-е,-й тұлғалы көсемшенің жіктелуі арқылы жасалады.Мысалы:Мен кел-е-мін.Сен ойна-й-сын.Ол бар-а-ды. 1 |
Оқулық «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып
қайтайық!» би билеу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Тұсаукесу. Қолдану Оқулықта берілген жаттығуларды орындау 2-тапсырма.Мәтінді оқи отырып,осы шақтағы іс-әрекеттің,қимылдың қалай сипатталғанына мән беріңдер.Қай сөз табының қатысымы ерекше байқалады? |
Оқулық, мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Үлестірмелі қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут Бағалау 3 минут Соңы 5 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер»
|
Бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
аттығудың
сипаттамасы:

Б.
















