Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Алматы қаласы173мектеп-лицей

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу.

    Бөлім:

    Ғарышқа саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Асембаева Гульнур Жумабековна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:



    Жердің жүрегін тыңдайық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.2.2.1 – шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру;

    4.3.1.1 – оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру;

    4.2.8.1 – эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру.

    Сабақтың мақсаты

    Тақырыпқа қатысты ақпаратты түрлі дереккөздерден алып, өңдеп, себеп-салдарлық байланысын анықтайды.

    Тақырыпқа қатысты пікірлер жайлы өз көзқарасын білдіреді.

    Ақпараттарды салыстырып, пайдасы мен зиянын ажыратаалады. Шығармашылық жұмыс жасайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы






























    Жаңа білім
































































    Бекіту


















    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    Психологиялық ахуалды жақсарту









    Осы құрастырған ойдың бүгінгі сабаққа қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

    ҚБ: оқушылар ойын тыңдап, дұрыс жауап иелерін мадақтау

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Сабақтың мақсатын айқындау.

    Жаңа тақырып

    Тақтаға жылап,мұңайып тұрған жердің суретін ілу. Мұңаю себебін анықтау.

    Олай болса бүгінгі сабақта жер шарындағы экологиялық проблемаламаларды анықтап, оны шешу жолдарын анықтауға Жер анамызға қамқорлық жасап әсем табиғатын қалпына келтіруге өз үлесімізді қосамыз. Сол арқылы жердің қайта күлімдеп нұрын шашуына көмектесеміз.

    Жаңа сабақтың тақырыбына сай видео роликтерді тамашалайық.

    Озон қабаты оның ластануы. Көмір жылу көзінің пайдасы мен зияны. Электр энергия көздері туралы видео роликті тамашалаймыз

    Мәтінді мен бірнеше бөліктерге бөлдім. Қай топқа қандай бөлік түскенін анықтау үшін аудио жазбаны тыңдап жұмбақ тапсырмаларды шешу арқылы анықтаймыз

    Аудиотаспадағы сұрақтар


    Қара үңгірде қара тас,
    Жанғанда бетті қаратпас.

    Көмір

    Жердің қабаттары

    Биосфера қабаты бұл жанурлар мен өсімдіктер қабаты
    Гидросфера қабаты бұл су өзен көлдер мұхиттар жер асты сулары
    Литосфера қабаты топырақ қабаты

    Атмосфера қабатына не жатады?

    Ауа

    Адамзаттың ойлап тапқан жаңалығы. Оны пайдалану арқылы тіршілік жеңілдеді. Оның қуатын алу үшін сарқырама аққан өзеннің қуаты,Соққан желдің күші,Күннің шуағы мен жылуы пайдалынады. Мен не туралы айттым. Электр көздері

    Сымға жалғанып,
    Сыммен бойлайды:
    Ол келсе шам жанып,
    Үй іші жайнайды.

    Электр сымы

    Әр топқа мәтін бөліктері таратылады


    «Ой сергіту» Э.тақтада әр түрлі ойын ойнату. Әр топқа 4 тапсырма

    Сұрақтарға жауап алу.Дұрыс жауаптарды сәйкестендіру


    Шығармашылық тапсырмалар

    1,2 топ мүшелері «Көмір мен электрдің»айтысын ұйымдастырады. Осы арада айтыс кейіптеу жанрынан жататыны түсіндіріледі.

    Екі бала айтысып жатқанда екі бала тақтаға Вен диограммасын толтырады.. Көмір мен электрдің өзіне тән ерекшелігі жіне ортақ жағдай

    3-топ «Жер анаға хат» эссе жазады

    4-топ Үнемдей білейік суды дұрыс пайдалану арқылы 1 айлық суды үнемдеп есептеп шығарады.

    Сабақты қорытындысы әр бала электронды форматта сұрақтарға жауап жазып бүгінгі алған білімін қортады.
















