Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс -әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин | Салемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы) | Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді |
Үй тапсырмасын тексеруҚорытындылау | қысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі.2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы.12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады 3. Сәйкестендіру тесті
| Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру. |
Жаңа сабақты меңгерту
| Мағынаны тану: Ой қозғау «Кім көп біледі» ойыны.Балалар дені сау адамның белгілерін атап шығады (көңілді, сергек, оқтай түзу, дұрыс тамақтанады, терісі таза, спортпен шұғылданады және т.б.).- Балалар, адам тыныс алу үшін қандай газ қажет? (Оттегі) Қане, бәріміз аузымызды жауып, мұрнымызды қысып тұрып демалып көрейік. Не байқадыңдар? (Ауа жетпей, тынысымыз тарылды.)Топқа бөліп беру арқылы: (Мәтінмен жұмыс)І топ – Тыныс алудың маңызы ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу
ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу«Ойлан, жұптас, топтас» ТалдауВенн диограммасы І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым ІІІ топ – Өкпенің қызметіІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы»)Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу) | Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады
Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды. |
Ой қозғауРАФТ әдісі
Р - роль,А - аудитория,Ф - форма,Т - тақырып, | Р - роль, мұғалім тақырып айтады. Тақырып(Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ») | А - 1 - топ тақырып бойынша әңгімелейдіФ - 2 - топ осы тақырып бойынша құмырсқа мен шегірткеге сипаттама береді,кейіпкерлерге жақтау және даттау жайында хат жазадыТ - бірге қорытындылау |
Бәріміз біріміз үшін, Біріміз бәріміз үшін. | «Топбасшылар сайысы? »І. Тыныс алу жолдарын атаңыз?ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не?ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не?ІҮ. Қорытындылау | 2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс. |
Сабақты бекіту | Бекіту тапсырмалары:Тыныс алу мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама бер1.Мұрын қуысы2.Көмей3.Кеңірдек4.Бронхылар5.Оң және сол жақ өкпе3.Тәжірибе :Есеп: Әр тыныс алу қозғалысында адамның өкпесі арқылы орта есеппен 500см3 ауа өтеді. Егер оқушы 1минутта 18 рет тыныс алса, 45 минутта қанша рет тыныс алады? | Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады. |
Жинақтау
| Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды?Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді. | Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі. |
Бағалау | Формативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау. | Бағалау жүргізеді |
Үйге тапсырма | “Ізденіс жұмысы” Кеңірдек туралы бес жолды өлең жазып келеді.Өкпе туралы бес жолды өлең жазып келеді.. |
Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау. |