Мотивациялық-қозғаушылық/
Мотивационно-побудительный
Топтық
жұмыс
|
-Балалар, қараңдаршы бүгін
бізге қонақтар келіп қалыпты.Бұл қонақтар мен 3 тілде
амандасайық.
Сәлеметсіз
бе!
Здравствуйте!
Hello!
-Балалар, қане бәріміз жарты
шеңбер құрып амандасу тақпағымызды
айтайық:
Сәлем саған Алтын
күн!
Сәлем саған Көк
аспан!
Сәлем саған Жер
ана!
Сәлем
маған!
Сәлем
саған!
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Көктем мезгілінде неше ай
бар?
-Қандай? Қане
атаңдаршы?
-Бір аптада неше күн
бар?
-Қане ретімен
айтайық?
- Ал бүгін аптаның
қай күні ?
|
Сәлеметсіз
бе!
Здравствуйте!
Hello!
-Балалар, жарты шеңберге тұрып
амандасу тақпақтарын айтады.
Сәлем саған Алтын
күн!
Сәлем саған Көк
аспан!
Сәлем саған Жер
ана!
Сәлем
маған!
Сәлем
саған!
-Қазір жылдың көктем
мезгілі
-Көктем мезгілінде үш ай
бар
-Наурыз, сәуір,
мамыр
-Бір аптада 7 күн
бар
-Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі,
бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі
-Бүгін аптаның
сейсенбі күні
|
Ұйымдастыру-іздестіру/
Организационно-поисковый
Жеке
жұмыс
Топтық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Сергіту
сәті
Дидактикалық
ойын
Жеке
жұмыс
|
Ғажайып
сәт:
1.Экран
қағылады;
2.Саяхатшы Дара: Сәлеметсіңдер
ме, «Бәйшешек» тобының балалары.Мен саяхатшы Дарамын. «Ғайжайып
математика» еліне саяхат жасағыларын келе
ме?
3.Олай болса бәріміз «чук-чук»
деген сыйқырлы сөзді айтып, паровозымызға
отырайық.
1-ші
аялдама:
«Сандар
әлемі»
Мақсаты:
1) Көршілес санды
тап;
-1 саны мен 3 санының
ортасындағы қандай сан?
-4 санының көршісін
тап?
-2 санының көршісін
тап?
-1 санының көршісін
тап?
2) Салыстыру «Тең , тең
емес».
-Суреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Қайсысы көп, қайсысы аз? Қане
санайық.
-Суреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Қайсысы көп, қайсысы аз? Қане
санайық.
2-ші
аялдама:
«Геометриялық
пішіндер»
Мақсаты:
1) Үшбұрыштың неше қабырғасы
бар?
2)Неліктен шеңбер деп аталады?
Олардың бұрыштары бар ма?
3)Шаршының қабырғалары
қандай?
4)Тіктөрбұрыштың қабырғалары
нешеу?
5) Суретке қарап, Денештің
логикалық блоктарын пайдалана отырып, суретті
құрастыру.
3-ші
аялдама:
«Логикалық
тапсырмалар»
Мақсаты:
1) Барлығы 4 сәбіз болған,
оның бір сәбізін қоян жеп қойды.Сонда барлығы неше сәбіз
қалды?
2)Мадинаның қолында 5 шар
болды, қолынан екі шар ұшып кетті.Сонда барлығы неше шар қолында
қалды?
3)Үш бақа суда жүзіп жүр, 1
бақа судан шығып кетті.Сонда суда неше бақа
жүр?
Сергіту жаттығуын
қимыл-қозғалыспен барлық балалар
орындайды.
4-ші
аялдама:
«Математикалық
жұп»
Ойынның
мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санай білуге
үйрету.Сандар қатарындағы сандардың орны жайлы білімдерін
нығайту.Сандарды рет-ретімен тани білу
қабілеттері артады.
Ойынның
барысы: Бала осы сурет қиындыларын
рет-ретімен құрастыру барысында қасындағы сандарға назар аударып
біріктіріп бір сурет шығару қажет.
-Қандай ертегі кейіпкерлері
шықты?
-Суреттің астындағы сандарға
назар аударайықшы, нешеге дейінгі сандар?
|
Чук-чук-чук
-Бір, екі, үш, төрт,
бес
Один, два, три, четрые,
пять
Оne, two, three,
four,
five.
-2
саны
-Алма,
көбелек
-Екеуі де
тең
-Көлік,
шар
-Көлік аз, шар
көп
-Үшбұрыштың үш қабырғасы
бар.
-Шеңбердің бұрыштары
болмайды.
-Шаршының барлық қабырғалары
тең.
-Тіктөртбұрыштың 4 қабырғасы
бар.
-Барлығы 3 сәбіз
қалды
-3шар өз қолында
қалды
-Суда 2 бақа
жүр
-Бой сергіту жаттығу тәрбиеші
нұсқауы бойынша орындалады.
-Шалқан, 7 құртақандар,
бауырсақ ертегілері шықты.
-1 –ден 5- ке дейінгі
сандар.
1, 2, 3, 4,
5.
|
Рефлексивті-түзетушілік/
Рефлексивно-корригирующий
|
-Балалар біз кіммен бірге
саяхатқа шықтық?
-Саяхат барысында қандай
тапсырмалар орындадық?
-Қай аяладманың тапсырмасы
қиын болды?
-Қай аялдаманың тапсырмасы
жеңіл болды?
-Балалар, бүгінгі
сабақта қандай көңіл-күйде болдыңдар соны алдарында тұрған
смайликтің біреуін таңдап көрсетіңдер.
|
-Саяхатшы
Дара
-Бірінші аялдамада
сандарға байланысты болды
|