    Әр топқа таратылып берілген әріптерден басталатын жақсы лебіздер білдіру

    Әріптердің көмегімен

    « Жер біздің ортақ үйіміз» деген сөйлем құрастырылады


    Ауызша жауап алу

    Өз ойларын айтады. Мұңаю себебін анықтайды.

    Ауаның,судың,табиғаттың ластануы.Табиғат байлығының азаюы.Өсімдік пен жанауарлардың азаюы.
























    Сұрақтарға жауап береді










    Жұппен отырып мәтінді оқиды




    Тапсырма

    1.Әр топтан 3 уәкіл шығып әр топқа барып өз бөлімдерін түсіндіреді.

    2.Бір оқушы шығып тақтаға ілінген суреттердің ішінен өз тақырыбына сай суретті таңдап,неге осы суретті таңдағанын түсіндіреді.

    3. Қалған оқушылар сұрақ қоюға дайындалады.


    Әр топтан 2-3 бала шығып ойынды ойнайды.


    Екі оқушы әндетіп айтыс қйымдастырады

    Эссе жазады

    Есеп шығарады

    Ұялы телефон арқылы Куиз сілтемесі арқылы дайындалған сұрақтарға жауап беріп Тиісті баллдарын алады

    Жүрекше стикер арқылы жерге жан жылуларын жазады

    Әр тапсырманы орындау барысында сабақ басындағы мұңайып тұрған жерді күліп тұрған суретке айналдырады.

    Мадақтау арқылы




    ҚБ:

































































    Көмір мен электрдің адам өміріндегі пайдасы мен зиянын ашып айтыс ұйымдастырады

    Оз ойларын жинақтап эссе жаза біледі 1айда үнемделе

    тін судың мөлшерін есептеп шығарады







    Әріп қима

    лары











    Ғаламшар

    лар туралы суреттер





    мұңайып тұрған жердің суреті




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асембаева Гульнур Жумабековна
    27 Наурыз 2024
    232
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғарыш

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғарыш

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдебиеттік оқудан 4-сыныпқа арналған ашық сабақ. Тақырыбы "Ғарыш"
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Алматы қаласы173мектеп-лицей

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу.

    Бөлім:

    Ғарышқа саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Асембаева Гульнур Жумабековна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:



    Жердің жүрегін тыңдайық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.2.2.1 – шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру;

    4.3.1.1 – оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру;

    4.2.8.1 – эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру.

    Сабақтың мақсаты

    Тақырыпқа қатысты ақпаратты түрлі дереккөздерден алып, өңдеп, себеп-салдарлық байланысын анықтайды.

    Тақырыпқа қатысты пікірлер жайлы өз көзқарасын білдіреді.

    Ақпараттарды салыстырып, пайдасы мен зиянын ажыратаалады. Шығармашылық жұмыс жасайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы






























    Жаңа білім
































































    Бекіту


















    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    Психологиялық ахуалды жақсарту









    Осы құрастырған ойдың бүгінгі сабаққа қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

    ҚБ: оқушылар ойын тыңдап, дұрыс жауап иелерін мадақтау

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Сабақтың мақсатын айқындау.

    Жаңа тақырып

    Тақтаға жылап,мұңайып тұрған жердің суретін ілу. Мұңаю себебін анықтау.

    Олай болса бүгінгі сабақта жер шарындағы экологиялық проблемаламаларды анықтап, оны шешу жолдарын анықтауға Жер анамызға қамқорлық жасап әсем табиғатын қалпына келтіруге өз үлесімізді қосамыз. Сол арқылы жердің қайта күлімдеп нұрын шашуына көмектесеміз.

    Жаңа сабақтың тақырыбына сай видео роликтерді тамашалайық.

    Озон қабаты оның ластануы. Көмір жылу көзінің пайдасы мен зияны. Электр энергия көздері туралы видео роликті тамашалаймыз

    Мәтінді мен бірнеше бөліктерге бөлдім. Қай топқа қандай бөлік түскенін анықтау үшін аудио жазбаны тыңдап жұмбақ тапсырмаларды шешу арқылы анықтаймыз

    Аудиотаспадағы сұрақтар


    Қара үңгірде қара тас,
    Жанғанда бетті қаратпас.

