Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
|
№2-тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді.
. «Блум түймедағы»
тәсілі арқылы талдайды.
Білетін мәлімет қосымша
ақпарат көздерінен ізденіп айтып береді, өз ой ,пікірімен
бөліседі.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Сұраққа жауап
береді
Сипаттайды
-Талдайды
Смайликтер арқылы бүгінгі
сабақтағы көңіл күйімен
бөліседі.
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№1-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
4-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін
білдіруге баулиды.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап
беріп, парталасымен сұхбат
құрады.
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: «Торлы
диаграмма» арқылы мәтінді
талдайды.
Негізгі тірек
сөздерді топтасытрады.
2-топ: Мәтіннің
тақырыбын анықтайды. Мәтін мазмұны бойынша «Иә, жоқ» кестесін
толтырады.
3-топ: Ғарышқа
ұшудың пайдасы мен зиянын «Т кестесі» тәсілі арқылы түсіндіріп,
талқылайды.
Жазылым
Қажетті сөздерді
пайдаланып, берілген сурет бойынша шағын әңгіме құрайды. «Кубизм»
тәсілін қолданады.
Оқылым
Мәтінді оқып, мәтін
мазмұны бойынша кластер
құрастырады.
Айтылым
«Әңгімелесетін әріптестер»
тәсілі арқылы
қорытындылайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сұхбаттасады
-Мақал-мәтелдерді
талдайды
«Жетістік
баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс
жасалады.
Дескриптор
5
балл
-Негізгі ақпаратты
анықтайды
Мәтінді
оқиды
-Мәтіннің мазмұнын
игереді
-Сипаттайды
«Бағадршам» тәсілі
арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіледі.
Дескриптор
3
балл
-Сипаттайды
-Дәлелдейді.
«Бес саусақ» арқылы
бағалау.
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
«Дискуссиялық карта»
тәсілін пайдаланып ойын
айтады.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|