Материалдар / «География» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«География» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
5170
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдіскер/ Методист______________қолы/подпись

«Бәйшешек» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

Технологическая карта организованной учебной деятельности

в средней группе «Бәйшешек».


Өткізілетін күні, айы, жылы/Число, месяц,год проведения: «16» Мамыр 2017ж./г.

Тәрбиеші/Воспитатель: Озатқанова Тоғжан Озатқанқызы

Білім беру саласы/ Образовательная область:Таным

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі/Раздел организованной учебной деятельности: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы/ Тема: «Ғажайып математика еліне саяхат» (Қайталау сабақ).

Білімділік міндеті/ Образовательная задача: Балалардың қарапайым математикалық дағдыларын қалыптастыра отырып, сандар жайлы түсініктерін ары қарай тереңдету, тура және кері жаңылмай санауға ынталандырып, көршілес сандарды дұрыс тауып ретімен атауға, геометриялық пішіндерді танып олардың ерекшеліктерін айтуға, логикалық есептерді жүйелі түрде шешуге сюжетті тапсырмалар шапшаң және жылдам рет-ретімен дұрыс құрастыруға ықпал ету; 

Дамытушылық міндеті/Развивающая задача: Балалардың білімдерін дамытушы тапсырмалар арқылы орындай отырып, салыстыру, санау, топтау дағдыларын логикалық ойын тапсырмалар ойлау арқылы дамыту, сөздік қорларын молайту;

Тәрбиелік міндеті/ Воспитательная задача:  Балаларды тапқырлыққа, ізденпаздыққа, бірлікке тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар/ используемый материал: Сан таңбалары, карточкалар, сюжетті сурет, денешетің логикалық блоктары, акт, слайд.

Тілдің үштұғырлығы/ Полилингвальный компонент: Көктем - весна- Spring, бір - один-one, бес –пять - five.

Іс-әрекет қызметі/

Этапы деятельности

Тәрбиешінің іс-әрекеті/

Деятельность воспитателя

Балалардың

іс-әрекеті/

Деятельность детей

Мотивациялық-қозғаушылық/

Мотивационно-побудительный



















Топтық жұмыс

-Балалар, қараңдаршы бүгін бізге қонақтар келіп қалыпты.Бұл қонақтар мен 3 тілде амандасайық.

Сәлеметсіз бе!

Здравствуйте!

Hello!

-Балалар, қане бәріміз жарты шеңбер құрып амандасу тақпағымызды айтайық:

Сәлем саған Алтын күн!

Сәлем саған Көк аспан!

Сәлем саған Жер ана!

Сәлем маған!

Сәлем саған!

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінде неше ай бар?

-Қандай? Қане атаңдаршы?

-Бір аптада неше күн бар?

-Қане ретімен айтайық?

- Ал бүгін аптаның қай күні ?

Сәлеметсіз бе!

Здравствуйте!

Hello!



-Балалар, жарты шеңберге тұрып амандасу тақпақтарын айтады.

Сәлем саған Алтын күн!

Сәлем саған Көк аспан!

Сәлем саған Жер ана!

Сәлем маған!

Сәлем саған!

-Қазір жылдың көктем мезгілі

-Көктем мезгілінде үш ай бар

-Наурыз, сәуір, мамыр

-Бір аптада 7 күн бар

-Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі

-Бүгін аптаның сейсенбі күні

Ұйымдастыру-іздестіру/

Организационно-поисковый














Жеке жұмыс










Топтық жұмыс















Топтық жұмыс














Топтық жұмыс










Сергіту сәті






Дидактикалық

ойын






Жеке жұмыс


Ғажайып сәт:

1.Экран қағылады;

2.Саяхатшы Дара: Сәлеметсіңдер ме, «Бәйшешек» тобының балалары.Мен саяхатшы Дарамын. «Ғайжайып математика» еліне саяхат жасағыларын келе ме?

3.Олай болса бәріміз «чук-чук» деген сыйқырлы сөзді айтып, паровозымызға отырайық.





1-ші аялдама:

«Сандар әлемі»

Мақсаты:

1) Көршілес санды тап;

-1 саны мен 3 санының ортасындағы қандай сан?

-4 санының көршісін тап?

-2 санының көршісін тап?

-1 санының көршісін тап?

2) Салыстыру «Тең , тең емес».

-Суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Қайсысы көп, қайсысы аз? Қане санайық.

-Суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Қайсысы көп, қайсысы аз? Қане санайық.



2-ші аялдама:

«Геометриялық пішіндер»

Мақсаты:

1) Үшбұрыштың неше қабырғасы бар?

2)Неліктен шеңбер деп аталады? Олардың бұрыштары бар ма?

3)Шаршының қабырғалары қандай?

4)Тіктөрбұрыштың қабырғалары нешеу?

5) Суретке қарап, Денештің логикалық блоктарын пайдалана отырып, суретті құрастыру.



3-ші аялдама:

«Логикалық тапсырмалар»

Мақсаты:

1) Барлығы 4 сәбіз болған, оның бір сәбізін қоян жеп қойды.Сонда барлығы неше сәбіз қалды?

2)Мадинаның қолында 5 шар болды, қолынан екі шар ұшып кетті.Сонда барлығы неше шар қолында қалды?

3)Үш бақа суда жүзіп жүр, 1 бақа судан шығып кетті.Сонда суда неше бақа жүр?



Сергіту жаттығуын қимыл-қозғалыспен барлық балалар орындайды.


4-ші аялдама:

«Математикалық жұп»

Ойынның мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санай білуге үйрету.Сандар қатарындағы сандардың орны жайлы білімдерін нығайту.Сандарды рет-ретімен тани білу қабілеттері артады.

Ойынның барысы: Бала осы сурет қиындыларын рет-ретімен құрастыру барысында қасындағы сандарға назар аударып біріктіріп бір сурет шығару қажет.

-Қандай ертегі кейіпкерлері шықты?

-Суреттің астындағы сандарға назар аударайықшы, нешеге дейінгі сандар?












Чук-чук-чук







-Бір, екі, үш, төрт, бес

Один, два, три, четрые, пять

Оne, two, three, four, five.

-2 саны





-Алма, көбелек

-Екеуі де тең

-Көлік, шар

-Көлік аз, шар көп







-Үшбұрыштың үш қабырғасы бар.

-Шеңбердің бұрыштары болмайды.

-Шаршының барлық қабырғалары тең.

-Тіктөртбұрыштың 4 қабырғасы бар.


-Барлығы 3 сәбіз қалды


-3шар өз қолында қалды


-Суда 2 бақа жүр











-Бой сергіту жаттығу тәрбиеші нұсқауы бойынша орындалады.















-Шалқан, 7 құртақандар, бауырсақ ертегілері шықты.

-1 –ден 5- ке дейінгі сандар.

1, 2, 3, 4, 5.

Рефлексивті-түзетушілік/

Рефлексивно-корригирующий

-Балалар біз кіммен бірге саяхатқа шықтық?

-Саяхат барысында қандай тапсырмалар орындадық?

-Қай аяладманың тапсырмасы қиын болды?

-Қай аялдаманың тапсырмасы жеңіл болды?

-Балалар, бүгінгі сабақта қандай көңіл-күйде болдыңдар соны алдарында тұрған смайликтің біреуін таңдап көрсетіңдер.

-Саяхатшы Дара

-Бірінші аялдамада сандарға байланысты болды

Күтілетін нәтиже/ Ожидаемый результат:

Білу/ Знать: 1-ден 5-ке дейін еркін санауды, салыстыруды, көршілерін табуды біледі, сөздерді еркін айтады;

Түсінуге тиіс/ Иметь: Тапсырманың мазмұнын түсінеді, сөздерін еркін айта алады;

Істей білу керек/ Уметь:Суреттерді құрастырып, сандардың өсу және кему реттерін және тең, тең емес ұғымдарын салыстыра біледі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!