Материалдар / География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәні мұғалімдеріне сабақтан соң жазатын рефлексивтік есеп үлгісін жиберіп отырмын. өтілген сабақта не ұтымды, не болмады, есепке алып, келесті сабаққа жоспарлау жүргіздім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл ауданы

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебінің

география пәні мұғалімі

М.М.Суюнбековтің

ашық сабақтарға жазған рефлексивтік

Есебі

2017-2018 оқу жылының желтоқсан айында 8,9 –сыныптарда, наурыз айында 7-сыныпта ашық сабақтар өттім.

8-сыныпта «Агроклиматтық қорлар» тақырыбында ашық сабақ өттім. Сабақтың мақсаты: оқушыларға агроклиматтық жағдайлар туралы білім беру болатын.

Күтілетін нәтиже: агроклиматтық жағдайлар туралы алған білімдерін қолдана біледі, салыстырады, картамен, жұмыс дәптері мен жұмыс істей алады, әңгімелеседі, баяндайды.

Оқушылар бұл тақырыпқа ұқсас материалмен таныс болатын. Сондықтан сабақ барысында онша қиналған жоқ. Сабақ оқушыларды «Мозайка» әдісі мен топқа бөлумен басталды. Сабақта еске түсіру кезеңінде оқушылар топпен постер қорғады, Алтынбек Инабат жасаған постер бойынша өткен сабаққа шолу жасады (1,2-суреттер).

  1. сурет.Постер толтыру кезі. 2-сурет. Алтынбек Инабат тобымен постер қорғауда.

Жаңа материалды меңгеру кезінде «Үштік ойлау» әдісі бойынша жұмыс жүрді, кескін картаны толтырды және қорғалды. (3,4--суреттер).

3-сурет. 3 топ кескін картаны толтыру кезінде. 4-сурет 2 топ кескін карта толтырды.

«Ыстық орындық» әдісімен бір-біріне сұрақтар қойып, оған жауап берді.

«Серпілген сауал» әдісі кезінде мұғалімнің сұрақтарына жауап берді. Сабақ соңында сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер таратылып, толтырылды.

Сабаққа тәлімгер О.Оралбаев, бірлестік жетекшісі Ж.Бесбаева,басқа да мұғалімдер қатысты (5-сурет).

5-сурет.

Сабақ барысында кездескен қиындықтар:

-жаңа терминдерді қолданысқа енгізу проблемасы

-интер белсенді әдісті қолдануға мүмкіндіктің аздығы.

Қиындықты жою жолдары:

-мүмкіндігінше сабақта жаңа терминдерді көбірек айтып, үйрете беремін.

- бос уақытында сабақ кестесіне қарап, өз сабағымды физика кабинетіне өтуді жоспарлап отырмын.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!