Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғарыш
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Алматы қаласы173мектеп-лицей |
|||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу. |
|||||
Бөлім: |
Ғарышқа саяхат |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Асембаева Гульнур Жумабековна |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жердің жүрегін тыңдайық |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.2.2.1 – шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру; 4.3.1.1 – оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру; 4.2.8.1 – эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Тақырыпқа қатысты ақпаратты түрлі дереккөздерден алып, өңдеп, себеп-салдарлық байланысын анықтайды. Тақырыпқа қатысты пікірлер жайлы өз көзқарасын білдіреді. Ақпараттарды салыстырып, пайдасы мен зиянын ажыратаалады. Шығармашылық жұмыс жасайды |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық Психологиялық ахуалды жақсарту
Осы құрастырған ойдың бүгінгі сабаққа қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар? ҚБ: оқушылар ойын тыңдап, дұрыс жауап иелерін мадақтау Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Сабақтың мақсатын айқындау. Жаңа тақырып Тақтаға жылап,мұңайып тұрған жердің суретін ілу. Мұңаю себебін анықтау. Олай болса бүгінгі сабақта жер шарындағы экологиялық проблемаламаларды анықтап, оны шешу жолдарын анықтауға Жер анамызға қамқорлық жасап әсем табиғатын қалпына келтіруге өз үлесімізді қосамыз. Сол арқылы жердің қайта күлімдеп нұрын шашуына көмектесеміз. Жаңа сабақтың тақырыбына сай видео роликтерді тамашалайық. Озон қабаты оның ластануы. Көмір жылу көзінің пайдасы мен зияны. Электр энергия көздері туралы видео роликті тамашалаймыз Мәтінді мен бірнеше бөліктерге бөлдім. Қай топқа қандай бөлік түскенін анықтау үшін аудио жазбаны тыңдап жұмбақ тапсырмаларды шешу арқылы анықтаймыз Аудиотаспадағы сұрақтар Қара үңгірде қара
тас, Көмір Жердің қабаттары Биосфера қабаты бұл жанурлар мен өсімдіктер
қабаты Атмосфера қабатына не жатады? Ауа Адамзаттың ойлап тапқан жаңалығы. Оны пайдалану арқылы тіршілік жеңілдеді. Оның қуатын алу үшін сарқырама аққан өзеннің қуаты,Соққан желдің күші,Күннің шуағы мен жылуы пайдалынады. Мен не туралы айттым. Электр көздері Сымға
жалғанып, Электр сымы Әр топқа мәтін бөліктері таратылады «Ой сергіту» Э.тақтада әр түрлі ойын ойнату. Әр топқа 4 тапсырма Сұрақтарға жауап алу.Дұрыс жауаптарды сәйкестендіру Шығармашылық тапсырмалар 1,2 топ мүшелері «Көмір мен электрдің»айтысын ұйымдастырады. Осы арада айтыс кейіптеу жанрынан жататыны түсіндіріледі. Екі бала айтысып жатқанда екі бала тақтаға Вен диограммасын толтырады.. Көмір мен электрдің өзіне тән ерекшелігі жіне ортақ жағдай 3-топ «Жер анаға хат» эссе жазады 4-топ Үнемдей білейік суды дұрыс пайдалану арқылы 1 айлық суды үнемдеп есептеп шығарады. Сабақты қорытындысы әр бала электронды форматта сұрақтарға жауап жазып бүгінгі алған білімін қортады.
|
Әр топқа таратылып берілген әріптерден басталатын жақсы лебіздер білдіру Әріптердің көмегімен « Жер біздің ортақ үйіміз» деген сөйлем құрастырылады Ауызша жауап алу Өз ойларын айтады. Мұңаю себебін анықтайды. Ауаның,судың,табиғаттың ластануы.Табиғат байлығының азаюы.Өсімдік пен жанауарлардың азаюы. Сұрақтарға жауап береді Жұппен отырып мәтінді оқиды Тапсырма 1.Әр топтан 3 уәкіл шығып әр топқа барып өз бөлімдерін түсіндіреді. 2.Бір оқушы шығып тақтаға ілінген суреттердің ішінен өз тақырыбына сай суретті таңдап,неге осы суретті таңдағанын түсіндіреді. 3. Қалған оқушылар сұрақ қоюға дайындалады. Әр топтан 2-3 бала шығып ойынды ойнайды. Екі оқушы әндетіп айтыс қйымдастырады Эссе жазады Есеп шығарады Ұялы телефон арқылы Куиз сілтемесі арқылы дайындалған сұрақтарға жауап беріп Тиісті баллдарын алады Жүрекше стикер арқылы жерге жан жылуларын жазады Әр тапсырманы орындау барысында сабақ басындағы мұңайып тұрған жерді күліп тұрған суретке айналдырады. |
Мадақтау арқылы ҚБ:
Көмір мен электрдің адам өміріндегі пайдасы мен зиянын ашып айтыс ұйымдастырады Оз ойларын жинақтап эссе жаза біледі 1айда үнемделе тін судың мөлшерін есептеп шығарады |
Әріп қима лары Ғаламшар лар туралы суреттер мұңайып тұрған жердің суреті Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |