Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі 10 сынып 3 тоқсан 10.4.1.1 геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы _____________________________________________________________________

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі

Бөлім

4. Геоэкономика 4.1 Геоэкономика негіздері

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.4.1.1 геоэкономика бағытының мақсаты мен міндеттерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты


Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігін түсінеді;

Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру.

«Ой шақыру» сұрағы

География мен экономиканы не байланыстырады?

Экономикалық географияның зерттеу нысандары қандай? Және т.б.

Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді

Жалпы 1 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

Сабақтың ортасы

Жаңа білім. Бүгінгі тақырып жайлы түсінік беріп, оқулық мәтінмен танысуды ұсынамын. Негізгі түсінік пен терминдерді дәптерге жаздырамын.

Тапсырма 1. Кесте толтыру.



Геоэкономика

Сипаттамалары

1.

Геоэкономика термині


2.

Геоэкономиканың мақсат-міндеттері


3.

Геоэкономиканың категориялары


4.

Геоэкономика мен экономикалық география айырмашылықтары






Тапсырма 2. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зерттеуді ұсынамын.

Жоспар:

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыданқолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан

қолайлы және қолайсыз жағы

  • Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөліне маыңздылығына баға беру

Елдер мен аймақтар:

1-топ: Қазақстан Республикасы

2-топ: Шығыс Азия

3-топ: Ресей Федерациясы

4-топ: Оңтүстік – Шығыс Азия



Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады

Оқушылар геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтайды

Оқушылар елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтап, зертейді.







Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және топтар бірін-бірі бағалайды.

Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды

Барлық сынып оқушыларына зерттеу жұмыстарын ортада қорғап,

Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды


Дескриптор:

Геоэкономика мақсаты мен міндеттерін анықтай алады; 1 б

Геоэкономиканың категорияларын біледі; 1 б

Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады; 1 б

Геоэкономиканың негіздерін түсіндіре алады; 1 б

Жалпы 4 балл






Дескриптор:

Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін климаттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б

Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін ландшафттық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б

Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін саяси тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады; 1 б

Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін экономикалық тұрғыдан қолайлы және қолайсыз жағын анықтай алады;1б

Елдер мен аймақтардыңэкономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөліне қортынды жасай алады; 1б

Жалпы 5 балл

Оқулық

Кесте

Карта

Дәптер
















Дәптер

Оқулық

Интернет желісі









Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар бірін-бірі бағалайды


Кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.01.2024
3041
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі