Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейі, География пәнінің мұғалімі, Джубанова Нургул Нурлановна

    Ұзaқ мерзімді жоспaрдың тaрaуы: Мектеп:

    Географияны зерттеу тәсілдері

    Күні: Мұғaлімнің aты-жөні: .

    Сынып: 8 Қатысқандар: Қaтыспaғaндaр:

    Сабақтың тақырыбы

    География ғылымының салалары

    Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

    8.1.1.1 география ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді

    8.1.1.2 география ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды.

    Көпшілігі ұлы географиялық ашылулар мәтінін пайдаланып, кескін картаға саяхатшылардың жүрген жолдарын түсіріп түсіндіре алады.

    Кейбіреуі саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жолдарын жоққа шығару немесе дәлелдеу арқылы еңбектеріне баға береді.

    Бағалау критерийі

    География ғылымының дамуына саяхатшылар мен зерттеушілердің қосқан үлестерін анықтап талдай алады.

    Географиялық саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін картадан анықтай алады.

    Ғалымдардың ғылыми-зерттеулеріне баға бере алады.

    Тілдік мақсаттар

    • География ғылымының дамуына үлес қосқан саяхатшылар мен зерттеушілер туралы түсіндіре алады.

    • Зерттеушілер, саяхатшылар, географиялық қоғам, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясы, География институты, сел – терминдермен жұмыс жасай алады.

    • Ұлы географиялық ашылулар кезеңінің зерттеген саяхатшылар туралы бейне материалы көрсетеді.

    • Ұлы географиялық ашылулардағы саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін дұрыс не бұрыс екендігін дәлелдей аласың ба?


    Құндылықтарды дарыту


    «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .

    Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

    Пəнаралық байланыс

    Тарих, метеорология.

    Алдыңғы білім

    География ғылымынын дамуына үлес қосқан басқа да зерттеушілерді айта алады.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Дереккөздер, ресурстар

    Сабақтың басы



    2 минут



    2 минут














    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір бірене мадақтау сөздерін айтады. (жұпта)


    Сандықтағы қиынды қағаздар арқылы 3 топқа бөлінеді.


    - Саяхатшылар;

    - Зерттеушілер;

    - Ғалымдар.

    Үй тапсырмасы: Сызба нұсқа арқылы география ғылымының салаларын және оларға мысал келтіріп түсіндіреді:

    География












    Дескриптор:

    - География ғылымы нені зерттейтінің анықтайды;

    - География ғылымының салаларына мысал келтіре алады

    - География ғылымының маңыздылығын айта алады.


    Оқушыларға дұрыс жауап үшін смайлик арқылы бағалау

    Рисунок 1 Рисунок 4

    өте жақсы жақсы қаңағаттанарлық






    Сандық, киынды қағаздар.

    Сабақтың ортасы


    3 минут



    «Кезбе тілші» әдісі (коммуникативтік дағдыларды дамыту)

    10 минут



































































































    Миға шабуыл әдісі

    7 минут




    «Кір жаятын жіп» әдісі

    4 минут






    3 минут

    Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға тақтадан сурет көрсетіледі

    Оқушыларға топқа талқылауға арналған тақырып бойынша бейнебаян көрсетіледі. Топқа берілген тақырып бойынша дайындалып ерікті оқушыны басқа топқа сұхбаттасуға жібереді сағат тілі бойынша. Соңында жиналған мәліметтермен өз тобының мүшелерімен бөліседі.

    Топта жұмыс (Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі):

    Сәйкестендіру

    Саяхатшылар: Ежелгі зерттеушілер туралы ақпаратты тыңдайды.Тапсырма: Ежелгі зерттеушілердің сынарын тауып сәйкестендіру

    1 .Мысырлықтар

    А) бірінші рет
    «география» ұғымын енгізген

    2. Эратосфен

    В) жылдың
    ұзақтығын анықтап күн күнтізбесін жасады.


    3 . XV-XVII ғасырлардың ортасында

    С) географиялық өзгерістерді ғылыми тілде түсіндіріп, алғаш рет масштабты
    қолданып карта жасаған.

    4 . Фалес және Анаксимандр

    D) Махмұд Қашғари «Дүниежүзінің дөңгелек картасы»
    атты еңбегінде түркі халықтарының қалаларына
    және жер бедеріне сипаттама берген.

    5.Ежелгі грек ғалымы Геродок

    Е)Ұлы географиялық ашылулар басталды.

    Бағалау Дескриптор:

    • Ежелгі зерттеушілер туралы түсінік қалыптастыра алады.

    • Зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

    • Саяхатшылар мен зерттеушілердің ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;

    • Зерттеушілердің сынарын таба алады.


    Зерттеушілер: Орыс ғалымдарының зерттеулері туралы тыңдайды. Тапсырма: Берілген сурет бойынша орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын жазады

    _______________________________

    Н.А. Северцев

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________




    В.В. Сапожников

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________




    В.В. Докучаев

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________



    В.А. Обручев


    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________

    _______________________________


    Дескриптор:

    • Орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

    • Зерттеушілердің жүріп өткен жерлерін картадан анықтайды;

    • Саяхатшылардың ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;


    Ғалымдар: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақ зерттеушілері туралы тыңдайды. Тапсырма: Ш.Уәлиханов пен Қ.Сәтбаев туралы эссе жазыңыз.

    Дескриптор:

    • Қазақ зерттеушілерінің зерттеген аймақтарын анықтайды

    • Эссе бойынша қазақ зерттеушілерінің еңбектерін жазады;

    • Зерттелген аймақтарының маңыздылығын түсіндіреді



    Тапсырма: Жеке жұмыс. Оқушылар картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін кескін картаға түсіреді.

    Дескриптор:

    • Картада ұлы географиялық ашылулардың жүрген жолдарын анықтайды.

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Джубанова Нургул Нурлановна
      20 Желтоқсан 2020
      617
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      География ғылымының салалары

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      География ғылымының салалары

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) 8.1.1.1 география ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді 8.1.1.2 география ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды; Сабақтың мақсаты Барлығы саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды. Көпшілігі ұлы географиялық ашылулар мәтінін пайдаланып, кескін картаға саяхатшылардың жүрген жолдарын түсіріп түсіндіре алады. Кейбіреуі саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жолдарын жоққа шығару немесе дәлелдеу арқылы еңбектеріне баға береді.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейі, География пәнінің мұғалімі, Джубанова Нургул Нурлановна

      Ұзaқ мерзімді жоспaрдың тaрaуы: Мектеп:

      Географияны зерттеу тәсілдері

      Күні: Мұғaлімнің aты-жөні: .

      Сынып: 8 Қатысқандар: Қaтыспaғaндaр:

      Сабақтың тақырыбы

      География ғылымының салалары

      Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

      8.1.1.1 география ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді

      8.1.1.2 география ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды;

      Сабақтың мақсаты

      Барлығы саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды.

      Көпшілігі ұлы географиялық ашылулар мәтінін пайдаланып, кескін картаға саяхатшылардың жүрген жолдарын түсіріп түсіндіре алады.

      Кейбіреуі саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жолдарын жоққа шығару немесе дәлелдеу арқылы еңбектеріне баға береді.

      Бағалау критерийі

      География ғылымының дамуына саяхатшылар мен зерттеушілердің қосқан үлестерін анықтап талдай алады.

      Географиялық саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін картадан анықтай алады.

      Ғалымдардың ғылыми-зерттеулеріне баға бере алады.

      Тілдік мақсаттар

      • География ғылымының дамуына үлес қосқан саяхатшылар мен зерттеушілер туралы түсіндіре алады.

      • Зерттеушілер, саяхатшылар, географиялық қоғам, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясы, География институты, сел – терминдермен жұмыс жасай алады.

      • Ұлы географиялық ашылулар кезеңінің зерттеген саяхатшылар туралы бейне материалы көрсетеді.

      • Ұлы географиялық ашылулардағы саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін дұрыс не бұрыс екендігін дәлелдей аласың ба?


      Құндылықтарды дарыту


      «Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету .

      Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

      Пəнаралық байланыс

      Тарих, метеорология.

      Алдыңғы білім

      География ғылымынын дамуына үлес қосқан басқа да зерттеушілерді айта алады.

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


      Дереккөздер, ресурстар

      Сабақтың басы



      2 минут



      2 минут














      3 минут

      Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

      Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір бірене мадақтау сөздерін айтады. (жұпта)


      Сандықтағы қиынды қағаздар арқылы 3 топқа бөлінеді.


      - Саяхатшылар;

      - Зерттеушілер;

      - Ғалымдар.

      Үй тапсырмасы: Сызба нұсқа арқылы география ғылымының салаларын және оларға мысал келтіріп түсіндіреді:

      География












      Дескриптор:

      - География ғылымы нені зерттейтінің анықтайды;

      - География ғылымының салаларына мысал келтіре алады

      - География ғылымының маңыздылығын айта алады.


      Оқушыларға дұрыс жауап үшін смайлик арқылы бағалау

      Рисунок 1 Рисунок 4

      өте жақсы жақсы қаңағаттанарлық






      Сандық, киынды қағаздар.

      Сабақтың ортасы


      3 минут



      «Кезбе тілші» әдісі (коммуникативтік дағдыларды дамыту)

      10 минут



































































































      Миға шабуыл әдісі

      7 минут




      «Кір жаятын жіп» әдісі

      4 минут






      3 минут

      Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға тақтадан сурет көрсетіледі

      Оқушыларға топқа талқылауға арналған тақырып бойынша бейнебаян көрсетіледі. Топқа берілген тақырып бойынша дайындалып ерікті оқушыны басқа топқа сұхбаттасуға жібереді сағат тілі бойынша. Соңында жиналған мәліметтермен өз тобының мүшелерімен бөліседі.

      Топта жұмыс (Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі):

      Сәйкестендіру

      Саяхатшылар: Ежелгі зерттеушілер туралы ақпаратты тыңдайды.Тапсырма: Ежелгі зерттеушілердің сынарын тауып сәйкестендіру

      1 .Мысырлықтар

      А) бірінші рет
      «география» ұғымын енгізген

      2. Эратосфен

      В) жылдың
      ұзақтығын анықтап күн күнтізбесін жасады.


      3 . XV-XVII ғасырлардың ортасында

      С) географиялық өзгерістерді ғылыми тілде түсіндіріп, алғаш рет масштабты
      қолданып карта жасаған.

      4 . Фалес және Анаксимандр

      D) Махмұд Қашғари «Дүниежүзінің дөңгелек картасы»
      атты еңбегінде түркі халықтарының қалаларына
      және жер бедеріне сипаттама берген.

      5.Ежелгі грек ғалымы Геродок

      Е)Ұлы географиялық ашылулар басталды.

      Бағалау Дескриптор:

      • Ежелгі зерттеушілер туралы түсінік қалыптастыра алады.

      • Зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

      • Саяхатшылар мен зерттеушілердің ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;

      • Зерттеушілердің сынарын таба алады.


      Зерттеушілер: Орыс ғалымдарының зерттеулері туралы тыңдайды. Тапсырма: Берілген сурет бойынша орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын жазады

      _______________________________

      Н.А. Северцев

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________




      В.В. Сапожников

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________




      В.В. Докучаев

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________



      В.А. Обручев


      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________

      _______________________________


      Дескриптор:

      • Орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

      • Зерттеушілердің жүріп өткен жерлерін картадан анықтайды;

      • Саяхатшылардың ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;


      Ғалымдар: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақ зерттеушілері туралы тыңдайды. Тапсырма: Ш.Уәлиханов пен Қ.Сәтбаев туралы эссе жазыңыз.

      Дескриптор:

      • Қазақ зерттеушілерінің зерттеген аймақтарын анықтайды

      • Эссе бойынша қазақ зерттеушілерінің еңбектерін жазады;

      • Зерттелген аймақтарының маңыздылығын түсіндіреді



      Тапсырма: Жеке жұмыс. Оқушылар картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін кескін картаға түсіреді.

      Дескриптор:

      • Картада ұлы географиялық ашылулардың жүрген жолдарын анықтайды.

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        География Сабақ жоспары 8 сынып
        20.12.2020
        617
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Джубанова Нургул Нурлановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации