Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Генетиканың даму тарихы. Білгірлердің Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мендель ашқан заңдар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі 5 мин

Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы)

Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру

Қорытындылау

қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі.

2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы.

12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады

3. Сәйкестендіру тесті


Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру.

Жаңа сабақты меңгерту


Мағынаны тану: Ой қозғау
«Кім көп біледі» ойыны.
Балалар дені сау адамның белгілерін атап шығады (көңілді, сергек, оқтай түзу, дұрыс тамақтанады, терісі таза, спортпен шұғылданады және т.б.).
- Балалар, адам тыныс алу үшін қандай газ қажет? (Оттегі) Қане, бәріміз аузымызды жауып, мұрнымызды қысып тұрып демалып 
көрейік. Не байқадыңдар? (Ауа жетпей, тынысымыз тарылды.)

Топқа бөліп беру арқылы:

(Мәтінмен жұмыс)

І топ – Тыныс алудың маңызы

ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы

ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу









ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу

«Ойлан, жұптас, топтас» Талдау

Венн диограммасы

І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу

ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым

ІІІ топ – Өкпенің қызметі

ІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы

(Формативті бағалау «жұлдызша арқылы»)

Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу)

Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады





Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды.

Ой қозғау

РАФТ әдісі


Р - роль,

А - аудитория,

Ф - форма,

Т - тақырып,

Р - роль, мұғалім тақырып айтады. Тақырып

(Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ»)

А - 1 - топ тақырып бойынша әңгімелейді
Ф - 2 - топ осы тақырып бойынша құмырсқа мен шегірткеге сипаттама береді,кейіпкерлерге жақтау және даттау жайында хат жазады
Т - бірге қорытындылау

Бәріміз біріміз үшін,

Біріміз бәріміз үшін.

«Топбасшылар сайысы? »

І. Тыныс алу жолдарын атаңыз?

ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не?

ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не?

ІҮ. Қорытындылау

2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс.

Сабақты бекіту

Бекіту тапсырмалары:

Тыныс алу мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама бер
1.Мұрын қуысы

2.Көмей

3.Кеңірдек

4.Бронхылар

5.Оң және сол жақ өкпе

3.Тәжірибе :
Есеп: Әр тыныс алу қозғалысында адамның өкпесі арқылы орта есеппен 500см3 ауа өтеді. Егер оқушы 1минутта 18 рет тыныс алса, 45 минутта қанша рет тыныс алады?

Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады.

Жинақтау


Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды?

Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді.

Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі.

Бағалау

Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау.

Бағалау жүргізеді


Үйге тапсырма

Ізденіс жұмысы”

Кеңірдек туралы бес жолды өлең жазып келеді.
Өкпе туралы бес жолды өлең жазып келеді..


Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2019
441
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі