Материалдар / Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мендель ашқан заңдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
347
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі 5 мин

Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы)

Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру

Қорытындылау

қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі.

2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы.

12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады

3. Сәйкестендіру тесті


Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру.

Жаңа сабақты меңгерту


Мағынаны тану: Ой қозғау
«Кім көп біледі» ойыны.
Балалар дені сау адамның белгілерін атап шығады (көңілді, сергек, оқтай түзу, дұрыс тамақтанады, терісі таза, спортпен шұғылданады және т.б.).
- Балалар, адам тыныс алу үшін қандай газ қажет? (Оттегі) Қане, бәріміз аузымызды жауып, мұрнымызды қысып тұрып демалып 
көрейік. Не байқадыңдар? (Ауа жетпей, тынысымыз тарылды.)

Топқа бөліп беру арқылы:

(Мәтінмен жұмыс)

І топ – Тыныс алудың маңызы

ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы

ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу









ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу

«Ойлан, жұптас, топтас» Талдау

Венн диограммасы

І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу

ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым

ІІІ топ – Өкпенің қызметі

ІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы

(Формативті бағалау «жұлдызша арқылы»)

Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу)

Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады





Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды.

Ой қозғау

РАФТ әдісі


Р - роль,

А - аудитория,

Ф - форма,

Т - тақырып,

Р - роль, мұғалім тақырып айтады. Тақырып

(Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ»)

А - 1 - топ тақырып бойынша әңгімелейді
Ф - 2 - топ осы тақырып бойынша құмырсқа мен шегірткеге сипаттама береді,кейіпкерлерге жақтау және даттау жайында хат жазады
Т - бірге қорытындылау

Бәріміз біріміз үшін,

Біріміз бәріміз үшін.

«Топбасшылар сайысы? »

І. Тыныс алу жолдарын атаңыз?

ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не?

ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не?

ІҮ. Қорытындылау

2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс.

Сабақты бекіту

Бекіту тапсырмалары:

Тыныс алу мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама бер
1.Мұрын қуысы

2.Көмей

3.Кеңірдек

4.Бронхылар

5.Оң және сол жақ өкпе

3.Тәжірибе :
Есеп: Әр тыныс алу қозғалысында адамның өкпесі арқылы орта есеппен 500см3 ауа өтеді. Егер оқушы 1минутта 18 рет тыныс алса, 45 минутта қанша рет тыныс алады?

Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады.

Жинақтау


Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды?

Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді.

Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі.

Бағалау

Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау.

Бағалау жүргізеді


Үйге тапсырма

Ізденіс жұмысы”

Кеңірдек туралы бес жолды өлең жазып келеді.
Өкпе туралы бес жолды өлең жазып келеді..


Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!