-
«География» оқу пәні бойынша білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша ұсынымдар:
2021- 2022 оқу жылында «География» пәні бойынша шектеу шаралары кезіндегі оқу жылдарында жіберілген білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылының оқу бағдарламасын меңгерту бағытында мақсатты шараларды жыл бойы жүргізу ұсынылады. Аталған шараларды келесі кезеңдер бойынша жүргізу ұсынылады:
7-11-сынып аралығындағы «География» пәнінің мазмұны жаңа білімді игеруге және ақыл-ой белсенділігінің жоғары деңгейлерін қалыптастыруға бағытталған қайталанатын тақырыптарды немесе оқу мақсаттарын күрделендіріп, кеңейте отырып, спиральдік принцип бойынша құрылған. Спиральдік принцип өткен кезеңге қайталау немесе бекіту үшін бөлімдердің/кіші бөлімдердің тақырыптарын және оқыту мақсаттарын қосуға және ағымдағы жылдың оқу бағдарламасының мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді. Мұғалімдерге диагностика нәтижелері мен әр оқушының жеке қажеттіліктері үшін студенттердің білімін толықтыру бойынша жұмыс жүргізу кезінде ескеру ұсынылады. Картамен жұмысты жиі пайдалану, практикалық жұмыстарды, зерттеулер мен жобаларды жүргізу қажет. 10-11-сыныптарға арналған «География» оқу пәні бойынша оқу процесінде және оқу тапсырмаларында өткен оқу жылында игерілмеген немесе қиындық тудырған келесі оқу мақсаттарын біріктіру ұсынылады. Мысалы, өткен оқу жылының бірінші тоқсанында географиялық зерттеу әдістері жеткілікті егжей-тегжейлі зерттелмеген. Сонымен, тақырыпты қайталау немесе бекіту үшін біріктіру қажет..
«География» оқу пәні бойынша білім олқылықтарын толықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру кезінде оқытудың интерактивті әдістерін пайдалану қажет. Географиялық деректер базасын пайдалана отырып, Информатика пәні бойынша алынған білім негізінде картографиялық сауаттылықты арттыру, пікірталастар, сараптамалық жұмыстар жүргізу, қоршаған орта экологиясына назар аудару, қарапайым картографиялық схемаларды жасау кезінде жергілікті жердің компоненттерін кеңінен пайдалану, аймақтарға бөлу, жобалау, нақты жағдайға талдау жүргізу, проблемалық ситуациялық міндеттерді шешу және т.б. маңызды
7-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Географияны зерттеу нысандары |
7.1.1.1 -географияның зерттеу нысандарын анықтайды |
модельдеу сабағы |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Географиялық номенклатура |
7.2.1.2- географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Гидросфера және оның құрамдас бөлігі Су ресурстарының маңыздылығы |
7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды 7.3.3.2- су ресурстарының маңыздылығын түсіндіреді |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы |
7.3.3.3 -Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды 7.3.3.4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды |
модельдеу сабағы |
Тест |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Топырақ және оның құрамы мен құрылымы |
7.3.4.2 -топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Қазақстанның топырақ түрлері |
7.3.4.3- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; |
фокус топтармен |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы |
7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
6-сыныпқа арналған «Жаратылыстану» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері |
6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Жердегі тіршілік |
6.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы ғылыми болжамдарды салыстыру 6.2.4.2 адамның Жерде тіршілік етуінің қазіргі жағдайларын бағалау |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Заттардың жіктелуі |
6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу |
6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау |
Картамен жұмыс |
Тест |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы) |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Қозғалыс |
6.5.2.4 бұлшық еттің құрылысын сипаттау |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Табиғатты қорғау |
6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
5-сынып
|
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
|
1-тоқсан |
|||||
|
1 |
Деректерді жинау және жазу |
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау; 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
минитоптармен жұмыс |
|
әңгімелесу арқылы білімдерін байқау |
|
2 |
Деректерді талдау |
5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау |
|
|
|
|
3 |
Қорытынды және талқылау |
5.1.6.1 зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау |
|
|
|
|
4 |
Жер бетін бейнелеу тәсілдері |
5.2.5.1 «жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру; 5.2.5.2 шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу; 5.2.5.3 бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру); 5.2.5.4 тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу |
экскурсиясабақ |
|
сауалнама жүргізу |
|
2-тоқсан |
|||||
|
1 |
Заттардың жіктелуі |
5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу; 5.3.2.5 заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу |
сынып бойынша жұмыс |
|
Мини-тесттер |
|
3 тоқсан |
|||||
|
1 |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.6 өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу |
таза ауадағы сабақ |
|
әңгімелесу |
|
2 |
Энергия түрлері мен көздері |
5.5.1.1 энергия түрлерін ажырату; 5.5.1.6 энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру |
чартерлік сабақтар |
|
Мини-тесттер |
|
4-тоқсан |
|||||
|
1 |
Тірі ағзалардың сан алуандығы |
5.6.2.1 ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу; 5.6.2.2 біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипатта |
шағын топпен сабақ |
|
сұрақ-жауап |
10-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Географиялық деректерді визуализациялау. |
10.2.2.2 статистикалық деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен картодиаграммаларды жасау |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Табиғатты тиімді пайдаланудың қағидаттары |
10.3.1.3 табиғатты пайдалану түрлерінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Геоэкологиядағы антропогендік факторлар |
10.3.2.5 табиғатқа әсер ететін антропогендік факторлардың азайту жолдарын ұсыну |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Қазақстанның экологиялық проблемалары. |
10.3.2.10. Қазақстандағы экологиялық проблемалардың шешу жолдарын ұсыну |
дәріс сабақ |
диаграмма |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары |
10.4.1.4 дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдау |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Қазақстан Республикасы экономикалық дамуындағы мақсатты көрсеткіштер мен индикаторлар |
10.4.1.10 Қазақстан Республикасы үшін тиімді шаруашылықтың құрылымын, шаруашылық салаларының арақатынасын, шаруашылығының аумақтық құрылымын, экономикалық дамуындағы тиімді көрсеткіштерді анықтау |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Геосаясаттағы географиялық факторлар |
10.5.1.4 геосаясаттағы физикалық-географиялық, экономикалық, әлеуметтік, демографиялық, саяси, әскери, технологиялық факторларға баға беру |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері. |
10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
9-сыныпқа арналған «Жаратылыстану» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Геологическая история и тектоническое строение территории Казахстана |
9.3.1.1 с дополнительным охватом местного компонента определяет геологическую историю и тектоническое строение Казахстана |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Центры добычи и переработки минеральных ресурсов
Оценка минеральных ресурсов Казахстана |
9.3.1.5 показывает на карте и характеризует основные центры добычи и переработки минеральных ресурсов Казахстана 9.3.1.6 дает оценку минеральным ресурсам Казахстана |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Виды внутренних вод в Казахстане |
9.3.3.1 группирует внутренние воды Казахстана, анализирует и описывает показатели: реки и озера, ледники и вечная мерзлота, подземные воды |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Геополитические проблемы внутренних вод Казахстана |
9.3.3.5 Классифицирует и предлагает пути решения геополитических проблем водных ресурсов Казахстана: трансграничные реки, статус Каспийского моря |
дәріс сабақ |
диаграмма |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Крупные физико-географические районы Казахстана Казахские природные хоронимы (названия физико-географических районов) |
9.3.5.1 характеризует по плану крупные природно-территориальные комплексы Казахстана 9.3.5.2 на основе классификации казахских природных хоронимов объясняет их значение и предлагает транслитерацию на трех языках |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Количественный и качественный состав трудовых ресурсов Демографическая ситуация и демографическая политика Казахстана |
9.4.1.5 на основе сравнения казахстанских показателей с другими странамидает оценку количественному и качественному составу трудовых ресурсов 9.4.1.6 на основе анализа демографической ситуации Казахстана предлагает собственную модель демографической политики |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Процесс урбанизации Оценка процесса урбанизации в Казахстане |
9.4.1.11 на основе объяснения причин и следствий урбанизации предлагает пути решения связанных с ней проблем 9.4.1.12 дает оценку процессу урбанизации в Казахстане |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Группировка стран мира по уровню экономического развития Уровни и цели международных организаций
|
9.6.1.1 с дополнительным охватом казахстанского компонента группирует страны по уровню экономического развития 9.6.1.2 с дополнительным охватом казахстанского компонента группирует международные органи-зации по уровню и целям |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
География пәні бойынша олқылықпен жұмыс
География пәні бойынша олқылықпен жұмыс
-
«География» оқу пәні бойынша білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша ұсынымдар:
2021- 2022 оқу жылында «География» пәні бойынша шектеу шаралары кезіндегі оқу жылдарында жіберілген білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылының оқу бағдарламасын меңгерту бағытында мақсатты шараларды жыл бойы жүргізу ұсынылады. Аталған шараларды келесі кезеңдер бойынша жүргізу ұсынылады:
7-11-сынып аралығындағы «География» пәнінің мазмұны жаңа білімді игеруге және ақыл-ой белсенділігінің жоғары деңгейлерін қалыптастыруға бағытталған қайталанатын тақырыптарды немесе оқу мақсаттарын күрделендіріп, кеңейте отырып, спиральдік принцип бойынша құрылған. Спиральдік принцип өткен кезеңге қайталау немесе бекіту үшін бөлімдердің/кіші бөлімдердің тақырыптарын және оқыту мақсаттарын қосуға және ағымдағы жылдың оқу бағдарламасының мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді. Мұғалімдерге диагностика нәтижелері мен әр оқушының жеке қажеттіліктері үшін студенттердің білімін толықтыру бойынша жұмыс жүргізу кезінде ескеру ұсынылады. Картамен жұмысты жиі пайдалану, практикалық жұмыстарды, зерттеулер мен жобаларды жүргізу қажет. 10-11-сыныптарға арналған «География» оқу пәні бойынша оқу процесінде және оқу тапсырмаларында өткен оқу жылында игерілмеген немесе қиындық тудырған келесі оқу мақсаттарын біріктіру ұсынылады. Мысалы, өткен оқу жылының бірінші тоқсанында географиялық зерттеу әдістері жеткілікті егжей-тегжейлі зерттелмеген. Сонымен, тақырыпты қайталау немесе бекіту үшін біріктіру қажет..
«География» оқу пәні бойынша білім олқылықтарын толықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру кезінде оқытудың интерактивті әдістерін пайдалану қажет. Географиялық деректер базасын пайдалана отырып, Информатика пәні бойынша алынған білім негізінде картографиялық сауаттылықты арттыру, пікірталастар, сараптамалық жұмыстар жүргізу, қоршаған орта экологиясына назар аудару, қарапайым картографиялық схемаларды жасау кезінде жергілікті жердің компоненттерін кеңінен пайдалану, аймақтарға бөлу, жобалау, нақты жағдайға талдау жүргізу, проблемалық ситуациялық міндеттерді шешу және т.б. маңызды
7-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Географияны зерттеу нысандары |
7.1.1.1 -географияның зерттеу нысандарын анықтайды |
модельдеу сабағы |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Географиялық номенклатура |
7.2.1.2- географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Гидросфера және оның құрамдас бөлігі Су ресурстарының маңыздылығы |
7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды 7.3.3.2- су ресурстарының маңыздылығын түсіндіреді |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы |
7.3.3.3 -Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды 7.3.3.4 -мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды |
модельдеу сабағы |
Тест |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Топырақ және оның құрамы мен құрылымы |
7.3.4.2 -топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Қазақстанның топырақ түрлері |
7.3.4.3- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; |
фокус топтармен |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы |
7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
6-сыныпқа арналған «Жаратылыстану» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері |
6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Жердегі тіршілік |
6.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы ғылыми болжамдарды салыстыру 6.2.4.2 адамның Жерде тіршілік етуінің қазіргі жағдайларын бағалау |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Заттардың жіктелуі |
6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу |
6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау |
Картамен жұмыс |
Тест |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы) |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Қозғалыс |
6.5.2.4 бұлшық еттің құрылысын сипаттау |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Табиғатты қорғау |
6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
5-сынып
|
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
|
1-тоқсан |
|||||
|
1 |
Деректерді жинау және жазу |
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау; 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
минитоптармен жұмыс |
|
әңгімелесу арқылы білімдерін байқау |
|
2 |
Деректерді талдау |
5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау |
|
|
|
|
3 |
Қорытынды және талқылау |
5.1.6.1 зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау |
|
|
|
|
4 |
Жер бетін бейнелеу тәсілдері |
5.2.5.1 «жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру; 5.2.5.2 шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу; 5.2.5.3 бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру); 5.2.5.4 тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу |
экскурсиясабақ |
|
сауалнама жүргізу |
|
2-тоқсан |
|||||
|
1 |
Заттардың жіктелуі |
5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу; 5.3.2.5 заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу |
сынып бойынша жұмыс |
|
Мини-тесттер |
|
3 тоқсан |
|||||
|
