|
Бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі. |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Гендік инженерия – заман талабы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалаукритерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін біледі; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажыратады, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І Қызығушылықты ояту.Оқушыларға суреттеркөрсетіледі, суреттербойынша өз ойларын білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. |
«Шапалақ»
әдісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану кезеңі. Ой шақыру.
1-мәтін - оқылым мәтіні. Төрегелді Шармановпен сұхбат. 2-мәтін – «Жаһандық байланыс» мәтіні. Жаһандық байланыс. Гені түрленген өсімдіктердің егіс алқабы көбейіп кетті. 1996 жылы әлемде трансгенді өсімдіктердің егіс алқабының көлемі — 1,7 млн. гектар болса, 2002 жылы бұл көрсеткіш 52,6 млн. гектарға жетті (оның ішінде 35,7 млн. гектары — АҚШ-тың үлесінде), ал 2006 жылы 102 млн. гектарға гені түрлендірілген дақылдар егілген. Деректерге сүйенсек, 2006 жылы әлемнің 22 елінде гені өзгеріске ұшыраған өсімдіктер өсіріліпті. Гендік өзгеріске ұшыраған дақылдар, әсіресе, АҚШ, Аргентина мен Канадада көп. Жалпы, бұл елдерден бөлек, Румыния, Болгария, Испания, Бразилия, Уругвай, Үндістан, Индонезия, Испания, Мексика, Германия, Австралия, Филиппин, Оңтүстік Африка, Колумбия, Жапония, Қытайда гені түрлендірілген дақылдар өсіріледі.
Дескриптор:
3. Стиль белгілерін таба алады; 4. Мәтіннен дәлелдер келтіре алады; 5.Тұрлаулы мүшелерді анықтайды. ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
6-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сөйлемдерді қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемге түрлендріп көріңдер. Жасалу жолын түсіндіріңдер.
Пікірталас жүргізу. 1-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептейді» тақырыбында кейс дайындайды. 2-топ. «ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар зиянды деп есептемейді» тақырыбында кейс дайындайды. Дескриптор:
Тапсырма. Жеке жұмыс. Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды.
|
Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында бейнебаян көріп, ой тұжырымдайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.
Грамматикалық тақырыппен танысады.
Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.
Оқушылар топқа бөлініп, тақырыпқа байланысты пікірталас жүргізеді.
Сабақтың соңында оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін жасайды. |
ҚБ «Блум таксономиясы»
ҚБ «Блум таксономиясы»
|
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo http://www.aktobegazeti.kz/?p=21397 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Р Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия
келешегі. Мектеп: Күні: Мұғалімнің
аты-жөні: Сынып:
9 Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың
тақырыбы Гендік инженерия – заман
талабы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра
талдау; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажырата білу, түрлендіріп
қолдану; Бағалаукритерийі Барлық
оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі,
сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін
біледі; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін ажыратады, сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата
біледі. Кейбір
оқушылар:
әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі,
түрлендіреді. Сабақ
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы І Қызығушылықты
ояту.Оқушыларға
суреттеркөрсетіледі, суреттербойынша өз ойларын
білдіреді. Суреттерге мұқият қараңдар,
не байқадыңдар? Сабақтың
тақырыбы, мақсаты
хабарланады. Оқушыларға суреттер
көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын
білдіреді. «Шапалақ»
әдісі Сабақтың
ортасы Мағынаны тану
кезеңі. Ой шақыру. 1-мәтін - оқылым мәтіні. Төрегелді
Шармановпен сұхбат. 2-мәтін – «Жаһандық байланыс»
мәтіні. Жаһандық
байланыс. Гені түрленген
өсімдіктердің егіс алқабы көбейіп кетті. 1996 жылы әлемде
трансгенді өсімдіктердің егіс алқабының көлемі — 1,7 млн. гектар
болса, 2002 жылы бұл көрсеткіш 52,6 млн. гектарға жетті (оның
ішінде 35,7 млн. гектары — АҚШ-тың үлесінде), ал 2006 жылы 102 млн.
гектарға гені түрлендірілген дақылдар
егілген. Деректерге
сүйенсек, 2006 жылы әлемнің 22 елінде гені өзгеріске ұшыраған
өсімдіктер өсіріліпті. Гендік өзгеріске ұшыраған дақылдар, әсіресе,
АҚШ, Аргентина мен Канадада көп. Жалпы, бұл елдерден бөлек,
Румыния, Болгария, Испания, Бразилия, Уругвай, Үндістан, Индонезия,
Испания, Мексика, Германия, Австралия, Филиппин, Оңтүстік Африка,
Колумбия, Жапония, Қытайда гені түрлендірілген дақылдар
өсіріледі. 1-мәтін
2-мәтін Мәтіннің
стилі Тақырыбы Түрі Тілі Екі мәтіннің
ұқсастығы Екі мәтіннің
айырмашылығы Дескриптор:
Мәтін тақырыбын, мәселесін
анықтайды.
Стильдерді ажырата
алады; 3. Стиль белгілерін
таба алады; 4. Мәтіннен дәлелдер
келтіре алады; 5.Тұрлаулы мүшелерді
анықтайды. ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН. 6-тапсырма. Оқылым мәтініндегі сөйлемдерді
қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемге түрлендріп
көріңдер. Жасалу жолын
түсіндіріңдер. Пікірталас
жүргізу. 1-топ.
«ГМО-ның әсеріне ұшыраған
тағамдар зиянды деп есептейді» тақырыбында кейс
дайындайды. 2-топ.
«ГМО-ның әсеріне ұшыраған
тағамдар зиянды деп есептемейді»
тақырыбында кейс
дайындайды. Дескриптор: «Зиянды» деп
есептеп, қарсы пікір айтады; Дәлелді айғақтар
келтіреді; «Зиянды» деп
есептемейді, қарсы пікір айтады; Дәлелді айғақтар
келтіреді; Ой қорытындысын
шығарады. Тапсырма. Жеке
жұмыс. Сабақтың соңында
оқушылар ПОПС формуласы арқылы ой түйін
жасайды.
Пікір (Менің
ойымша...)
Дәлел(Себебі,...)
Мысал
(Мысалы,...)
Қорытынды (Қорыта
айтқанда,...)
Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар жайында
бейнебаян көріп, ой
тұжырымдайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты
екі мәтінді салыстыра отырып, стильге тән ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын жазады.
Грамматикалық тақырыппен
танысады.
Грамматикалық тақырыпқа
байланысты тапсырмалар орындайды.
Оқушылар топқа бөлініп,
тақырыпқа байланысты пікірталас
жүргізеді.
Сабақтың соңында оқушылар ПОПС
формуласы арқылы ой түйін жасайды.
ҚБ «Блум
таксономиясы»
ҚБ «Блум
таксономиясы»
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo http://www.aktobegazeti.kz/?p=21397 Сабақтың
соңы Р | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















