Материалдар / География пәнінен 4 тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ талдауы/ангализ дайын үлгілері

География пәнінен 4 тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ талдауы/ангализ дайын үлгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 4 тоқсан бойынша ТЖБ, БЖБ талдауы үлгілері 7 сынып география, 8 сынып география, 9 сынып география, 10 сынып ҚГБ, 10 сынып ЖМБ, 11 сынып ҚГБ, 11 сынып ЖМБ бойынша БЖБ, ТЖБ талдауы жасалған үлгілері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2024
450
5 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


(білім беру ұйымының атауы)
4-тоқсан география пәні бойынша

 Сынып:
Оқушылар саны: 24
Педагог: Мақсаты:
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән





география

Оқушы






Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



Төмен 0-39%

Орта 40-84%

Жоғары 85-100%
















Оқушылар саны 24





БЖБ 1

21

12


11

10

47

100

БЖБ 2

24

10


9

15

62


100


ТЖБ


24


30


8

16

66


100





Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.5.3.1 Өндіруші және өңдеуші, қызмет көрсету саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

8.5.3.4 Дүниежүзі шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды


8.5.2.1 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді


БЖБ 2

8.6.1.2 Елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.3 Саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін талдайды


8.6.1.6 Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды


ТЖБ

8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

8.5.3.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын ұйымдастыру түрлерін сипаттайды

8.5.3.4- дүниежүзі шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды

8.6.1.1-саяси картаның басты нысандарын сипаттайды

8.6.1.3- саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін талдайды


8.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді

8.5.3.3 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын орналастыру факторларын талдайды

8.6.1.2 елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.4- елдердің саяси-географиялық жағдайына баға береді


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% Айтбаева А,Нұралым А, Сейтбатталова М,Сергазин Д,Сейдуллаева Г, Тұрғанбаев Р ,Жақсымбет Н, ҚуандықӘ, Аманжол І, Кадыргалиев Д,,Арын Ә, Илесбаева Ж, Сулеймен А, Жабықпай С, Тұрғанжан Е,Мейренбекова А, орта (С): 40-84% Елубай Б, Адилханов Ә, Қалтай Е, Полат И, Жұмабек І,Мырзахметова А , Маралұлы Ж, Аскербек М , Корласбаев А төмен (Н): 0-39%

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 8.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді

8.5.3.3 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын орналастыру факторларын талдайды

8.6.1.2 елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.4- елдердің саяси-географиялық жағдайына баға береді

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Толық сұраққа қажет ететін сұрақтарға жауап бере алмауы

      3. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс : Қосымша тапсырмалар беру, оқушылардың жіберілген қателіктерін жою және жіберілген олқылықтарын толтыру.

     

Күні Педагогтің (Т.А.Ә.
























(білім беру ұйымының атауы)
4-
тоқсан география пәні бойынша

 Сынып: 8ә
Оқушылар саны: 29
Педагог:

Мақсаты:
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән





география

Оқушы






Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



Төмен 0-39%

Орта 40-84%

Жоғары 85-100%
















Оқушылар саны 29





БЖБ 1

27

12


14

13

48

100

БЖБ 2

29

10



14

15

51


100


ТЖБ


29


30



11

18

62


100





Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.5.3.1 Өндіруші және өңдеуші, қызмет көрсету саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

8.5.3.4 Дүниежүзі шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды


8.5.2.1 Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді


БЖБ 2

8.6.1.2 Елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.3 Саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін талдайды


8.6.1.6 Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды


ТЖБ

8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

8.5.3.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын ұйымдастыру түрлерін сипаттайды

8.5.3.4- дүниежүзі шаруашылығы салаларын жоспар бойынша сипаттайды

8.6.1.1-саяси картаның басты нысандарын сипаттайды

8.6.1.3- саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін талдайды


8.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді

8.5.3.3 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын орналастыру факторларын талдайды

8.6.1.2 елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.4- елдердің саяси-географиялық жағдайына баға береді



1.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100%: Әусадық Г, Жайнашқызы С, Құдайберді Ә, , Базарбаев А, Батырбек А,Батырбек А, , Камзин А, Полат Д, Тұнғышбай К, Омарбекқызы К;Жунусбаев Н,Жұбай Н, Абдыкаримова Х, Түгелбек М, Аббас Г, Пирназар У, орта (С): 40-84% Жұмахан М, Кутлымуратов Н, Карибаев А, Қиятжан Қ, Мурзасбаева Абылқасым Р, Темірхан А,, Мохаммед Иса Иман,Әскербек Р, Нұрхожаев О, Абдыкаримов И, Жұмаханов Д, Батырбек Ж : төмен (Н): 0-39%

2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 8.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде экономикалық инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді

8.5.3.3 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде ауылшаруашылық және өнеркәсіп өндірісін, қызмет саласын орналастыру факторларын талдайды

8.6.1.2 елдерді басқару формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша топтастырады

8.6.1.4- елдердің саяси-географиялық жағдайына баға береді

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

Толық сұраққа қажет ететін сұрақтарға жауап бере алмауы

      3. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс :Қосымша тапсырмалар беру, оқушылардың жіберілген қателіктерін жою және жіберілген олқылықтарын толтыру.

     

Күні Педагогтің (Т.А.Ә.




















(білім беру ұйымының атауы)
4-
тоқсан география пәні бойынша

 Сынып: 8б
Оқушылар саны: 22
Педагог:
Мақсаты:
      БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән





география

Оқушы






Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



Төмен 0-39%

Орта 40-84%

Жоғары 85-100%
















Оқушылар саны 22





БЖБ 1

20

12


11

9

45

100

БЖБ 2

21

10



10

11

52


100


ТЖБ


22


30



10

12

54


100




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

900 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