1 |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру; 5.4.2.6 өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу; 5.4.2.7 фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу |
таза ауадағы сабақ |
|
әңгімелесу |
|
2 |
Энергия түрлері мен көздері |
5.5.1.1 энергия түрлерін ажырату; 5.5.1.6 энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру |
чартерлік сабақтар |
|
Мини-тесттер |
|
4-тоқсан |
|||||
|
1 |
Тірі ағзалардың сан алуандығы |
5.6.2.1 ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу; 5.6.2.2 біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипатта |
шағын топпен сабақ |
|
сұрақ-жауап |
10-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Географиялық деректерді визуализациялау. |
10.2.2.2 статистикалық деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен картодиаграммаларды жасау |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Табиғатты тиімді пайдаланудың қағидаттары |
10.3.1.3 табиғатты пайдалану түрлерінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Геоэкологиядағы антропогендік факторлар |
10.3.2.5 табиғатқа әсер ететін антропогендік факторлардың азайту жолдарын ұсыну |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Қазақстанның экологиялық проблемалары. |
10.3.2.10. Қазақстандағы экологиялық проблемалардың шешу жолдарын ұсыну |
дәріс сабақ |
диаграмма |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары |
10.4.1.4 дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдау |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Қазақстан Республикасы экономикалық дамуындағы мақсатты көрсеткіштер мен индикаторлар |
10.4.1.10 Қазақстан Республикасы үшін тиімді шаруашылықтың құрылымын, шаруашылық салаларының арақатынасын, шаруашылығының аумақтық құрылымын, экономикалық дамуындағы тиімді көрсеткіштерді анықтау |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Геосаясаттағы географиялық факторлар |
10.5.1.4 геосаясаттағы физикалық-географиялық, экономикалық, әлеуметтік, демографиялық, саяси, әскери, технологиялық факторларға баға беру |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері. |
10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
9-сыныпқа арналған «Жаратылыстану» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша жоспар
|
№ |
Тақырыптар |
Оқумақсаттары |
Жұмыс формасы |
Қорытынды |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан |
|
|
||||
|
1 |
Геологическая история и тектоническое строение территории Казахстана |
9.3.1.1 с дополнительным охватом местного компонента определяет геологическую историю и тектоническое строение Казахстана |
дәріс сабақ |
Диаграмамен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Центры добычи и переработки минеральных ресурсов
Оценка минеральных ресурсов Казахстана |
9.3.1.5 показывает на карте и характеризует основные центры добычи и переработки минеральных ресурсов Казахстана 9.3.1.6 дает оценку минеральным ресурсам Казахстана |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
2-тоқсан |
||||||
|
1 |
Виды внутренних вод в Казахстане |
9.3.3.1 группирует внутренние воды Казахстана, анализирует и описывает показатели: реки и озера, ледники и вечная мерзлота, подземные воды |
дәріс сабақ |
Тестпен жұмыс |
1 |
|
|
2 |
Геополитические проблемы внутренних вод Казахстана |
9.3.3.5 Классифицирует и предлагает пути решения геополитических проблем водных ресурсов Казахстана: трансграничные реки, статус Каспийского моря |
дәріс сабақ |
диаграмма |
1 |
|
|
3 тоқсан |
||||||
|
1 |
Крупные физико-географические районы Казахстана Казахские природные хоронимы (названия физико-географических районов) |
9.3.5.1 характеризует по плану крупные природно-территориальные комплексы Казахстана 9.3.5.2 на основе классификации казахских природных хоронимов объясняет их значение и предлагает транслитерацию на трех языках |
лекция сабағы |
Модельдеу |
1 |
|
|
2 |
Количественный и качественный состав трудовых ресурсов Демографическая ситуация и демографическая политика Казахстана |
9.4.1.5 на основе сравнения казахстанских показателей с другими странамидает оценку количественному и качественному составу трудовых ресурсов 9.4.1.6 на основе анализа демографической ситуации Казахстана предлагает собственную модель демографической политики |
инфографи калық сабақ |
Сызбалар, диаграма жасау |
1 |
|
|
3 |
Процесс урбанизации Оценка процесса урбанизации в Казахстане |
9.4.1.11 на основе объяснения причин и следствий урбанизации предлагает пути решения связанных с ней проблем 9.4.1.12 дает оценку процессу урбанизации в Казахстане |
лекция сабағы |
Диаграма жасау |
1 |
|
|
4-тоқсан |
||||||
|
1 |
Группировка стран мира по уровню экономического развития Уровни и цели международных организаций
|
9.6.1.1 с дополнительным охватом казахстанского компонента группирует страны по уровню экономического развития 9.6.1.2 с дополнительным охватом казахстанского компонента группирует международные органи-зации по уровню и целям |
инфографикалық сабақ |
Диаграма жасау |
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













