Газдардың салыстырмалы тығыздығы

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Газдардың салыстырмалы тығыздығы

Материал туралы қысқаша түсінік
газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.2В Стехиометриялық есептеулер

Педагогтің аты-жөні:

Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы

Күні:

21.11

Сыныбы: 8 б

Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Газдардың салыстырмалы тығыздығы

21-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.3.7 -газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу

Сабақтың мақсаты:

Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады.

Тарау бойынша алған теориялық білімдерін есептеп шығарып, күнделікті өмірде қолдана алады.

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.


Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

1.мұндағы р(ро) –заттың тығыздығы

2.m- заттың массасы

3.V- заттың көлемі

4. D-салыстырмалы тығыздық

Dy(x)= = =


Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда сутегі мен ауа және тағы басқа газдар бойынша есептеледі

Дескриптор:


Салыстырмалы тығыздық деген ұғымына түсінік береді-1 балл


Салыстырмалы тығыздық көпшілік жағдайда қай газдар бойынша берілетінін айтады-1 балл


Салыстырмалы тығыздықты табудың формуласын жазады-1 балл

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор:

Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады-1 балл

Презентация

Топтық жұмыс

10 мин

Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Газдардың салыстырмалы тығыздығын есептеу

КShape1 өмірқышқыл газы мен оттегінің сутегі және ауа бойынша тығыздығы қандай?

1)Берілгені:

O2, CO2

т/к: DH2(O2)-?

Dауа (O2)-?

DH2(CO2)-?

Dауа (CO2)-?

2)Шешуі:

Газдардың мольдік массаларын есептеу

M(O2)=32 г/моль

M(CO2)=44 г/моль

M2)=2 г/моль

M(ауа)=29 г/моль

3)Салыстырмалы тығыздықтарын есептеу

DH2(O2)=

Dауа (O2)=

DH2(CO2)=

Dауа (CO2)=



Дескриптор:


Газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша ерекшеліктерін салыстырады-1 балл


Газдардың мольдік массаларын есептейді-1 балл


Салыстырмалы тығыздықтарын есептейді-1 балл

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жеке жұмыс

5мин

Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2.Салыстырмалы тығыздық бойынша газдың молярлық массасын есептеу

1)Берілгені:

DH2(x1)=17

Dауа(х2)=2,76

т/к: М1-?

М2-?

2)Шешуі:

3)Формулалар бойынша есептеу

DH2(х)= = DH2(х)·2

Dауа (х)= М = Dауа(х)·29

3.Формулалар бойынша есептеу

М(х1)=17·2=34 г/моль

М(х2)=29·2,76=80 г/моль

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1 балл


Реакция теңдеулерін жазады -1 балл


Белгісіз газды табады-1 балл

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі