Сабақ кезеңдері
|
Мұғалімнің іс -әрекеті
|
Оқушының іс -әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі 5
мин
|
Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа
психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері
арқылы)
|
Амандасу, тыныштық сәтіне
дайындалып отыру, топқа
бөлінеді
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Қорытындылау
|
қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін
төмендеуі.
2.Сен білесің
бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап
арқылы.
12 сұрақты екі топқа бірдей тастап
жауаптары тыңдалады
3. Сәйкестендіру тесті
|
Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге
ауызша жауап беру.
|
Жаңа сабақты
меңгерту
|
Мағынаны тану:
Ой қозғау «Кім көп
біледі» ойыны. Балалар дені
сау адамның белгілерін атап шығады (көңілді, сергек, оқтай түзу,
дұрыс тамақтанады, терісі таза, спортпен шұғылданады және
т.б.). - Балалар, адам
тыныс алу үшін қандай газ қажет? (Оттегі) Қане, бәріміз аузымызды
жауып, мұрнымызды қысып тұрып
демалып көрейік. Не
байқадыңдар? (Ауа жетпей, тынысымыз
тарылды.)
Топқа бөліп беру
арқылы:
(Мәтінмен
жұмыс)
І
топ – Тыныс алудың маңызы
ІІ
топ – Тыныс алу мүшелерінің
құрылысы
ІІІ
топ – Өкпе, өкпедегі газ
алмасу
ІҮ
топ – Ұлпалардағы газ алмасу
«Ойлан, жұптас, топтас»
Талдау
Венн диограммасы
І
топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ
алмасу
ІІ
топ –Кіші және үлкен
қанайналым
ІІІ
топ – Өкпенің қызметі
ІҮ
топ – Тыныс алу жолдарының
маңызы
(Формативті бағалау «жұлдызша
арқылы»)
Жаңа сөздер (Дәптерге жазып
алу)
|
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ
топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар
қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер
қорғайды.
|
Ой
қозғау
РАФТ әдісі
Р -
роль,
А -
аудитория,
Ф -
форма,
Т -
тақырып,
|
Р -
роль, мұғалім тақырып айтады.
Тақырып
(Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ
АРҚЫЛЫ»)
|
А -
1 - топ тақырып бойынша әңгімелейді
Ф - 2 - топ осы тақырып бойынша құмырсқа мен шегірткеге сипаттама
береді,кейіпкерлерге жақтау және даттау жайында хат жазады
Т - бірге қорытындылау
|
Бәріміз біріміз
үшін,
Біріміз бәріміз
үшін.
|
«Топбасшылар сайысы?
»
І. Тыныс алу жолдарын
атаңыз?
ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген
не?
ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген
не?
ІҮ.
Қорытындылау
|
2-
топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен
жұмыс.
|
Сабақты бекіту
|
Бекіту
тапсырмалары:
Тыныс алу
мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама
бер 1.Мұрын
қуысы
2.Көмей
3.Кеңірдек
4.Бронхылар
5.Оң және сол
жақ өкпе
3.Тәжірибе
: Есеп: Әр тыныс
алу қозғалысында адамның өкпесі арқылы орта есеппен 500см3 ауа
өтеді. Егер оқушы 1минутта 18 рет тыныс алса, 45 минутта қанша рет
тыныс алады?
|
Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап
шығады.
|
Жинақтау
|
Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы
болды?
Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім
келеді.
|
Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа
іледі.
|
Бағалау
|
Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі
бағалау.
|
Бағалау жүргізеді
|
Үйге
тапсырма
|
“Ізденіс
жұмысы”
Кеңірдек туралы
бес жолды өлең жазып
келеді. Өкпе туралы бес
жолды өлең жазып
келеді..
|
Оқу,іздену,ойлану,
зерттеу,анықтау,жаттау.
|