Материалдар / Ғарышты игерген ел 8-сыным ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғарышты игерген ел 8-сыным ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғарышты игерген ел 8-сыным ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
51
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

29-сабақ.

Бөлім:

13- бөлім . Қазақстан – Байқоңыр – Ғарыш. Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» деректі әңгімесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғарышты игерген ел

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.5.1-пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі,қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

8.3.2.1 - публицистикалық стильдің (мақала, интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау

Сабақтың мақсаты:

пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі,қойылған сұрақтарға еркін жауап береді;

публицистикалық стильдің (мақала, интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Жазылым


Жаттықтырушы-тренер

Өршіл-порывистый

Ұзақ- далеко

Еңбек-труд

Орталық-середина, центр

Қалашық-городок

Жұлдызды-звездный



8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сөздік


2-тапсырма:

Жеке жұмыс


Айтылым

Сұрақтарға жауап береді.

. «Блум түймедағы» тәсілі арқылы талдайды.

Білетін мәлімет қосымша ақпарат көздерінен ізденіп айтып береді, өз ой ,пікірімен бөліседі.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұраққа жауап береді

Сипаттайды

-Талдайды

Смайликтер арқылы бүгінгі сабақтағы көңіл күйімен бөліседі.

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


1-тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4-тапсырма

Топтық жұмыс



Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.






3-тапсырма

Жеке жұмыс





5- тапсырма

Жеке жұмыс



Ойтаразы

Жеке жұмыс

Айтылым

Сұрақтарға жауап беріп, парталасымен сұхбат құрады.

Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Торлы диаграмма» арқылы мәтінді талдайды.

Негізгі тірек сөздерді топтасытрады.

2-топ: Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Мәтін мазмұны бойынша «Иә, жоқ» кестесін толтырады.

3-топ: Ғарышқа ұшудың пайдасы мен зиянын «Т кестесі» тәсілі арқылы түсіндіріп, талқылайды.

Жазылым

Қажетті сөздерді пайдаланып, берілген сурет бойынша шағын әңгіме құрайды. «Кубизм» тәсілін қолданады.

Оқылым

Мәтінді оқып, мәтін мазмұны бойынша кластер құрастырады.

Айтылым

«Әңгімелесетін әріптестер» тәсілі арқылы қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Сұхбаттасады

-Мақал-мәтелдерді талдайды

«Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.


Дескриптор

5 балл

-Негізгі ақпаратты анықтайды

Мәтінді оқиды

-Мәтіннің мазмұнын игереді

-Сипаттайды

«Бағадршам» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.







Дескриптор

3 балл

-Сипаттайды

-Дәлелдейді.

«Бес саусақ» арқылы бағалау.


8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





Слайдтар







Суреттер тапсырмасы






Кесте





Сызба



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

«Дискуссиялық карта» тәсілін пайдаланып ойын айтады.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!