Материалдар / Газдардың салыстырмалы тығыздығы

Газдардың салыстырмалы тығыздығы

Материал туралы қысқаша түсінік
,
Авторы:
18 Наурыз 2025
27
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

8.2В Стехиометриялық есептеулер

Педагогтің аты-жөні:

Толепова Ж.М

Күні:


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Газдардың салыстырмалы тығыздығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.3.7 -газдардың салыстырмалы тығыздығын және заттың молярлық массасын салыстырмалы тығыздық бойынша есептеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Тарау бойынша алған теориялық білімдерін есептеп шығарып, күнделікті өмірде қолдана алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Үй тапсырмасын сұрау






Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасына жауап береді

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық жұмыс дәптері қалам


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.


1.мұндағы р(ро) –заттың тығыздығы

2.m- заттың массасы

3.V- заттың көлемі




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Газдардың салыстырмалы тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады.

Презентация


Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. Тапсырма Кестені толтырыңыз

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестені толтырады

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

  1. Тапсырма

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

  1. Реакция теңдеулерін жазады

Қосымша тапсырма 1

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

https://wordwall.net/ru/resource/31412474

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


«Сөйлемді аяқта» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар-дың сабаққа деген көзқарасын, рефлек-сиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

1.Бүгін мен білдім...

2.Ең қызықты болды...

3.Сабақта ең маңызды деп ойлаймын...

4.Маған ұнамады...




Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі