Ғаламтордағы танымал сайттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғаламтордағы танымал сайттар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып казақ тілі қазақ сыныптарына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламтордағы танымал сайттар

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып,оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.

7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Ғаламтордағы танымал сайттар

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

Сабақтың жоспары

Жоспарланатын уақыт

Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

Ресурстар

Сабақ

тың басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілек айту.

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Сыныпты «Яндекс», «Гугл», «Опера» ғаламтор браузерлерінің шартты белгілері арқылы 3 топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру

«Ыстық орындық»әдісі арқылы тексеру

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Ж аттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


1-топ:

«Яндекс»тобы

2-топ: «Гугл»тобы

3-топ: «Опера»тобы


Орын

дық


Сабақтың ортасы 5 минут

«Ғаламтордағы танымал сайттар» атты шағын бейнежазба көрсетіледі.

Мәтінмен танысу,мәтінді оқу.

  1. тапсырмалар:

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

  1. Гугл жобасының авторы кімдер?

  2. Гугл сөзі қандай мағынаны білдіреді?

  3. Компанияның тарихы қандай?

  4. 2005 жылы компанияның құны мен жылдық табысы қанша болды?

  5. 2006 жылы қандай елеулі оқиға болды?

Қ.Б.»Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Оқулыққа қосым

ша үнтаспа оқулық




Интербелсенді тақта,қағаз, маркер,сти кер





10-минут

Ауыспалы осы шақ дегеніміз не?

Ауыспалы осы шақтың жіктелуі?

Тілдік бағдар.

Осы шақтың екінші түрі-ауыспалы осы шақ.Ауыспалы осы шақ қимыл,іс-әрекеттің дағдылы қалыпта болып тұруын білдіреді.Ауыспалы осы шақ-а,-е,-й тұлғалы көсемшенің жіктелуі арқылы жасалады.Мысалы:Мен кел-е-мін.Сен ойна-й-сын.Ол бар-а-ды.

1 Б. «Менің ғаламторлық жобам»


Оқулық









«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті

2 минут


«Қыдырып қайтайық!»

би билеу






10 минут












Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Тұсаукесу.

Қолдану

Оқулықта берілген жаттығуларды орындау

2-тапсырма.Мәтінді оқи отырып,осы шақтағы іс-әрекеттің,қимылдың қалай сипатталғанына мән беріңдер.Қай сөз табының қатысымы ерекше байқалады?


Оқулық,

мәтіндер.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Үлестірмелі қағаздар



Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Бағалау


3 минут







Соңы

5 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

«Жария

лау» әдісі

Тапсырма

лар

Балл






































«Рефлексиялық шеңбер»

Рефлексия.

Кері байланыс . «Кезбе тілші» әдісі.

Тапсырма: сабақ мақсатына сай сұрақтарға жауап береді.

Нәтиже: сабақ барысында өтілген ақпараттарды жинақтайды,есте сақтайды. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

Сабақта қандай қиындықтар туындады?

Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


«Алма ағашы»

 Қызыл алма-мен бәрін түсіндім, көңіл-күйім тамаша.

Сары алма- үйрендім, жақсы.

Жасыл алма-мен ештеңе түсінбедім,

көңіл-күйім жоқ.


Рисунок 5








Бағалау парақшасы





















Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2019
2667
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі