Материалдар / География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі . 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География пәні мұғалімі М.М.Суюнбековтің ашық сабақтарға жазған рефлексивтік есебі . 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде рефлексивті есепті ұсынып отырмын. Жас мамандарға қалай есепті жазу керектігі көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл ауданы

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебінің

география пәні мұғалімі

М.М.Суюнбековтің

ашық сабақтарға жазған рефлексивтік

Есебі

2017-2018 оқу жылының желтоқсан айында 9-сыныппен «Жеңіл түсті металдар металлургиясы, металлургия және қоршаған орта» тақырыбымен ашық сабақ өттім. Сабаққа 18 оқушы қатысты.

Сабақтың мақсаты: түсті металлургияның маңызын,құрамын,Қазақстанның түсті метал түрлері бойынша дүние жүзіндегі орнын анықтау.Жеңіл түсті металдар металлургиясын бағалы және сирек кездесетін металдардың және Қазақстанның металлургиялық базаларының географиясы туралы білімдерін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар:

Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасиеттерін меңгереді

Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді;

Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;

Сабақта « 210» әдісі, топпен постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар, картамен жұмыс, БҮҮ әдістерін қолдандым.

Оқушылар сабақта тиісті терминологияларды қолданды.Мысалы: металлургия, шикізат, металлургиялық базалар, глинозем,18000 кВт сағат электр энергиясы.


1,2-суреттер. Топпен постер қорғауға дайындық

3-сурет. Картамен жұмыс кезі. 4-сурет. Деңгейлік тапсырмалар берілген кез



5-сурет. 2топ деңгейлік тапсырма орындауда. 6-сурет. Топтарды бағалауда.

Кездескен қиындықтар:

-үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмысқа уақыт жетпеді,

-интер белсенді әдістерді сабаққа енгізу керек еді.

Қиындықты шешу жолдары:

-алдағы уақытта жеңіл тапсырмаларды алдын ала дайындап, оқушыларға таратуым керек.

- проекторы бар сынып бөлмелеріне сабақ кестесіне қарап, бос кезінде электронды оқулықты жиі пайдаланамын.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!