Сабақ
тың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Үлкен де
«Сіз» Кішіге де
«Сіз» Сізге сәлем
береміз. Құрметпенен
біз
Құндылық
мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына
деген құрмет көрсету
1 – топ
«КҮН»
2 – топ
«ЖЕР»
Тақырыпты
ашу
ФС
тапсырмасы
Қолдан жасалған ғаламшарлар
тізбегін көрсету;
Балаларға сұрақтар
қою:
-
Балалар, біз қандай ғаламшарда
тұрамыз?
-
Аспан әлемінен сендер нені
көресіңдер?
-
Аспан әлеміне немен баруға
болады?
Балалар, қане, бәріміз аспан
әлеміне саяхаттап көрелік:
«Смарт сағат»
әдісі
Оқушылардың қолындағы смарт
сағаттардағы кюар арқылы аспан әлеміне
саяхаттайды;
Сабақтың
мақсаты: Ғарыш әлемімен
танысады;
Астрономияның нені
зерттейтінін біледі
Ғарышқа
саяхат.
Оқушылардан ғарышты
қалай елестететіндерін сұрау
Анықтау:
—
Сендердің
елестеткендерің шындықпен сәйкес келді
ме?
—
Ғарышта не бар?
(Ғарыш — бұл шексіз кеңістік, онда сан алуан ғарыш денелері
бар.)
Балалар, аспан әлемі
шексіз.Аспан денелері – Күн, жұлдыз,Ай мен ғаламшарлар. Осының бәрі
ғарышты құрайды. Ай мен жұлдыз түнде жарқырап көрініп тұрады.
Аспан астрономия ғылымы
зерттейді.
Презентациялық
жұмыс
«ҒАРЫШ
ӘЛЕМІ»
Күн, жұлдыз, Жер – ғарыш
денелері. Күнді сегіз ғаламшар айналады. Ғаламшарлар әртүрлі. Жер –
өмір сүруге болатын жалғыз ғарыш
денесі.
ДӘПТЕРМЕН
ЖҰМЫС
Қызықты
мәлімет:
Уран – ең суық ғаламшар.
Юпитер, Сатурн, Уран және Нептунның беті Жердегідей қатты
емес.
1 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Күн мен Жердің ұқсастығы мен
айырмашылығын айтыңдар;
Күн мен Жердің бір – біріне
қандай қатысы бар?

2 – тапсырма (топтық
жұмыс)
1 –
топ
Кез келген планетаның макетін
жасау (Түсті қағаздар)
Пазлдарды
құрастыру

2 –
топ
Қалаған планетаның макетін
жасау пазл құрастыру
(Ермексаз)

СЕРГІТУ
СӘТІ
Балалар, ғарышкерлер деген
кімдер?
Қандай ғарышкерлерді
білесіңдер?
(AR/VR шынайылық кубы жасанды
интеллект)
3 –
тапсырма
https://wordwall.net/play/85290/706/505
-
Өмір сүруге болатын жалғыз
ғарыш денесі? (Жер)
-
Аспан әлемін зерттейтін ғылым
(астрономия)
-
Ең суық ғаламшар?
(уран)
-
Ғарыш денесін көрсет
(Күн)4
-
Түнде жарқырап не көрінеді?
(Ай)
-
Күнді неше ғаламшар айналады?
(8)
-
Ғарышта неліктен дыбыс
естілмейді? (ауа жоқ)
-
Қазақтан шыққан тұңғыш
ғарышкер? (Т,Әубәкіров)
-
Нептунның бетін қандай? (қатты
емес)
Жарайсыңдар!
«Ғарышкер» әдісі арқылы кері
байланыс береді
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Ғаламшарлар туралы білетін
ақпараттарымен бөліседі
Смарт сағат арқылы ғарышқа
саяхат
Сабақ мақсатымен
танысады
Ғарыш туралы сұрақтар
қояды
Ғарыш әлемін
бақылайды
Күн мен Жердің айырмашылығы
мен ұқсастығын айтады
Ғаламшарлар макетін
жасайды
Пазлдар
құрастырады
Сергіту сәтіне
қатысады
Жасанды интеллект арқылы жұмыс
жасайды
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
береді
|

Балалар жұлдызшалар арқылы
ынталандырылады
Дескриптор:
Күн мен Жердің айырмашылығын
айтады;
Күн мен Жердің ұқсастығын
айтады;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Ғаламшарлардың макетін
жасайды;
ПРазлдарды
құрастырады;
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді:
ҚБ:
Жарайсың!
|
Слайд
Топ
аттары
Қолдан жасалған ғаламшарлар
макеті
Презентация
Таратпа
материал
Пазлдар
Жасанды
интеллект
https://wordwall.net/play/85290/706/505
Презентциялық
жұмыс
|