Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: оқылым және тыңдалым
материалдарындағы негізгі тірек сөздерді
ажырату;
Көпшілігі: оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік
қатармен ауыстыра отырып, мәтін
жазу;
Кейбір
оқушылар: оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік
қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін
жазу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Қызығушылықты
ояту.
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
1. Гендік өзгеріске ұшыраған
өнімдерге жүргізілген сынамалар нені
көрсетті?
2. Ондай көгөністерде қандай
жануарлардың гені бар?
3. Олардың адам ағзасына зияны
мен пайдасы толық зерттелді
ме?
Оқушылар
сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ
тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мәтінді оқып,
ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
- Қалай ойлайсыңдар, гендік
тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай
да бір әсері бар ма?
- Біз гендік тұрғыда
өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден
қалай ажыратуға болады?
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
4-тапсырма. «Қазына іздеу»
әдісімен оқылым және тыңдалым
мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды
өзгертіп, мәтінді
ықшамдаңыз.
Тірек
сөздер
|
Негізгі
ақпараттар
|
|
|
Жинақы
мәтін
|
|
Дескриптор:
-
мәтіндегі негізгі
ақпараттарды табады;
-
синонимдік
қатарларды ажыратады;
-
мәтінді ықшамдап
қайта жазады.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
Сызбаларды қолданып, «Дұрыс тамақтану дегеніміз...» тақырыбына
ойтолғау жазыңдар.
Дескриптор:
-
Сызбаларды
қолданады;
-
ойтолғау
жазады.
ҚБ
Бекіту. «Соңғы сөзді мен
айтайын...»
|
Оқушылар түгенделіп,
назары сабаққа аударылады.
Оқушылар
бейнематериал көру арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқып, ондағы
деректерге қатысты өз пікірлеріңді
білдіреді.
«Қазына іздеу»
әдісімен оқылым және тыңдалым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды
іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді
ықшамдаңыз.
«Венн диаграммасы» әдісімен еттің денсаулыққа
пайдасы мен зиянын өзара салыстырып, ортақ белгісін
көрсетіңдер.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
(med-kz.ucoz.com/news)
|