Модуль атауы/
пән
|
География
|
Күні: 22.10.2020
|
Оқытушы: Ниетбаева Кабира Туремуратовна
|
Курс:
1
|
топ:
МК-105
|
Сабақтың
номері
№15-16
|
Сабақтың
типі: Аралас
|
Мамандық: 0111000 «Негізгі орта білім беру»
|
Біліктілік: 0111063 «Математика мұғалімі»
|
Оқыту
нәтижесі
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Табиғатты қорғау
іс-шараларының тиімділігін бағалау
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатты қорғау
шаралары
|
Сабақтың
мақсаты
|
Табиғатты қорғау шараларының
тиімділігін бағалауды біледі (жергілікті/аймақтық
негізінде).
|
Бағалау
критерийі
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
-
Табиғатты қорғау
шараларының
классификациясын
біледі
-
Табиғатты қорғау шараларын мысал
арқылы
сипаттайды
-
Табиғатты қорғау
шараларының
тиімділігін талдайды
|
Тілдік
мақсат
|
Экологиялық қауіпсіздік,
мониторинг, экологиялық паспорт, сақтандыру,
сенбілік
|
Құндылықтарды
игерту
(ұлттық және жалпы
адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз)
|
Шығармашылық, өмір бойы білім
алу құндылықтарын дарыту
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биология,
Экономика
|
Алдыңғы
меңгерілген
|
Табиғатты қорғау шараларын
реттеу жолдары
|
Қажетті құрал- жабдықтар
|
Презентация, ZOOM
платформасы
|
Интернеттегі білім
ресурстары
|
https://www.youtube.com/watch?v=AJbwYD_zlag
|
Қолданылған әдебиеттер
тізімі
(негізгі және қосымша
әдебиеттер)
|
Каймулдинова К.,
Абилмажинова С., Саипов А.География. Жалпы білім беретін
мектептердің жаратылыстану-матаматикалық бағытындағы 10-сыныптарға
арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2019 ж.
|
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ
КОНСПЕКТІСІ
|
Сабақтың барысы
|
Уақыты
(минут)
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
1.Ұйымдастырушы,
ынталандырушы кезең
|
0-5
|
Психологиялық ахуал
тудыру.
1.
Амандасу арқылы бір-біріне
сәттілік тілеу.
2.
Студенттерге ағаш отырғызу жұмыстары бейнеленген сурет
көрсету.
Сұрақтарға жауап бере
отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
Презентация
|
2.
Іс- әрекет кезеңі
|
5-35
|
Тақырыпты талдауға арналған
тапсырмалар.
1. Сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлері талқыланады
2. Сұрақтарға жауап
беру.
-
Табиғатты қорғау
шараларының қандай түрлерін
білеміз?
-
Сіздің ойыңызша табиғатты қорғау шараларының қай түрі
аса тиімді болып табылады?
-
Өз
жауабыңызды мысал келтіру арқылы
дәлелдеңіз.
|
Презентация
Презентация
|
|
|
3. Жергілікті жердегі
табиғатты қорғау шаралары
-
Сіздің қалада жүзеге асырылатын табиғатты қорғау
шаралары(ауыл, елді мекен).
-
Бұл іс шаралар сізді қоршаған ортаға қалай әсер етеді? Олар
қаншалықты тиімді?
(Табиғатты қорғау шараларын мысал арқылы сипаттайды. Өз
жауабын мысал келтіру арқылы
дәлелдейді)
4.
https://www.youtube.com/watch?v=AJbwYD_zlag
танысу, сұрақтарға
жауап беру.
-
Сенбіліктің өту орны ........
-
Сенбіліктің мақсаты ........
-
Сенбіліктің өткізгендер ..........
-
Сенбіліктегі іс әрекеттер
...........
-
Сенбіліктің нәтижесі
.............
|
Презентация
Бейнекөрініс
Презентация
|
3. Сабақты қорытындылау
мен рефлексия
|
35-45
|
|
Презентация
|
Саралау
Барлық студенттер біледі:
Табиғатты қорғау
шараларының
классификациясын
біледі
Көпшілік студенттер біледі:
Табиғатты қорғау шараларын мысал
арқылы
сипаттайды
Кейбір
студенттер: Табиғатты қорғау
шараларының
тиімділігін талдайды.
|
Бағалау
1. Сұрақтарға
жауабы.
2. Мысал, дәлелдерді
қолдануы, талдау жасауы
3. Ққорытынды жасай
алуы
|