    Көмір

    Жердің қабаттары

    Биосфера қабаты бұл жанурлар мен өсімдіктер қабаты
    Гидросфера қабаты бұл су өзен көлдер мұхиттар жер асты сулары
    Литосфера қабаты топырақ қабаты

    Атмосфера қабатына не жатады?

    Ауа

    Адамзаттың ойлап тапқан жаңалығы. Оны пайдалану арқылы тіршілік жеңілдеді. Оның қуатын алу үшін сарқырама аққан өзеннің қуаты,Соққан желдің күші,Күннің шуағы мен жылуы пайдалынады. Мен не туралы айттым. Электр көздері

    Сымға жалғанып,
    Сыммен бойлайды:
    Ол келсе шам жанып,
    Үй іші жайнайды.

    Электр сымы

    Әр топқа мәтін бөліктері таратылады


    «Ой сергіту» Э.тақтада әр түрлі ойын ойнату. Әр топқа 4 тапсырма

    Сұрақтарға жауап алу.Дұрыс жауаптарды сәйкестендіру


    Шығармашылық тапсырмалар

    1,2 топ мүшелері «Көмір мен электрдің»айтысын ұйымдастырады. Осы арада айтыс кейіптеу жанрынан жататыны түсіндіріледі.

    Екі бала айтысып жатқанда екі бала тақтаға Вен диограммасын толтырады.. Көмір мен электрдің өзіне тән ерекшелігі жіне ортақ жағдай

    3-топ «Жер анаға хат» эссе жазады

    4-топ Үнемдей білейік суды дұрыс пайдалану арқылы 1 айлық суды үнемдеп есептеп шығарады.

    Сабақты қорытындысы әр бала электронды форматта сұрақтарға жауап жазып бүгінгі алған білімін қортады.
















    Әр топқа таратылып берілген әріптерден басталатын жақсы лебіздер білдіру

    Әріптердің көмегімен

    « Жер біздің ортақ үйіміз» деген сөйлем құрастырылады


    Ауызша жауап алу

    Өз ойларын айтады. Мұңаю себебін анықтайды.

    Ауаның,судың,табиғаттың ластануы.Табиғат байлығының азаюы.Өсімдік пен жанауарлардың азаюы.
























    Сұрақтарға жауап береді










    Жұппен отырып мәтінді оқиды




    Тапсырма

    1.Әр топтан 3 уәкіл шығып әр топқа барып өз бөлімдерін түсіндіреді.

    2.Бір оқушы шығып тақтаға ілінген суреттердің ішінен өз тақырыбына сай суретті таңдап,неге осы суретті таңдағанын түсіндіреді.

    3. Қалған оқушылар сұрақ қоюға дайындалады.


    Әр топтан 2-3 бала шығып ойынды ойнайды.


    Екі оқушы әндетіп айтыс қйымдастырады

    Эссе жазады

    Есеп шығарады

    Ұялы телефон арқылы Куиз сілтемесі арқылы дайындалған сұрақтарға жауап беріп Тиісті баллдарын алады

    Жүрекше стикер арқылы жерге жан жылуларын жазады

    Әр тапсырманы орындау барысында сабақ басындағы мұңайып тұрған жерді күліп тұрған суретке айналдырады.

    Мадақтау арқылы




    ҚБ:

































































    Көмір мен электрдің адам өміріндегі пайдасы мен зиянын ашып айтыс ұйымдастырады

    Оз ойларын жинақтап эссе жаза біледі 1айда үнемделе

    тін судың мөлшерін есептеп шығарады







    Әріп қима

    лары











    Ғаламшар

    лар туралы суреттер





    мұңайып тұрған жердің суреті




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    27.03.2024
    232
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асембаева Гульнур Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации