|
Мектеп атауы |
Жаңақоныс ЖОББМ |
||||
|
Мұғалімнің Т.А.Ә. |
Оразбаева Эльмира Отепбергеновна |
||||
|
Күні |
17.04.2024 |
||||
|
Класы |
4 |
||||
|
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Бөлім |
Ғарышқа саяхат |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышкердің ас мәзірі |
||||
|
Оқу мақсаты |
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ғарыштағы өмір мен Жер тіршілігін мәтін мазмұны бойынша зерттей алады. Мәтін мазмұнына сай ереже құрастырады. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
қолдану талдау |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Бекіту Кері байланыс |
«Ойлан» Оқушылардың қызығушылығын ояту, тақырыпты ашу. «Суретті әңгімеле» әдісі бойынша оқулықтағы суретті қарай отырып, оны сипаттайды. Сурет әңгіменің бір бөлігі екенін түсіндіру. Оқушылардан суретте бейнеленген тағамдардың маңыздылығын сұрау. Олардың идеяларын ынталандыру үшін сұрақтар пайдалану. - Қалай ойлайсың, ғарышкердің тағамы қандай болуы мүмкін? - Олардың пішіні қандай болуы мүмкін? - Олардың құрамы қандай болуы мүмкін? Мағынаны тану «Біреуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі Оқушылар төрт-төрттен топқа бөлініп, біріншілер 1-топқа, екіншілер 2-топқа, үшіншілер 3-топқа, төртіншілер 4-топқа бірігеді. - Қала көшелеріндегі лас ауа кімге көбірек зиян әкеледі? «Анықта» айдары Ғарыштағы түн қанша уақытқа созылатынын анықтайды. Топтық жұмыс Мәтін мазмұны бойынша, ғарыштағы өмір мен жердегі тіршілікті салыстырады: - салмақ; - уақыт; - тағамдарды. Блум түймедағы. 1. Шығарма несімен ұнады? 2. Шығармада сен үшін қызықты ақпарат болды ма? 3. Автор неліктен командирдің қолдарын байлап қойды? 4. Мен ғарышқа ұшсам.... 5. Жердегі тамақтану мен ғарыштағы тамақтану несімен ерекшеленеді? 6. Ғарышкерлерге қандай тағам түрлерін ұсынар едің? «Менің сөзім» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
- Суретке мұқият қарайды; - пайдалы тағамды ажырата алады; - ғарышкердің тағамы қандай болатынын айтады; - тағамның құрамының қандай болғаны маңызды екенін анықтайды. Әр топ өзіне қатысты мәтін бөлігін оқып, топта талқылайды. Болған соң әр оқушы «өз үйіне» қайтып, топ мүшелеріне өзінің не түсінгенін айтады. Оқушылар бейнероликті тамашалап, ғарыштағы түннің бірнеше минутқа ғана созылатынын анықтайды. 1-топ оқушылары ғарыштағы салмақты, уақытты, тағамдарды сипаттайды. 2-топ оқушылары жердегі салмақты, уақытты, тағамдарды сипаттайды. Екі түрлы мәліметті салыстырып, айырмашылығын анықтайды. - Шығармаға өзінің көз-қарасын білдіреді; - өздері үшін қызықты болған ақпаратты анықтайды; - салмақсыздық жағдайында дұрыс ұйықтаудың ережелерін анықтайды; - өздерін ғарышкер ретінде елестете алады; - тамақтану ерекшеліктерін біледі; - ғарышкерлерге тағам түрлерін ұсынады. «Менің сөзім» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Бір оқушы тұрып өзінің сабақта не үйренгенін айтып, келесі сөз кезегін кімге берітінін айтады. Солай барлық оқушы өз пікірін білдіріп болғанша жалғасады. |
Бағалау критерийі: - Ғарышкер тағамының маңыздылығын болжау. Дескрипторы: - Суреттегі заттарды сипаттайды. - Суретте бейнеленген тағамдардың маңыздылығын болжайды. Бағалау критерийі: мәтінді түсініп оқу. Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды. - Мәтіннің мазмұнын топта талқылайды. - Өз түсінігімен бөліседі. Бағалау критерийі: Ғарышта түннің неше минутқа созылатынын анықтау. Дескриптор: - Бейнероликті тамашалайды. - Сұраққа жауап береді. Бағалау критерийі: Ғарыш пен жердегі тіршілікті салыстыру. Дескриптор: - ғарыштағы және жердегі салмақты салыстырады: - ғарыштағы және жердегі уақытты салыстырады; - ғарыштағы және жердегі тағамдарды салыстырады. Бағалау критерийі: шығармаға өзінің көз-қарасын білдіру. Дескриптор: - шығарманың қызықты тұстарын біледі. - Ғарышта қалай ұйықтау керектігін біледі. - Өзін ғарышкер ретінде сынай алады. - Ғарыштағы тамақтанудың ерекшеліктерін біледі. - Ғарыштағы тағамдардың ерекшеліктерін біледі. Сабақта не ұнағанын, не үйренгенін айтады. |
https://www.youtube.com/watch?v=2NH2-bw5Ios Ғарышта тартылыс күші азайып, салмақсыздық болады. Уақыт тез өтеді. Тағамдар тек қана сықпа ретінде қолданылады. Жерде тартылыс күші болғандықтан бізді жерді басып жүре аламыз. Ал уақыт тәулігіне 24 сағатты құрайды. Тағамдарды қалаған күйінде жеуге болады.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ғарышкердің ас мәзірі" сабағының жоспары
"Ғарышкердің ас мәзірі" сабағының жоспары
|
Мектеп атауы |
Жаңақоныс ЖОББМ |
||||
|
Мұғалімнің Т.А.Ә. |
Оразбаева Эльмира Отепбергеновна |
||||
|
Күні |
17.04.2024 |
||||
|
Класы |
4 |
||||
|
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Бөлім |
Ғарышқа саяхат |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышкердің ас мәзірі |
||||
|
Оқу мақсаты |
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ғарыштағы өмір мен Жер тіршілігін мәтін мазмұны бойынша зерттей алады. Мәтін мазмұнына сай ереже құрастырады. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
қолдану талдау |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Бекіту Кері байланыс |
«Ойлан» Оқушылардың қызығушылығын ояту, тақырыпты ашу. «Суретті әңгімеле» әдісі бойынша оқулықтағы суретті қарай отырып, оны сипаттайды. Сурет әңгіменің бір бөлігі екенін түсіндіру. Оқушылардан суретте бейнеленген тағамдардың маңыздылығын сұрау. Олардың идеяларын ынталандыру үшін сұрақтар пайдалану. - Қалай ойлайсың, ғарышкердің тағамы қандай болуы мүмкін? - Олардың пішіні қандай болуы мүмкін? - Олардың құрамы қандай болуы мүмкін? Мағынаны тану «Біреуі үйде, үшеуі қонақта» әдісі Оқушылар төрт-төрттен топқа бөлініп, біріншілер 1-топқа, екіншілер 2-топқа, үшіншілер 3-топқа, төртіншілер 4-топқа бірігеді. - Қала көшелеріндегі лас ауа кімге көбірек зиян әкеледі? «Анықта» айдары Ғарыштағы түн қанша уақытқа созылатынын анықтайды. Топтық жұмыс Мәтін мазмұны бойынша, ғарыштағы өмір мен жердегі тіршілікті салыстырады: - салмақ; - уақыт; - тағамдарды. Блум түймедағы. 1. Шығарма несімен ұнады? 2. Шығармада сен үшін қызықты ақпарат болды ма? 3. Автор неліктен командирдің қолдарын байлап қойды? 4. Мен ғарышқа ұшсам.... 5. Жердегі тамақтану мен ғарыштағы тамақтану несімен ерекшеленеді? 6. Ғарышкерлерге қандай тағам түрлерін ұсынар едің? «Менің сөзім» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
- Суретке мұқият қарайды; - пайдалы тағамды ажырата алады; - ғарышкердің тағамы қандай болатынын айтады; - тағамның құрамының қандай болғаны маңызды екенін анықтайды. Әр топ өзіне қатысты мәтін бөлігін оқып, топта талқылайды. Болған соң әр оқушы «өз үйіне» қайтып, топ мүшелеріне өзінің не түсінгенін айтады. Оқушылар бейнероликті тамашалап, ғарыштағы түннің бірнеше минутқа ғана созылатынын анықтайды. 1-топ оқушылары ғарыштағы салмақты, уақытты, тағамдарды сипаттайды. 2-топ оқушылары жердегі салмақты, уақытты, тағамдарды сипаттайды. Екі түрлы мәліметті салыстырып, айырмашылығын анықтайды. - Шығармаға өзінің көз-қарасын білдіреді; - өздері үшін қызықты болған ақпаратты анықтайды; - салмақсыздық жағдайында дұрыс ұйықтаудың ережелерін анықтайды; - өздерін ғарышкер ретінде елестете алады; - тамақтану ерекшеліктерін біледі; - ғарышкерлерге тағам түрлерін ұсынады. «Менің сөзім» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Бір оқушы тұрып өзінің сабақта не үйренгенін айтып, келесі сөз кезегін кімге берітінін айтады. Солай барлық оқушы өз пікірін білдіріп болғанша жалғасады. |
Бағалау критерийі: - Ғарышкер тағамының маңыздылығын болжау. Дескрипторы: - Суреттегі заттарды сипаттайды. - Суретте бейнеленген тағамдардың маңыздылығын болжайды. Бағалау критерийі: мәтінді түсініп оқу. Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды. - Мәтіннің мазмұнын топта талқылайды. - Өз түсінігімен бөліседі. Бағалау критерийі: Ғарышта түннің неше минутқа созылатынын анықтау. Дескриптор: - Бейнероликті тамашалайды. - Сұраққа жауап береді. Бағалау критерийі: Ғарыш пен жердегі тіршілікті салыстыру. Дескриптор: - ғарыштағы және жердегі салмақты салыстырады: - ғарыштағы және жердегі уақытты салыстырады; - ғарыштағы және жердегі тағамдарды салыстырады. Бағалау критерийі: шығармаға өзінің көз-қарасын білдіру. Дескриптор: - шығарманың қызықты тұстарын біледі. - Ғарышта қалай ұйықтау керектігін біледі. - Өзін ғарышкер ретінде сынай алады. - Ғарыштағы тамақтанудың ерекшеліктерін біледі. - Ғарыштағы тағамдардың ерекшеліктерін біледі. Сабақта не ұнағанын, не үйренгенін айтады. |
https://www.youtube.com/watch?v=2NH2-bw5Ios Ғарышта тартылыс күші азайып, салмақсыздық болады. Уақыт тез өтеді. Тағамдар тек қана сықпа ретінде қолданылады. Жерде тартылыс күші болғандықтан бізді жерді басып жүре аламыз. Ал уақыт тәулігіне 24 сағатты құрайды. Тағамдарды қалаған күйінде жеуге болады.
|
|
шағым қалдыра аласыз

















