|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
21.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Газдардың салыстырмалы тығыздығы 21-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.7 -газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады. Тарау бойынша алған теориялық білімдерін есептеп шығарып, күнделікті өмірде қолдана алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.мұндағы р(ро) –заттың тығыздығы 2.m- заттың массасы 3.V- заттың көлемі 4. D-салыстырмалы тығыздық Dy(x)= Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда сутегі мен ауа және тағы басқа газдар бойынша есептеледі |
Дескриптор: Салыстырмалы тығыздық деген ұғымына түсінік береді-1 балл Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда қай газдар бойынша берілетінін айтады-1 балл Салыстырмалы тығыздықты табудың формуласын жазады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Газдардың салыстырмалы тығыздығын есептеу К 1)Берілгені: O2, CO2 т/к: DH2(O2)-? Dауа (O2)-? DH2(CO2)-? Dауа (CO2)-? 2)Шешуі: Газдардың мольдік массаларын есептеу M(O2)=32 г/моль M(CO2)=44 г/моль M(Н2)=2 г/моль M(ауа)=29 г/моль 3)Салыстырмалы тығыздықтарын есептеу DH2(O2)= Dауа (O2)= DH2(CO2)= Dауа (CO2)= |
Дескриптор: Газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша ерекшеліктерін салыстырады-1 балл Газдардың мольдік массаларын есептейді-1 балл Салыстырмалы тығыздықтарын есептейді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2.Салыстырмалы тығыздық бойынша газдың молярлық массасын есептеу 1)Берілгені: DH2(x1)=17 Dауа(х2)=2,76 т/к: М1-? М2-? 2)Шешуі: 3)Формулалар бойынша есептеу DH2(х)= Dауа (х)= 3.Формулалар бойынша есептеу М(х1)=17·2=34 г/моль М(х2)=29·2,76=80 г/моль |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Реакция теңдеулерін жазады -1 балл Белгісіз газды табады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Газдардың салыстырмалы тығыздығы
Газдардың салыстырмалы тығыздығы
|
Бөлім: |
8.2В Стехиометриялық есептеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
21.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Газдардың салыстырмалы тығыздығы 21-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.7 -газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады. Тарау бойынша алған теориялық білімдерін есептеп шығарып, күнделікті өмірде қолдана алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.мұндағы р(ро) –заттың тығыздығы 2.m- заттың массасы 3.V- заттың көлемі 4. D-салыстырмалы тығыздық Dy(x)= Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда сутегі мен ауа және тағы басқа газдар бойынша есептеледі |
Дескриптор: Салыстырмалы тығыздық деген ұғымына түсінік береді-1 балл Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда қай газдар бойынша берілетінін айтады-1 балл Салыстырмалы тығыздықты табудың формуласын жазады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Газдардың салыстырмалы тығыздығын есептеу К 1)Берілгені: O2, CO2 т/к: DH2(O2)-? Dауа (O2)-? DH2(CO2)-? Dауа (CO2)-? 2)Шешуі: Газдардың мольдік массаларын есептеу M(O2)=32 г/моль M(CO2)=44 г/моль M(Н2)=2 г/моль M(ауа)=29 г/моль 3)Салыстырмалы тығыздықтарын есептеу DH2(O2)= Dауа (O2)= DH2(CO2)= Dауа (CO2)= |
Дескриптор: Газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша ерекшеліктерін салыстырады-1 балл Газдардың мольдік массаларын есептейді-1 балл Салыстырмалы тығыздықтарын есептейді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2.Салыстырмалы тығыздық бойынша газдың молярлық массасын есептеу 1)Берілгені: DH2(x1)=17 Dауа(х2)=2,76 т/к: М1-? М2-? 2)Шешуі: 3)Формулалар бойынша есептеу DH2(х)= Dауа (х)= 3.Формулалар бойынша есептеу М(х1)=17·2=34 г/моль М(х2)=29·2,76=80 г/моль |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Реакция теңдеулерін жазады -1 балл Белгісіз газды табады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз





= DH2(х)·2
М
= Dауа(х)·29













