Материалдар / Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер 8-сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер 8-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер 8-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
157
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 7

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдарындағы негізгі тірек сөздерді ажырату;

Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, мәтін жазу;

Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

Жоспар:

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы










































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар.

https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo

1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті?

2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар?

3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді ме?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мәтінді оқып, ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді білдіріңдер.

- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма?

- Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай ажыратуға болады?

Дескриптор:

  • Мәтіндегі түйінді ойды анықтайды;

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Өз көзқарасын танытады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

4-тапсырма. «Қазына іздеу» әдісімен оқылым және тыңдалым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.

Тірек сөздер

Негізгі ақпараттар



Жинақы мәтін




Дескриптор:


  • мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

  • синонимдік қатарларды ажыратады;

  • мәтінді ықшамдап қайта жазады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. Сызбаларды қолданып, «Дұрыс тамақтану дегеніміз...» тақырыбына ойтолғау жазыңдар.

Дескриптор:

  • Сызбаларды қолданады;

  • ойтолғау жазады.

ҚБ

Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...»

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар бейнематериал көру арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.


Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.






Мәтінді оқып, ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді білдіреді.











«Қазына іздеу» әдісімен оқылым және тыңдалым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.





















«Венн диаграммасы» әдісімен еттің денсаулыққа пайдасы мен зиянын өзара салыстырып, ортақ белгісін көрсетіңдер.





ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап






















ҚБ




















ҚБ










ҚБ


7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo




















(med-kz.ucoz.com/news)




















Рефлексия





Кері байланыс:

«Термометр» әдісі

38- қызықты да түсінікті

36,6- қызықсыз, күрделі

34- пайдасыз, құнды емес.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма



































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!