Материалдар / География. 8-сынып . §.26. Агроклиматтық жағдайлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География. 8-сынып . §.26. Агроклиматтық жағдайлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал география пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылады. Сабаққа жаңа әдіс-тәсілдер енгізілген, оқушылардың білім деңгейін арттыруға ықпалы зор.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
559
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән мұғалімі: Суюнбеков М.

«Қазақстан физикалық географиясы» курсы

8-сынып

Күні:15.12.17ж

Сабақ тақырыбы:

§.26.Агроклиматтық жағдайлар

Жалпы мақсат:

Оқушыларға агроклиматтық жағдайлар туралы білім беру.

Сілтеме:

1Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2.География оқыту әдістемесі

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Агроклиматтық жағдайлар туралы алған білімдерін қолдана білуі.Салыстыру ,картамен, жұмыс дәптері мен жұмыс істей алу, әңгімелесу, баяндау.

Негізгі идеялар

Агроклиматтық жағдайлар туралы түсініктерін тереңдету

Сабақта қолданылатын материалдар:

1Үлестірмелі материалдар

2.Атлас, кескін карта.

Оқыту әдістері:

Жаңа әдістер

СТО

1. Диалог2. Жеке жұмыс

3.Жұптық жұмыс4. Топтық жұмыс

Дереккөздері:

Оқулықтағы материалдар:-132-133бет

Атлас, кескін карта 12-13-бет.

Тапсырмалар:

Сызбанұсқа, сұрақтарғажауап беру, салыстыру.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Психологиялық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ІІ. Білу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Миға шабуыл

210 әдісін орындаңдар.

Оқушылар ауызша жауап береді

ІІІ.Түсіну

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ой қозғау бөлімі:














«Постер» әдісі

1.Осыған дейінгі география курстарынан алған білімдеріңе сүйеніп климаттың адам өмірі мен шаруашылығына қалай әсер ететінін білуге болатындығын естеріңе түсіріңдер.

1.Топ.Климаттың адам денсаулығына әсері Қазақстанның солтүстігіндегі агроклиматтық ресурстар.

2.Топ. Орталық Қазақстанның агроклиматтық ресурстар.

3.Топ. Қазақстанның оңтүстігіндегі агроклиматтық ресурстар.

Тыңдайды,ойланады, ауызша жауап береді.




Көреді, тыңдайды





IV.Қолдану:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Қазақстан агроклиматтық ресурстарын сипаттау 

1. Кескін картамен жұмыс: кескін картаға Қазақстанның климаттық картасына түсіру

Топпен жұмыс істеп өз пікірлерін қорғайды Кескін картаға түсіреді.


V.Талдау:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Төмендегі көрсетілген тақырыптық тапсырмаларды ұсынады:

 1-топ: Өлкеміздің агроклиматтық ресурстарын тиімді пайдалануға болады Қазақстанның көп жерінде климат адамдардың денсаулығына тиімді. Медицина ғалымдарының зерттеулеріне қарағанда шөлді өңірлер мен тау тұрғындарының қан қысымы, әдеттегі жағдайға қарағанда, калыпты, гипертония ауруы сирек кездеседі. Қарағайлы ормандарда, өзен мен көл жағаларында, тау аңғарларында климаттық санаторийлер аз емес. Адам баласы және өсімдік пен жануарлар тіршілігі үшін жарық, жылу, ауа және т.б. кажет екені бұрыннан белгілі. Адам баласы климат қорларының маңызды емдеу факторлары ретінде пайдалануына болады. Медициналық және курорттық климатология ғалымдары бірқатар климат элементтерін (күн радиациясы, температура, ылғалдылық, жел және т.б.) кешендік сипаттаумен шұғылданады.

2-топ: Өлкеміздің агроклиматтық ресурстарын тиімді пайдалану мүмкін емес Қазақстан  қалаларының  ауа  бассейнін  ластаушы  көздер:формальдегид, фенол, азот диоксиді , көміртегі  оксиді , хлорлы  сутек, күкіртті  сутек  және  шаң–тозаң.Бұл  заттардың  орташа, кейде жоғарғы  концентрациялары  1\5 есе  артық  болып  отырады.адамдардың   денсаулығы  үшін  экологиялық  қауіптілік  дәрежесін  осы  заттар  туралы  қысқаша  мәліметтер  айтуға болады. Көптеген  қалалар  мен  өнеркәсіп  орталықтары  ауа  бассейнінің  ластануының  басты  себебі  автокөлік  құралдарының  қызметімен  байланысты.Атмосфера  ластануының  алдын  алу  көптеген  шаралардың  өткізілуімен  байланысты. Олардың  ішінде  барлық  өндірістік  кәсіпорындарын  тазалау  құрылғыларымен  жабдықтауды, атмосфераға  зиянды  заттардың  қалдықтарын  тастауды  жоятын  немесе  төмендететін  жаңа  экологиялық  құрылғыларды  жетілдіру  және  оларды  өндірістік  кәсіпорындарға  енгізуді  атап  өтсе  болады.

3-топ:бағалаушы

Топпен жұмыс істеп өз пікірлерін қорғайды

VI . Жинақтау

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Ж аттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

VII.Бағалау

«Серпілген сауал» әдісі

1Қазақстанның қай бөлігінде жылу мол?

2.Қазақстанның қай бөлігі астық өсіруге қолайлы?Неге?

3.Республикада қандай ауылшаруашылық дақылдарын өсіреді және қандай?

Үйге тапсырмасын беру. 

§26. Агроклиматтық жағдайлар (оқу және түсінік айту )


Сұрақтарға жауап беру




Үй тапсырмасын орындайды

Рефлексия

Рефлексия Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату

Өзін-өзі өлшемді бағалау, топ басшысының бағалауы.Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу





Оқушының аты-жөні

Білу

«210» әдісі

(1-3 балл)

Түсіну

«Ой қозғау»

(1-3 балл)

Қолдану

«Кескін картамен жұмыс»

(1-3 балл)

Талдау

«Мәтінмен жұмыс»

(1-3 балл)

Жинақтау «Ыстық орындық» әдісі

(1-3 балл)

Бағалау

(1-7 балл)

Балл

1









2









3









4









5









6









7









8









Бағалау парағы





Бағалау шәкілі

22-18 ұпай – «5»

17-14 ұпай – «4»

13-8 ұпай – «3»

7-5 ұпай – «2»












Оқушының аты-жөні

Білу

«210» әдісі

(1-3 балл)

Түсіну

«Ой қозғау»

(1-3 балл)

Қолдану

«Кескін картамен жұмыс»

(1-3 балл)

Талдау

«Мәтінмен жұмыс»

(1-3 балл)

Жинақтау «Ыстық орындық» әдісі

(1-3 балл)

Бағалау

(1-7 балл)

Балл

1









2









3









4









5









6









7









8









Бағалау парағы





Бағалау шәкілі

22-18 ұпай – «5»

17-14 ұпай – «4»

13-8 ұпай – «3»

7-5 ұпай – «2»











Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Білу

«210» әдісі

(1-3 балл)

Түсіну

«Ой қозғау»

(1-3 балл)

Қолдану

«Кескін картамен жұмыс»

(1-3 балл)

Талдау

«Мәтінмен жұмыс»

(1-3 балл)

Жинақтау «Ыстық орындық» әдісі

(1-3 балл)

Бағалау

(1-7 балл)

Балл

1









2









3









4









5









6

















Бағалау шәкілі

22-18 ұпай – «5»

17-14 ұпай – «4»

13-8 ұпай – «3»

7-5 ұпай – «2»




Оқушының аты-жөні

Білу

«210» әдісі

(1-3 балл)

Түсіну

«Ой қозғау»

(1-3 балл)

Қолдану

«Кескін картамен жұмыс»

(1-3 балл)

Талдау

«Мәтінмен жұмыс»

(1-3 балл)

Жинақтау «Ыстық орындық» әдісі

(1-3 балл)

Бағалау

(1-7 балл)

Балл

1









2









3









4









5









6









Бағалау парағы







Бағалау шәкілі

22-18 ұпай – «5»

17-14 ұпай – «4»

13-8 ұпай – «3»

7-5 ұпай – «2»







1-топ: Өлкеміздің агроклиматтық ресурстарын тиімді пайдалануға болады Қазақстанның көп жерінде климат адамдардың денсаулығына тиімді. Медицина ғалымдарының зерттеулеріне қарағанда шөлді өңірлер мен тау тұрғындарының қан қысымы, әдеттегі жағдайға қарағанда, калыпты, гипертония ауруы сирек кездеседі. Қарағайлы ормандарда, өзен мен көл жағаларында, тау аңғарларында климаттық санаторийлер аз емес. Адам баласы және өсімдік пен жануарлар тіршілігі үшін жарық, жылу, ауа және т.б. кажет екені бұрыннан белгілі. Адам баласы климат қорларының маңызды емдеу факторлары ретінде пайдалануына болады. Медициналық және курорттық климатология ғалымдары бірқатар климат элементтерін (күн радиациясы, температура, ылғалдылық, жел және т.б.) кешендік сипаттаумен шұғылданады. Мысалы, «комфорт зонасы», яғни аталған климат элементтерінің үйлесімі адамның көңіл күйіне жайлы әсер етеді.












2-топ: Өлкеміздің агроклиматтық ресурстарын тиімді пайдалану мүмкін емес Қазақстан  қалаларының  ауа  бассейнін  ластаушы  көздер:формальдегид,фенол , азот диоксиді , көміртегі  оксиді , хлорлы  сутек , күкіртті  сутек  және  шаң–тозаң .Бұл  заттардың  орташа , кейде жоғарғы  концентрациялары  15 есе  артық  болып  отырады.адамдардың   денсаулығы  үшін  экологиялық  қауіптілік  дәрежесін  осы  заттар  туралы  қысқаша  мәліметтер  айтуға болады. Көптеген  қалалар  мен  өнеркәсіп  орталықтары  ауа  бассейнінің  ластануының  басты  себебі  автокөлік  құралдарының  қызметімен  байланысты.

Атмосфера  ластануының  алдын  алу  көптеген  шаралардың  өткізілуімен  байланысты. Олардың  ішінде  барлық  өндірістік  кәсіпорындарын  тазалау  құрылғыларымен  жабдықтауды, атмосфераға  зиянды  заттардың  қалдықтарын  тастауды  жоятын  немесе  төмендететін  жаңа  экологиялық  құрылғыларды  жетілдіру  және  оларды  өндірістік  кәсіпорындарға  енгізуді  атап  өтсе  болады.

Қалалар  мен  өндірістік  орталықтардағы  атмосфераны  таза  ұстауда  жасыл  өсімдіктер  маңызды  роль  атқарады.Атмосфераның  ластауына  қарсы  тұратын  өсімдіктерге  ақ  акация , тал , американдық  клею  және  т. б. Жатады. Бұл  ағаштарды  жасыл  қорғаныш  зоналарын  жасау  кезінде  ұсынған  жөн.





















Сұрақтар

Бағалау



1Қазақстанның қай бөлігінде жылу мол?



2.Қазақстанның қай бөлігі астық өсіруге қолайлы? Неге?



3.Республикада қандай ауылшаруашылық дақылдарын өсіреді және қандай?









1.Климаттың адам денсаулығына әсері Қазақстанның солтүстігіндегі агроклиматтық ресурстар.



2 Орталық Қазақстанның агроклиматтық ресурстар.



3. Қазақстанның оңтүстігіндегі агроклиматтық ресурстар.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!