Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Мұғаліммен амандасады,
оқу құралдарын дайындап жаңа сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасына
жауап береді
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық жұмыс дәптері
қалам
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
|
1.мұндағы р(ро) –заттың
тығыздығы
2.m- заттың
массасы
3.V- заттың
көлемі
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Газдардың салыстырмалы
тығыздығы формулалары бойынша есептер шығарады.
|
Презентация
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
-
Тапсырма Кестені
толтырыңыз

Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Кестені
толтырады
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
-
Тапсырма

Дескриптор: Жалпы - 3
балл
-
Реакция теңдеулерін
жазады
Қосымша тапсырма
1
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
https://wordwall.net/ru/resource/31412474
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Сөйлемді
аяқта» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылар-дың сабаққа деген көзқарасын,
рефлек-сиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
1.Бүгін мен
білдім...
2.Ең қызықты
болды...
3.Сабақта ең маңызды деп
ойлаймын...
4.Маған
ұнамады...
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|


|