Материалдар / "Ғасырдың дара перзенті" атты ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ғасырдың дара перзенті" атты ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Биыл Д.А.Қонаевтың мерейтойына арналған "Ғасырдың дара перзенті" атты ашық сабақ жоспары. Барлық тарих пәні мұғалімдері пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
579
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «№13 гимназиясы

Күні: 20.05.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Шегебаева Г Т

Сынып: 11-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ғасырдың дара перзенті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Д. Қонаевты мемлекет және қоғам қайраткері ретінде бағалау

қоғамдық саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Д.А.Қонаевтың Қазақстан мемлекетін дамытудағы еңбегін анықтап, талдауға жұмыстану.

Басым бөлігі:

Кейбіреуі:Д.А.Қонаевтың еліміздің дамуында қосқан қызметін талдай отырып, баға беру.

Жетістік критерийлері



Тілдік мақсаттар

Айтылым дағдысы

Оқылым дағдысы, Тыңдалым дағдысы

Жазылым дағдысы

Құндылықтарды дарыту


Өз елі үшін мақтаныш, тәуелсіздік, патриотизм құндылықтары

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті, география

Бастапқы білім


Өздері оқыған кітаптары мен фильмдері арқылы Д.А. Қонаевтың қазақ жерін басқарғанын туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

(Оқушылармен амандасу түгендеу, назарын сабаққа аудару)

Ой қозғау.

«Ойлан. Талқыла. Бөліс» стратегиясын қолдана отырып, оқушылар Д. Қонаев туралы не білетіндері туралы ой бөліседі. .

Оқушылар неліктен Д. Қонаев халықтың құрметіне ие болғанын анықтап, болжайды. Келесі ақпараттан тұратын презентация слайдтары арқылы оқушыларды ойландыруға тырысыңыз.

Сұрақтар:

1.Суретте кім бейнеленген?

2.Д.А.Қонаевтың есімін неліктен көшелерге, мектептерге берілді? Неліктен Қазақстанның көптеген қалаларында ескерткіштер ашылған?

https://www.youtube.com/watch?v=CdVUhTKDptw


Сабақтың ортасы



Топтық жұмыс.

Оқушылар мына аспектілерді басшылыққа ала отырып,зерттеу жүргізеді.

1 топ. Д. Қонаев - мемлекет және қоғам қайраткері.

2 топ.  Д. Қонаев - академик, ғалым, зерттеуші.

3 топ. Д. Қонаев – ұлтық өнерді дамытушы

4 топ. Д. Қонаев - өнеге тұтар патриот.

Оқушылар берілген тұжырымдамаларды фактілерді келтіре отырып, дәлелдеуі тиіс. Зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде

Д.Қонаевқа арналған «газет бетіне» бас мақала (атауы, тақырыптың негізгі идеясы, қандай басылымдарда жарияланады, оқырмандары кімдер, неліктен осылай аталды) дайындауға тапсырма беріледі.


(Т) Әр топ «газеттің» бетіне дайындаған материалдарын бүкіл сыныпқа ұсынады. .

Критерийлері:

- тақырыптың ашылуы, нақтылығы

- қызықты фактілердің келтірілуі

- белгілі бір деректерген сүйене білу


(Б) Үй тапсырмасы ретінде эссе жазу ұсынылады.

«Неліктен Д. Қонаев ғасыр саңлағы деп аталды?» (эссе)


Таратпа материалдар








Сабақтың соңы


Оқушылардың кері байланысы.

Қиын

Қызықты

Құнды

Үйге тапсырма. Батырларға арнап хат жазу.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау тапсырмалары.

Оқушылардың топтық бағалауы «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы

Өзін-өзі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!