Артикуляциялық
жаттығу:
-Қақпа
-Пілдің
тұмсығы
-Сағат
-Әткеншек
-Саңырауқұлақ
-Ат шауып
келеді.
Тыныс алу
жаттығуы:
-Стақандағы
дауыл,
-Ыстық шәйді
суыту.
Қазір жылдың қай мезгілі
екен?
Көктем мезгілінед қанша ай
бар?
Көктем мезгілінде қандай
өзгерістер болады?
-Балалар көктем мезгілінде үш
ай бар қане аттарын атап
шығайық!
(Наурыз,Сәуір,Мамыр)
Жарайсыңдар балалар,міне
көктем мезгілінің екінші айы да келіп жеті,сәуір айында үлкен
мереке бар, ол Ғарышкерлер
күні.
Ғарышкерлер дегеніміз- олар
ғарышқа,аспан әлеміне ұшатын адамдар.Аспан әлемінде көптеген ғалам
бар.Ал,біздер жер бетінде өмір
сүреміз.
-Ғарышқа тұңғыш ұшқан
ағаларымыз Тоқтар Әубакіров, Талғат Мұсабаев,Айдын Айынбетов
ғарышқа зымыранмен ұшқан бұл кісілер біздің
мақтанышымыз.
-Балалар,сендер ғарышқа
ұшқыларың келеді ме?
Ендеше мына зымыранға
отырайық. Қәне ұшуға дайындаламыз, 3,2,1 ал ұшып
барамыз.
Ұшар кезде біз дұрыс дем
алуымыз керек.Ол үшін қолымызды ішімізге қоямыз,ауаны мұрынымызбен
жұтып, ауызымыздан
шығарамыз.
Ал енді
ұшамыз.
-Ал міне керекті жерімізге де
жеттік.Қараңдаршы қандай көп
жұлдыздар,планеталар.
-Балалар бұл робыттар
ғаламшары екен.
Робот: Салеметсіңдер ме!Сендер
қай ғаламнан келдіңдер? Мен осы ғаламда өмір сүремін.Маған
тамақ,су, ештеңе керек емес.
-Балалар біз осы ғаламшарға
жеткенше шаршап қалдық ия!Енді біріміз роботпен бірге серігіп
алайық.
Сергіту
сәті:
-Балалар, робот өзіне берілген
тапсырмаларды орындай алмай, басқа ғаламшарға ұша аламай отыр
екен.Оған тапсырманы орындауға көмектесеміз
бе?
1-ші тапсырма «Буынұйқас
жаттығуы»
Кәне балалар бәріміз бірге
қайталаймыз!
Ға-ға-ға-ғалам
Ыз-ыз-ыз-жұлдыз,
Кер-кер-кер-ғарышкер,
Ро-ро-ро-робот.
-Жарайсыңдар,балалар!Енді
келесі 2-ші тапсырма ғарышкерлер туралы қандай тақпақ
білесіңдер?
Аспан аспан
арайлым,
Саған жиі
қараймын,
Сені көзбен
шаламын,
Мен ғарышкер
боламын.
-Жарайсыңдар! Балалар тақпақты
жақсы айтыңдар.
Енді келесі 3-ші
тапсырма.
Ойын: «Зымыран
ұшақ»
Мақсаты;Балалардың есте
сақтау,зейіндерін дамыту.
Зымыран-қолымызды жоғары
көтеріп, ш-ш-ш-ш-ш
Дыбысын
дыбыстаймыз,
Ұшақ- қолымызды созамыз,
с-с-с-с-с дыбысын
дыбыстаймыз.
-Жарайсыңдар!балалар-Робот
өзіне зымыран құрай алмай отыр екен, оған зымыран құрап береміз
бе?
«Зымыран» атты ұсақ саусақ
моториканы дамытуға арналған
ойын.
Мақсаы;Ұсақ саусақ
моториканы,ойлау қабілетін
дамыту.
(зымыранды таяқшалар арқылы
құрастыруды ұсыну)
-Жарайсңдар!балалар сендер
роботқа барлық тапсырмаларын орындап бердіңдер!Ол біз құрап берген
зымыранмен басқа ғаламшарға ұшып
кетті.
-Балалар біздің де қайтатын
уақыт болып қапты.
-Балалар бүгінгі уақытымыз
сондай көңілді өткіздік!
-Бүгін біз қайда
бардық?
-Ғарышкерлер қайда үшады
екен?
-Біз кімге
көмектестік?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
-Бүгінгі оқу қызметті сендерге
ұнадыма,
Балаларды мақтау,
мадақтау.
|