Ғаламтордың пайдасы мен зияны

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата алады. Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріп, өз жауабын өзгемен салыстыра алады. Шылау түрлерін ажырата біледі,орынды пайдалана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Мектеп: Шұбар ауылының ЖОББ мектебі

Күні : 05.02..2025

Мұғалім: Торсанова Кызгалдак Молдабаевна

Сынып: 7 а

Қатысқан оқушылар саны: 16

Қатыспағандар: -

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.1.5.1 Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгемен салыстыру.

7.4.4.3 Шылау түрлерін ажырата білу, орынды пайдалану.


Сабақ мақсаты

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата алады. Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріп, өз жауабын өзгемен салыстыра алады.

Шылау түрлерін ажырата біледі,орынды пайдалана алады.


Құндылықтарды игерту:

  • «Тәрбиесіз алған білім адамзаттың хас жауы» - Әл-Фараби...

Пәнаралық байланыс

Әдебиет және қазақ тілі

Осыған дейін меңгерілген білім

Етістіктің түрленуі. Шақ пен рай түрлері

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

2 минут











3 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

«Ынтымақтастық ахуалын» қалыптастыру.

3 топқа бөлінеді. Арман. Мақсат. Нәтежие.


Қызығушылықты ояту. 3 топқа кюар код арқылы бөлінеді.







Үй тапсырмасы тексеріледі.



Сабақтың тақырыбы ребус арқылы шешіліп, мақсаты анықталады.



Оқушылар бір-бірімен амандасады,

3 топқа QR арқылы бөлінеді.










Бағалау 3 балл



Тақырып: ҒАЛАМТОРДЫҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ екенін табады.


Бейнероликтен алған ақпаратты түсініп, салыстырып бағамдай алады

Оқушылар өзін-өзі телефон парақшасы арқылы бағалайды



Өзін-өзі бағалау







Өмірде қажеттіліктеріне пайдалана алады


















ғаламтор.mp4


Сабақтың ортасы


5 минут












5 минут











5-минут




















5 минут
















Сабақтың соңы

Мағынаны тану.

1- тапсырма

«Топтастыру » әдісі. Ғаламтордың пайдасы мен зиянына дәлелді деректер келтіре отырып, өз жауабымен тү сіндіру.

  1. 1- 1- Ғаламтор пайдаланушы

2 -ғаламтордың пайдасы

3 -ғаламтордың зияны

А4 форматта топтастырып жазады.



2-тапсырма

Жұппен орындау. «Қос диаграмма» әдісін пайдалана отырып, 150 беттегі 1-тапсырма бойынша кюармен берілген ақпараты ашып, факті мен мен көзқарасты ажырату.

Факті


Көзқарас



















3- тапсырма. Жеке жұмыс жұмыс. 151 беттегі 2-тапсырманы тиісті шылауларды қойып көшіру.





4- тапсырма . Шылауларды қатыстырып бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатта түйін сөз жаз.













Үйге тапсырма.

152 беттегі 4-тапсырма Демеулік шылаларды қатыстырып, диаграммадағы берілген ақпаратты жазып келу.







Кері байланыс. «Бағдаршам»


Жалпы баға 10 балл.

Оқушы есімі__________________

Үй жұмысы 3 балл

1-тапсырма 2 балл

2-тапсырма 2 балл

3-тапсырма 2 балл

4- тапсырма 1балл

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар.




Берілген тақырыпты постер арқылы орындайды, пікірлерін дәлелдейді






Мәтіннен факт тауып оған көзқарасын «Қос диаграмма» арқылы білдіреді












Септеулік шылауды қойып, жұмыс дәптеріне көшіріп жазады.









Оқушылар тапсырма орындау үшін сөз табы шылауға арналған видеороликпен танысады.

-Сабақты шылауларды қатыстыра отырып түйіндей алады



Күнделікке жазып алады.










Бағалау критерийі: -Пікірлерлерді дәлелді жеткізеді. -Бүгінгі күнмен салыстырады. 2 балл






Бағалау критерийі

-Факті мен көзқарасты ажырата алады

2 балл











Септеулік шылауды дұрыс қойып,жаза алады.

2 балл







Шылауларды қатыстыра отырып, түйінді ой жаза алады. 1 балл










Сабақты қорытындылау мақсатында QR арқылы оқушылар кері байланыс береді




Сабақтан алған әсерін бағдаршамның түсі арқылы белгілейді



А3 формат










Кесте



















Жұмыс дәптері





.











Прямоугольник 3

Прямоугольник 4


Шығу билеті











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.03.2025
318
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі