Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы И.Әбдікәрімов атындағы №168 орта мекетбінің
жанындағы «Ақниет» шағын орталығының
тәрбиешісі Карарова Жулдызай Балтакожаевна
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: Ғарышқа сапар
Мақсаты: Адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік беру,олардың қызметімен таныстыру. Ғарыш не екендігін, ондағы планеталар туралы мағлұматтар алып,түсінік беру,тілдерін дамыту, қазақ елінің тұңғыш ғарышкері Т.Әубакіров, Т.Мұсабаев жайлы әңгімелеу,сөйлеу мәдениетіне баулу.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Оқу қызметіне көңіл аударту
Қажетті көрнекі құралдар: аспан әлемінің,ғарышкерлердің суреті,слайд,видео роликтер
Биллингвальды компонент: Ғарыш-космос,ғарышкер -космонавт
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Ынталандыру сезімін ояту кезеңі
Үш топқа бөлінеміз.
Мына алдарыңдағы түрлі-түсті жұлдызшаларды алып топқа бөлініңдер
Шаттық шеңбері.
Ауадан қуат алайық
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық
Алақанға салайық.
Күн шуағын апайларға сыйлайық!
Ғажайып сәт:
Балалар, бізге бір қонақ келді. Мынау кім, балалар?
-Бұл Робот. -Сәлем,Робот!
-Робот: Са - ла - мат - сың - дар ма, ба - ла - лар, сен - дер қай ға - лам –шар - да тұ - ра - сың - дар?
Балалар: Жер ғаламында тұрамыз.
-Робот: Сен - дер - дің жер - ле - рің қа - лай деп а - та - ла - ды?
Балалар: Қазақ жері деп аталады?
-Робот: Балалар, мен сендерге сиқырлы қорапша ала келдім,іші тәттілерге тол.Мен достарымнан есіттім,сендер ғарыш әлеміне саяхатқа шыққалы жатыр екенсіңдер? Менде ғарыш әлемімен танысқым келеді.Мені өздеріңмен бірге алып кетсеңдер ,мына тәттілерді сендерге беремін.
-Ал,кәне,балалар,Роботты өзімізбен бірге дос қылып аламыз ба?
-Иә
Таңғажайып сәт:
1-Слайд.Ғарышкерлерді слайд арқылы көрсету.
ҒАРЫШ ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ Балалар енді сендер ғарыш әлеміне саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма? -Иә,шыққымыз келеді. -Ғарышқа ұшу үшін біз немен ұшамыз?
-Зымыранмен.
Зымыранымыз дайын болса,белдіктерімізді тағып ұшуға дайындаламыз.1,2,3ұшамыз.
Көздеріңді жұмып, жақсы, ғажайып
нәрселер туралы ойлаңдар. Ал енді көздеріңді
ашыңдар.
-Міне, ғарыш әлеміне де келіп қалдық.
-Жұлдыздар, ай.
-Ғарыш деп атаймыз.
-Біз аспаннан күнді, айды
көреміз.
. -Балалар, кеш түсіп, аспан қараңғыланады.
-Біз аспаннан нені көреміз?
(жұлдызды аспанды көрсету)
Аспан денелерімізде 9 планета бар.
2-слайд.Планеталармен таныстыру
Біздер жер ғаламшарында тұрамыз.


Б
алалар енді тобымызға қайтатын уақыт болды.Біздер жер
ғаламшарында тұрамыз.
Балалар жер ғаламшарының сендерге арналған тапсырмалары бар екен.Тапсырмалар орындауға дайынсыңдар ма?
Балалар топқа қайтады.
1-ші планета
тапсырмасы.Сұрақ.
-Балалар сендер күн неге ұқсайтынын білесіңдер ме?
-Иә, күн шар тәріздес дөңгелек.
Түсі қандай?
-Ал зымыранмен ұшатын кімдер?
-Күн дөңгелек.
-сары.
-Зымыранмен ұшатын адамдарды ғарышкер деп атайды.


Тоқтар Әубакиров
2-ші тапсырмасы.
1. Ғарышкер туралы өлең жаттау
Ж
ұлдыздарды
жағалай,
Айға барып қонамын.
Тұңғыш Тоқтар ағадай
Мен ғарышкер боламын.
2.Жұмбақ шешу.
1.Үй үстінде ұсақ тас.
2
.Күндіз күннен
таярмын,
Түнде әлемге аянмын.


Күн ұйықтайды,
Күн оянды.
Күн ұйықтайды,
Күн оянды.
Жел соқты,
Жаңбыр жауды.
Бұлт шатырлады.
Күн ашылды
Жел басылды.
3-ші тапсырмасы.
Құрастыру орталығында ,түрлі-түсті пішіндерден зымыранды құрастыру.
Ғарышқа ұшу үшін біз немен ұшамыз?
Ендеше зымыранды біздер геометриялық пішіндерден құрастырып алайық.


Дидактикалық ойын: «Аспан, жер, су»
Мақсаты: Балаларды тез ойлап, дұрыс жауап беруге үйрету.
Ойынды қызыға ойнайды.
-Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
-Ұнады.
-Сендер қайда бардыңдар?
-Ғарышқа бардық.
-Не қызық тамашаладыңдар?
-Аспан әлемін тамашаладық.
-Ғарышқа алғаш ұшқан ұшқыш кім?
-Ең алғашқы қазақ ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев
-Балалар менде сендерге ризамын, бүгінгі
жұмыстарыңа көп рахмет!
Балалар өте риза болады.
-Балалар сендер көп нәрсе білесіңдер екен.
-Өте жақсы, балалар, сендер бүгінгі оқу -қызметіне жақсы қатыстыңдар.
Робот өзінің сиқырлы қорапшасындағы тәттілерді балаларға бөліп береді.
Өзінің ризашылығын білдіреді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс? Адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік
Меңгергені: Ғарыш не екендігін, қазақ елінің тұңғыш ғарышкері Т.Әубакіров, Т.Мұсабаев жайлы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғарышқа сапар
Ғарышқа сапар
Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы,
Қожакент ауылы И.Әбдікәрімов атындағы №168 орта мекетбінің
жанындағы «Ақниет» шағын орталығының
тәрбиешісі Карарова Жулдызай Балтакожаевна
Ұйымдастырылған ашық оқу-қызметі
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: Ғарышқа сапар
Мақсаты: Адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік беру,олардың қызметімен таныстыру. Ғарыш не екендігін, ондағы планеталар туралы мағлұматтар алып,түсінік беру,тілдерін дамыту, қазақ елінің тұңғыш ғарышкері Т.Әубакіров, Т.Мұсабаев жайлы әңгімелеу,сөйлеу мәдениетіне баулу.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Оқу қызметіне көңіл аударту
Қажетті көрнекі құралдар: аспан әлемінің,ғарышкерлердің суреті,слайд,видео роликтер
Биллингвальды компонент: Ғарыш-космос,ғарышкер -космонавт
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Ынталандыру сезімін ояту кезеңі
Үш топқа бөлінеміз.
Мына алдарыңдағы түрлі-түсті жұлдызшаларды алып топқа бөлініңдер
Шаттық шеңбері.
Ауадан қуат алайық
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық
Алақанға салайық.
Күн шуағын апайларға сыйлайық!
Ғажайып сәт:
Балалар, бізге бір қонақ келді. Мынау кім, балалар?
-Бұл Робот. -Сәлем,Робот!
-Робот: Са - ла - мат - сың - дар ма, ба - ла - лар, сен - дер қай ға - лам –шар - да тұ - ра - сың - дар?
Балалар: Жер ғаламында тұрамыз.
-Робот: Сен - дер - дің жер - ле - рің қа - лай деп а - та - ла - ды?
Балалар: Қазақ жері деп аталады?
-Робот: Балалар, мен сендерге сиқырлы қорапша ала келдім,іші тәттілерге тол.Мен достарымнан есіттім,сендер ғарыш әлеміне саяхатқа шыққалы жатыр екенсіңдер? Менде ғарыш әлемімен танысқым келеді.Мені өздеріңмен бірге алып кетсеңдер ,мына тәттілерді сендерге беремін.
-Ал,кәне,балалар,Роботты өзімізбен бірге дос қылып аламыз ба?
-Иә
Таңғажайып сәт:
1-Слайд.Ғарышкерлерді слайд арқылы көрсету.
ҒАРЫШ ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ Балалар енді сендер ғарыш әлеміне саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма? -Иә,шыққымыз келеді. -Ғарышқа ұшу үшін біз немен ұшамыз?
-Зымыранмен.
Зымыранымыз дайын болса,белдіктерімізді тағып ұшуға дайындаламыз.1,2,3ұшамыз.
Көздеріңді жұмып, жақсы, ғажайып
нәрселер туралы ойлаңдар. Ал енді көздеріңді
ашыңдар.
-Міне, ғарыш әлеміне де келіп қалдық.
-Жұлдыздар, ай.
-Ғарыш деп атаймыз.
-Біз аспаннан күнді, айды
көреміз.
. -Балалар, кеш түсіп, аспан қараңғыланады.
-Біз аспаннан нені көреміз?
(жұлдызды аспанды көрсету)
Аспан денелерімізде 9 планета бар.
2-слайд.Планеталармен таныстыру
Біздер жер ғаламшарында тұрамыз.


Б
алалар енді тобымызға қайтатын уақыт болды.Біздер жер
ғаламшарында тұрамыз.
Балалар жер ғаламшарының сендерге арналған тапсырмалары бар екен.Тапсырмалар орындауға дайынсыңдар ма?
Балалар топқа қайтады.
1-ші планета
тапсырмасы.Сұрақ.
-Балалар сендер күн неге ұқсайтынын білесіңдер ме?
-Иә, күн шар тәріздес дөңгелек.
Түсі қандай?
-Ал зымыранмен ұшатын кімдер?
-Күн дөңгелек.
-сары.
-Зымыранмен ұшатын адамдарды ғарышкер деп атайды.


Тоқтар Әубакиров
2-ші тапсырмасы.
1. Ғарышкер туралы өлең жаттау
Ж
ұлдыздарды
жағалай,
Айға барып қонамын.
Тұңғыш Тоқтар ағадай
Мен ғарышкер боламын.
2.Жұмбақ шешу.
1.Үй үстінде ұсақ тас.
2
.Күндіз күннен
таярмын,
Түнде әлемге аянмын.


Күн ұйықтайды,
Күн оянды.
Күн ұйықтайды,
Күн оянды.
Жел соқты,
Жаңбыр жауды.
Бұлт шатырлады.
Күн ашылды
Жел басылды.
3-ші тапсырмасы.
Құрастыру орталығында ,түрлі-түсті пішіндерден зымыранды құрастыру.
Ғарышқа ұшу үшін біз немен ұшамыз?
Ендеше зымыранды біздер геометриялық пішіндерден құрастырып алайық.


Дидактикалық ойын: «Аспан, жер, су»
Мақсаты: Балаларды тез ойлап, дұрыс жауап беруге үйрету.
Ойынды қызыға ойнайды.
-Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
-Ұнады.
-Сендер қайда бардыңдар?
-Ғарышқа бардық.
-Не қызық тамашаладыңдар?
-Аспан әлемін тамашаладық.
-Ғарышқа алғаш ұшқан ұшқыш кім?
-Ең алғашқы қазақ ғарышкерлері Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев
-Балалар менде сендерге ризамын, бүгінгі
жұмыстарыңа көп рахмет!
Балалар өте риза болады.
-Балалар сендер көп нәрсе білесіңдер екен.
-Өте жақсы, балалар, сендер бүгінгі оқу -қызметіне жақсы қатыстыңдар.
Робот өзінің сиқырлы қорапшасындағы тәттілерді балаларға бөліп береді.
Өзінің ризашылығын білдіреді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі тиіс? Адамдардың ғарыш әлеміне жасаған алғашқы сапарлары туралы түсінік
Меңгергені: Ғарыш не екендігін, қазақ елінің тұңғыш ғарышкері Т.Әубакіров, Т.Мұсабаев жайлы
шағым қалдыра аласыз













