|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы) |
Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді |
|
Үй тапсырмасын тексеру Қорытындылау |
қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі. 2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы. 12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады 3. Сәйкестендіру тесті |
Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру. |
|
Жаңа сабақты меңгерту |
Мағынаны тану:
Ой қозғау Топқа бөліп беру арқылы: (Мәтінмен жұмыс) І топ – Тыныс алудың маңызы ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу
ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу «Ойлан, жұптас, топтас» Талдау Венн диограммасы І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым ІІІ топ – Өкпенің қызметі ІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы») Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу) |
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды. |
|
Ой қозғау РАФТ әдісі
Р - роль, А - аудитория, Ф - форма, Т - тақырып, |
Р -
роль, мұғалім тақырып айтады.
Тақырып (Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ») |
А -
1 - топ тақырып бойынша әңгімелейді |
|
Бәріміз біріміз үшін, Біріміз бәріміз үшін. |
«Топбасшылар сайысы? » І. Тыныс алу жолдарын атаңыз? ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не? ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не? ІҮ. Қорытындылау |
2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс. |
|
Сабақты бекіту |
Бекіту тапсырмалары: Тыныс алу
мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама
бер |
Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады. |
|
Жинақтау |
Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды? Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді. |
Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі. |
|
Бағалау |
Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау. |
Бағалау жүргізеді |
|
Үйге тапсырма |
“Ізденіс жұмысы” Кеңірдек туралы
бес жолды өлең жазып
келеді. |
Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары
Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы) |
Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді |
|
Үй тапсырмасын тексеру Қорытындылау |
қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі. 2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы. 12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады 3. Сәйкестендіру тесті |
Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру. |
|
Жаңа сабақты меңгерту |
Мағынаны тану:
Ой қозғау Топқа бөліп беру арқылы: (Мәтінмен жұмыс) І топ – Тыныс алудың маңызы ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу
ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу «Ойлан, жұптас, топтас» Талдау Венн диограммасы І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым ІІІ топ – Өкпенің қызметі ІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы») Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу) |
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды. |
|
Ой қозғау РАФТ әдісі
Р - роль, А - аудитория, Ф - форма, Т - тақырып, |
Р -
роль, мұғалім тақырып айтады.
Тақырып (Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ») |
А -
1 - топ тақырып бойынша әңгімелейді |
|
Бәріміз біріміз үшін, Біріміз бәріміз үшін. |
«Топбасшылар сайысы? » І. Тыныс алу жолдарын атаңыз? ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не? ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не? ІҮ. Қорытындылау |
2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс. |
|
Сабақты бекіту |
Бекіту тапсырмалары: Тыныс алу
мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама
бер |
Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады. |
|
Жинақтау |
Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды? Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді. |
Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі. |
|
Бағалау |
Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау. |
Бағалау жүргізеді |
|
Үйге тапсырма |
“Ізденіс жұмысы” Кеңірдек туралы
бес жолды өлең жазып
келеді. |
Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау. |
шағым қалдыра аласыз













