География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәні мұғалімдеріне сабақтан соң жазатын рефлексивтік есеп үлгісін жиберіп отырмын. өтілген сабақта не ұтымды, не болмады, есепке алып, келесті сабаққа жоспарлау жүргіздім.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл ауданы

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебінің

география пәні мұғалімі

М.М.Суюнбековтің

ашық сабақтарға жазған рефлексивтік

Есебі

2017-2018 оқу жылының желтоқсан айында 8,9 –сыныптарда, наурыз айында 7-сыныпта ашық сабақтар өттім.

8-сыныпта «Агроклиматтық қорлар» тақырыбында ашық сабақ өттім. Сабақтың мақсаты: оқушыларға агроклиматтық жағдайлар туралы білім беру болатын.

Күтілетін нәтиже: агроклиматтық жағдайлар туралы алған білімдерін қолдана біледі, салыстырады, картамен, жұмыс дәптері мен жұмыс істей алады, әңгімелеседі, баяндайды.

Оқушылар бұл тақырыпқа ұқсас материалмен таныс болатын. Сондықтан сабақ барысында онша қиналған жоқ. Сабақ оқушыларды «Мозайка» әдісі мен топқа бөлумен басталды. Сабақта еске түсіру кезеңінде оқушылар топпен постер қорғады, Алтынбек Инабат жасаған постер бойынша өткен сабаққа шолу жасады (1,2-суреттер).

  1. сурет.Постер толтыру кезі. 2-сурет. Алтынбек Инабат тобымен постер қорғауда.

Жаңа материалды меңгеру кезінде «Үштік ойлау» әдісі бойынша жұмыс жүрді, кескін картаны толтырды және қорғалды. (3,4--суреттер).

3-сурет. 3 топ кескін картаны толтыру кезінде. 4-сурет 2 топ кескін карта толтырды.

«Ыстық орындық» әдісімен бір-біріне сұрақтар қойып, оған жауап берді.

«Серпілген сауал» әдісі кезінде мұғалімнің сұрақтарына жауап берді. Сабақ соңында сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер таратылып, толтырылды.

Сабаққа тәлімгер О.Оралбаев, бірлестік жетекшісі Ж.Бесбаева,басқа да мұғалімдер қатысты (5-сурет).

5-сурет.

Сабақ барысында кездескен қиындықтар:

-жаңа терминдерді қолданысқа енгізу проблемасы

-интер белсенді әдісті қолдануға мүмкіндіктің аздығы.

Қиындықты жою жолдары:

-мүмкіндігінше сабақта жаңа терминдерді көбірек айтып, үйрете беремін.

- бос уақытында сабақ кестесіне қарап, өз сабағымды физика кабинетіне өтуді жоспарлап отырмын.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2018
549
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі