2 мин
5 мин
15
мин
7 мин
10
мин
6 мин
|
I Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу.
Топқа бөлу(әр түрлі
фигураларды құрастыру арқылы топтастыру)
Уй тапсырмасын
сұрау
-
Жер өзінің даму тарихында неше
кезеңнен тұрады?
-
Жердің жасы
қаншада?
-
Жердегі алғашқы тіршілік
нышаны пайда болған ғасыр?
-
Атмосфераның құрамын реттеуде
тірі ағзалардың қандай маңызы бар?
-
Биогеография қандай
ғылым?
Кез келген топтан бір оқушы
шығып, конверттен 1 сұрақ алып,түсіндіреді,жауап берген оқушы
келесі сұрақты түсіндіреді.
Бағалау
Тұсаукесер
Слайд арқылы торырақ тақырыбы
ашылды
II
Топтық
жұмыс
Топырақтың Жер қабығына
тигізетін әсері.Постерге түсіру.
І топ: Қарашірік
әсері.
ІІ топ: Топырақтыңтірі
денелерге қандай маңызы бар?
ІІІ топ: Ең құнарлы топырақ
–қара топырақ.
Топтарда өзара
бағалау
«Бір ұнаған, бір
тілек»
ІІІ. Жұптық
жұмыс
«Топырақтың табиғат үшін
қандай маңызы бар» Эссе
Смайликтер арқылы
бағалау
Бағалау
парақшалары
Аты-жөні
|
Өте
жақсы
|
Жақсы
|
Төмен
|
Өтепбергенова
|
|
|
|
Өтепбергенов
|
|
|
|
ІҮ. Жеке
жұмыс
Оқушының
аты-жөні_________________
Сыныбы
___________________________
Сабақ
тақырыбы_____________________
Тапсырмалар
|
Иә
|
Жоқ
|
Түсіндір
|
Топырақтың организм үшін
маңызы жоқ
|
|
-
|
|
Топырақтың өсімдік үшін маңызы
жоғары
|
+
|
|
|
Саңырауқұлақтарда топырақпен
фотосинтез процесі жүреді
|
|
-
|
|
Топырақтың ауылшаруашылық үшін
маңызы өте жоғары
|
+
|
|
|
Топырақтың тіршілік үшін
маңызы өте күшті
|
+
|
|
|
Кейінгі тапсырма:
Түсінік
Кейінгі
оқу
|
Оқушылар топқа бөлініп өз
үстелдерінің басына жиналады
Түрлі түстер
бойынша
бөлінеді
Кез-келген топтан оқушы шығып
1 сұрақ алып түсіндіреді .
Жауап берген оқушы келесісіне
сұрақты түсіндіреді.
Оқушы сұрақтар бойынша жауап
береді
Топтаса отырып, ойланады,
талқылайды. Топырақ жайлы түсінігін постерге түсіріп, шекараларын
салады.
Топырақтың тірі ағзалар үшін
маңызын жазады.
Мұғалім
марапаты
Күнделікпен
жұмыс
Б.Б.Ү
|