Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары
арқылы жүреді.
Топқа бөліну «Ай мен
Күн және жұлдыз»
Өткен тақырыпқа
шолу:
Үйге берілген оқу
тапсырманы тексеру.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Есептерді теңдеу құру
арқылы шығару.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Ғасыр
Бүгінгі сабақта
сен:
Шамалардың мәнін
салыстыруды және олармен амалдар орындауды
үйренесің.
1995 жыл
18 қазанда еліміздің Президенті Н.Ә. Назарбаевтың жарлығымен 1
Мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні деп жарияланды. Сен
Қазақстанда 130 –дан астам ұлт өкілдері тұратынын білесің
бе?
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша
мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары
толықтыры-лады.
|
Оқулық
Дәптер
лер
Қалам
қарын
даштар
|
Жаңа
білім
15
мин
10
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
«Артығын тап»
ойыны
Секунд, минут, метр, сағат
Сағат, тәулік,
апта, демалыс
Ай, центнер, жыл, мүшел
Тонна, ғасыр, жыл, апта
-Осы уақыт өлшем бірліктерін өсу ретімен
орналастырайықшы
Есіңде
сақта!
Ғасыр - уақыттың үлкен
өлшем бірлігі.
1
ғасыр (ғ) = 100 жыл (ж)
3-
тапсырма Сұрақтарға жауап бер.
Қай ағаштар 2 ғасырдан артық тіршілік етеді? Ең аз тіршілік ететін
ағашты ата.
Өсімдіктер
|
Тіршілік ету
ұзақтығы
|
Шырша
|
500
жыл
|
Көктерек
|
300
жыл
|
Жөке
|
500
жыл
|
Қайың
|
150
жыл
|
Шетен
|
80
жыл
|
Өзіңді
тексер!
2 ғасырдан артық
тіршілік етеді: шырша, жөке, көктерек
Ең аз тіршілік ететін
ағаш: шетен
4-тапсырма
Салыстыр.
2 ж. 4 ай * 32
ай
658 ж. * 7 ғ. 1
ж.
5 ғ. 42 ж. * 54
ж.
6 мин. 15 с. * 385
с.
5-тапсырма Есепті
шығар.
Астанадағы «Этноауыл»
ұлттық-мәдени кешеніне бірінші күні 150 турист, екінші күні 57
турист кем келді. Ал үшінші күні бірінші және екінші күндері қанша
болса, сонша турист келді. «Этноауыл» ұлттық-кешеніне үш күнде
барлығы неше турист келді?
Ө зіңді
тексер!
Б ірінші күні – 150 т
? ? т
Екінші күні - ? 57 т
кем
Ү шінші күн –
сонша
Шешуі: 150 – 57 =
93
150 + 93 =
243
150 + 93 + 243
=486
Жауабы: үш күнде 486
турист келді.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге асады
ЕҚҚЕО
Қарқынды оқушыларға:
Өзіңді тексер:
Мәтіні
|
Математикалық
тіл
|
Шығартты
...
|
190
фотосурет
|
Сыйлады
...
|
х
|
Қалды...
|
125
фотосурет
|
Теңдеу
|
190 – х =
125
|
Шешуі: 190 – х =
125
х =190 –125
х =65
190 – 65 = 125
«Мен қандай сан ойлап таптым?»
ойыны
Мен
бір сан ойладым
|
Ол
санды х-деп белгіле
|
Оны 2 есе
арттырдым,
сонда 12 шықты.
|
х•2=12
|
Ол
қандай сан?
|
х=6
|
Қарқыны баяу оқушыларға: Өзіңді
тексер!
1 ж. 2 ай < 32
ай
650 ж. < 1 ғ. 1
ж.
1 ғ. 40 ж. > 50
ж.
2 мин. 15 с. <
385 с.
|
Тапсырма
орындайды.
Ауызша және жазбаша
түрде жұмыс жасайды және
қолданады
Ғасыр өлшем бірлігіне
байланысты сұрақтарға жауап береді
Тапсырма
орындайды.
Ұжыммен бірлесе отырып
жұмыс жасайды
Уақыт өлшемі ғасырға
байланысты тапсырманы орындайды
Көмек қажет ететін
оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт
беріледі.
1-10 балл аралығы
|
Дескриптор:
Дескриптор:
Берілген сөздің ішінен
артық сөзді табады.
Уақыт өлшем бірліктерін
біледі
Қолдану ерекшеліктерін
анықтайды
Ғасырмен көрсетілген
уақыттарды анықтайды.
-3балл.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
Өсу, тіршілік ету
айырмашылығы мен жылдамдығын анықтайды
-3балл.
Дескриптор:
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықтайды.
Уақыт өлшем бірліктерін
салыстырады және аралығын есептей алады
2
балл.
.
Балалар логикалық
тапсырманы деңгейіне қарай шешеді тиімді тәсілмен
есептейді- Логикалық есептің
жауабын табады.
2балл
.
|
Оқулық
дәптер,
қаламдар
Сергіту сәтінде
«Қаражорға» әуенімен билеп сергиді.
|