Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі.

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гендік инженерия – заман талабы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

    Бағалаукритерийі

    Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін біледі;

    Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажыратады, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі.

    Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіреді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І . Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттеркөрсетіледі, суреттербойынша өз ойларын білдіреді.

    • Суреттерге мұқият қараңдар, не байқадыңдар?

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.



    Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.






    «Шапалақ» әдісі






    Сабақтың ортасы

































































    Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ тапсырмасы. Жеке жұмыс. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.

    1-мәтін - оқылым мәтіні. Төрегелді Шармановпен сұхбат.

    2-мәтін – «Жаһандық байланыс» мәтіні.

    Жаһандық байланыс.

    Гені түрленген өсімдіктердің егіс алқабы көбейіп кетті. 1996 жылы әлемде трансгенді өсімдіктердің егіс алқабының көлемі — 1,7 млн. гектар болса, 2002 жылы бұл көрсеткіш 52,6 млн. гектарға жетті (оның ішінде 35,7 млн. гектары — АҚШ-тың үлесінде), ал 2006 жылы 102 млн. гектарға гені түрлендірілген дақылдар егілген.

    Деректерге сүйенсек, 2006 жылы әлемнің 22 елінде гені өзгеріске ұшыраған өсімдіктер өсіріліпті. Гендік өзгеріске ұшыраған дақылдар, әсіресе, АҚШ, Аргентина мен Канадада көп. Жалпы, бұл елдерден бөлек, Румыния, Болгария, Испания, Бразилия, Уругвай, Үндістан, Индонезия, Испания, Мексика, Германия, Австралия, Филиппин, Оңтүстік Африка, Колумбия, Жапония, Қытайда гені түрлендірілген дақылдар өсіріледі.

    1-мәтін 2-мәтін

    Мәтіннің стилі


    Тақырыбы


    Түрі


    Тілі


    Екі мәтіннің ұқсастығы


    Екі мәтіннің айырмашылығы



    Дескриптор:

    1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    2. Стильдерді ажырата алады;

    3. Стиль белгілерін таба алады;

    4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады;

    5.Тұрлаулы мүшелерді анықтайды.

    ҚБ

    ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    6-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сөйлемдерді қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемге түрлендріп көріңдер. Жасалу жолын түсіндіріңдер.

    Пікірталас жүргізу.

    1-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептейді» тақырыбында кейс дайындайды.

    2-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептемейді» тақырыбында кейс дайындайды.

    Дескриптор:

    • «Зиянды» деп есептеп, қарсы пікір айтады;

    • Дәлелді айғақтар келтіреді;

    • «Зиянды» деп есептемейді, қарсы пікір айтады;

    • Дәлелді айғақтар келтіреді;

    • Ой қорытындысын шығарады.

    Тапсырма. Жеке жұмыс.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.

    • Пікір (Менің ойымша...)

    • Дәлел(Себебі,...)

    • Мысал (Мысалы,...)

    • Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.









    Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.
































    Грамматикалық тақырыппен танысады.










    Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.



    Оқушылар топқа бөлініп, тақырыпқа байланысты пікірталас жүргізеді.






    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.






















































    ҚБ «Блум таксономиясы»






















    ҚБ «Блум таксономиясы»






    https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
















    http://www.aktobegazeti.kz/?p=21397





























    https://www.tarbie.kz/11321


    Сабақтың соңы


    Р

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Моника
    26 Қаңтар 2024
    872
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Гендік инженерия – заман талабы 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Гендік инженерия – заман талабы 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Гендік инженерия – заман талабы 9 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі.

    Мектеп:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гендік инженерия – заман талабы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

    Бағалаукритерийі

    Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін біледі;

    Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажыратады, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі.

    Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіреді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І . Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

    Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттеркөрсетіледі, суреттербойынша өз ойларын білдіреді.

    • Суреттерге мұқият қараңдар, не байқадыңдар?

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.



    Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді.






    «Шапалақ» әдісі






    Сабақтың ортасы

































































    Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ тапсырмасы. Жеке жұмыс. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.

    1-мәтін - оқылым мәтіні. Төрегелді Шармановпен сұхбат.

    2-мәтін – «Жаһандық байланыс» мәтіні.

    Жаһандық байланыс.

    Гені түрленген өсімдіктердің егіс алқабы көбейіп кетті. 1996 жылы әлемде трансгенді өсімдіктердің егіс алқабының көлемі — 1,7 млн. гектар болса, 2002 жылы бұл көрсеткіш 52,6 млн. гектарға жетті (оның ішінде 35,7 млн. гектары — АҚШ-тың үлесінде), ал 2006 жылы 102 млн. гектарға гені түрлендірілген дақылдар егілген.

    Деректерге сүйенсек, 2006 жылы әлемнің 22 елінде гені өзгеріске ұшыраған өсімдіктер өсіріліпті. Гендік өзгеріске ұшыраған дақылдар, әсіресе, АҚШ, Аргентина мен Канадада көп. Жалпы, бұл елдерден бөлек, Румыния, Болгария, Испания, Бразилия, Уругвай, Үндістан, Индонезия, Испания, Мексика, Германия, Австралия, Филиппин, Оңтүстік Африка, Колумбия, Жапония, Қытайда гені түрлендірілген дақылдар өсіріледі.

    1-мәтін 2-мәтін

    Мәтіннің стилі


    Тақырыбы


    Түрі


    Тілі


    Екі мәтіннің ұқсастығы


    Екі мәтіннің айырмашылығы



    Дескриптор:

    1. Мәтін тақырыбын, мәселесін анықтайды.

    2. Стильдерді ажырата алады;

    3. Стиль белгілерін таба алады;

    4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады;

    5.Тұрлаулы мүшелерді анықтайды.

    ҚБ

    ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

    6-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сөйлемдерді қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемге түрлендріп көріңдер. Жасалу жолын түсіндіріңдер.

    Пікірталас жүргізу.

    1-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептейді» тақырыбында кейс дайындайды.

    2-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептемейді» тақырыбында кейс дайындайды.

    Дескриптор:

    • «Зиянды» деп есептеп, қарсы пікір айтады;

    • Дәлелді айғақтар келтіреді;

    • «Зиянды» деп есептемейді, қарсы пікір айтады;

    • Дәлелді айғақтар келтіреді;

    • Ой қорытындысын шығарады.

    Тапсырма. Жеке жұмыс.

    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.

    • Пікір (Менің ойымша...)

    • Дәлел(Себебі,...)

    • Мысал (Мысалы,...)

    • Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.









    Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.
































    Грамматикалық тақырыппен танысады.










    Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.



    Оқушылар топқа бөлініп, тақырыпқа байланысты пікірталас жүргізеді.






    Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.






















































    ҚБ «Блум таксономиясы»






















    ҚБ «Блум таксономиясы»






    https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
















    http://www.aktobegazeti.kz/?p=21397





























    https://www.tarbie.kz/11321


    Сабақтың соңы


    Р

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 9 сынып
    26.01.2024
    872
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Моника
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации