Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейі, География пәнінің мұғалімі, Джубанова Нургул Нурлановна
|
Ұзaқ мерзімді жоспaрдың тaрaуы: Мектеп: Географияны зерттеу тәсілдері Күні: Мұғaлімнің aты-жөні: . Сынып: 8 Қатысқандар: Қaтыспaғaндaр: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
География ғылымының салалары |
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
8.1.1.1 география ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді 8.1.1.2 география ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды. Көпшілігі ұлы географиялық ашылулар мәтінін пайдаланып, кескін картаға саяхатшылардың жүрген жолдарын түсіріп түсіндіре алады. Кейбіреуі саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жолдарын жоққа шығару немесе дәлелдеу арқылы еңбектеріне баға береді. |
|
Бағалау критерийі |
География ғылымының дамуына саяхатшылар мен зерттеушілердің қосқан үлестерін анықтап талдай алады. Географиялық саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін картадан анықтай алады. Ғалымдардың ғылыми-зерттеулеріне баға бере алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету . Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
|
Пəнаралық байланыс |
Тарих, метеорология. |
|
Алдыңғы білім |
География ғылымынын дамуына үлес қосқан басқа да зерттеушілерді айта алады. |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут
2 минут
3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір бірене мадақтау сөздерін айтады. (жұпта) Сандықтағы қиынды қағаздар арқылы 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы: Сызба нұсқа арқылы география ғылымының салаларын және оларға мысал келтіріп түсіндіреді:
География
Дескриптор: - География ғылымы нені зерттейтінің анықтайды; - География ғылымының салаларына мысал келтіре алады - География ғылымының маңыздылығын айта алады. Оқушыларға дұрыс жауап үшін смайлик арқылы бағалау
өте жақсы жақсы қаңағаттанарлық |
Сандық, киынды қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
3 минут
«Кезбе тілші» әдісі (коммуникативтік дағдыларды дамыту) 10 минут Миға шабуыл әдісі 7 минут «Кір жаятын жіп» әдісі 4 минут 3 минут |
Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға тақтадан сурет көрсетіледі
Оқушыларға топқа талқылауға арналған тақырып бойынша бейнебаян көрсетіледі. Топқа берілген тақырып бойынша дайындалып ерікті оқушыны басқа топқа сұхбаттасуға жібереді сағат тілі бойынша. Соңында жиналған мәліметтермен өз тобының мүшелерімен бөліседі. Топта жұмыс (Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі): Сәйкестендіру Саяхатшылар: Ежелгі зерттеушілер туралы ақпаратты тыңдайды.Тапсырма: Ежелгі зерттеушілердің сынарын тауып сәйкестендіру
Бағалау Дескриптор:
Зерттеушілер: Орыс ғалымдарының зерттеулері туралы тыңдайды. Тапсырма: Берілген сурет бойынша орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын жазады _______________________________
_______________________________ _______________________________ _______________________________
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ Дескриптор:
Ғалымдар: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақ зерттеушілері туралы тыңдайды. Тапсырма: Ш.Уәлиханов пен Қ.Сәтбаев туралы эссе жазыңыз. Дескриптор:
Тапсырма: Жеке
жұмыс. Оқушылар картадан саяхатшылар
мен зерттеушілердің жүрген жерлерін кескін картаға
түсіреді. Дескриптор:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




.
.

















