Білім беру ұйымының атауы _____________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі
|
Бөлім |
4. Геоэкономика 4.1 Геоэкономика негіздері |
|||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.4.1.1 геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін түсіндіру |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігін түсінеді; Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру. «Ой шақыру» сұрағы География мен экономиканы не байланыстырады? Экономикалық географияның зерттеу нысандары қандай? Және т.б. Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады |
Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Дескриптор Сұрақтарға жауап береді Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа білім. Бүгінгі тақырып жайлы түсінік беріп, оқулық мәтінмен танысуды ұсынамын. Негізгі түсінік пен терминдерді дәптерге жаздырамын. Тапсырма 1. Кесте толтыру.
Тапсырма 2. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зерттеуді ұсынамын. Жоспар:
қолайлы және қолайсыз жағы
қолайлы және қолайсыз жағы
қолайлы және қолайсыз жағы
Елдер мен аймақтар: 1-топ: Қазақстан Республикасы 2-топ: Шығыс Азия 3-топ: Ресей Федерациясы 4-топ: Оңтүстік – Шығыс Азия
|
Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады Оқушылар геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтайды Оқушылар елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зертейді. Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және топтар бірін-бірі бағалайды. Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды Барлық сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын ортада қорғап, Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды |
Дескриптор: Геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтай алады; 1 б Геоэкономиканың категорияларын біледі; 1 б Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады; 1 б Геоэкономиканың негіздерін түсіндіре алады; 1 б Жалпы 4 балл
Дескриптор: Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін ландшафттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін саяси тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады; 1 б Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін экономикалық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөліне қортынды жасай алады; 1б Жалпы 5 балл |
Оқулық Кесте Карта Дәптер Дәптер Оқулық Интернет желісі |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
Кері байланыс |
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып
Білім беру ұйымының атауы _____________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі
|
Бөлім |
4. Геоэкономика 4.1 Геоэкономика негіздері |
|||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.4.1.1 геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін түсіндіру |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігін түсінеді; Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру. «Ой шақыру» сұрағы География мен экономиканы не байланыстырады? Экономикалық географияның зерттеу нысандары қандай? Және т.б. Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады |
Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Дескриптор Сұрақтарға жауап береді Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа білім. Бүгінгі тақырып жайлы түсінік беріп, оқулық мәтінмен танысуды ұсынамын. Негізгі түсінік пен терминдерді дәптерге жаздырамын. Тапсырма 1. Кесте толтыру.
Тапсырма 2. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зерттеуді ұсынамын. Жоспар:
қолайлы және қолайсыз жағы
қолайлы және қолайсыз жағы
қолайлы және қолайсыз жағы
Елдер мен аймақтар: 1-топ: Қазақстан Республикасы 2-топ: Шығыс Азия 3-топ: Ресей Федерациясы 4-топ: Оңтүстік – Шығыс Азия
|
Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады Оқушылар геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтайды Оқушылар елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зертейді. Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және топтар бірін-бірі бағалайды. Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды Барлық сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын ортада қорғап, Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды |
Дескриптор: Геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтай алады; 1 б Геоэкономиканың категорияларын біледі; 1 б Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады; 1 б Геоэкономиканың негіздерін түсіндіре алады; 1 б Жалпы 4 балл
Дескриптор: Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін ландшафттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін саяси тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады; 1 б Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін экономикалық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөліне қортынды жасай алады; 1б Жалпы 5 балл |
Оқулық Кесте Карта Дәптер Дәптер Оқулық Интернет желісі |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
Кері байланыс |
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













