Материалдар / География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде рефлексивті есепті ұсынып отырмын. Жас мамандарға қалай есепті жазу керектігі көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
653
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебінің

география пәні мұғалімі

М.М.Суюнбековтің

ашық сабақтарға жазған рефлексивтік

Есебі

2017-2018 оқу жылының наурыз айында 7-сыныппен «Елдердің экономикалық географиялық жағдайы.» тақырыбымен ашық сабақ өттім. Сабаққа 15 оқушы қатысты.

Оқу мақсаты: 7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды.( қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)

Сабақтың мақсаты:

1.Экономикалық-географиялық жағдай ұғымына анықтама береді.

2. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайын бағалау өлшемдерін түсінеді.

3.Елдердің экономикалық-географиялық ерекшеліктері бойынша қалай бөлінетініне баға бере алады.

Бағалау критерийі:

Білу және түсіну:

Экономикалық-географиялық жағдай ұғымын біледі.Елдің экономикалық-географиялық жағдайын бағалайды.

Қолдану: Баранскийдің ғылымға қосқан үлестерін нақтылаумен толықтырды. Оқушылар ұсыным түрінде берілген мәтінге ұсыныстарын дәлелмен жазады.

Талдау: Жағдайлардың мағынасын анықтайды, жағдайларды түсініп жазады, жағдайларды еске сақтайды

Алдымен сабақтың мақсатын аштық(1-сурет).


1-сурет. Сабақтың мақсаты түсіндірілуде.

Бүгінгі сабақта саралап оқытудың мынадай тәсілдері қолданылды:

Тапсырма тәсілі: «Шахмат» әдісі.

2-сурет. Шахмат әдісі бойынша А.Жолдасбаева мен М.Мадиярова жұмыстарын қорғауда.


Қарқын тәсілі:

(+) дұрыс және (-) бұрыс әдісі

3-сурет. А.Амантаева таңбаларды қойып шықты.

Жіктеу тәсілі:

«Екі жақты күнделік» әдісі.

4-сурет. «Нарық» тобы тапсырма орындау барысында.

Қорытынды тәсілі.

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі

5-сурет. Логикалық ой бөлісу сәті.



6-сурет. Бағдаршам әдісі бойынша бағалау жүрді

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!