|
"Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Талас ауданының білім бөлімінің Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
География пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 8 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 13 |
|||||||
|
Мұғалім: Шарденова Гаухар Сабыровна |
|||||||
|
Мақсаты: Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексеру. |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
69% |
100% |
|
БЖБ 2 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
77% |
100% |
|
БЖБ 3 |
13 |
9 |
0 |
6 |
7 |
69% |
100% |
|
ТЖБ |
13 |
25 |
0 |
9 |
4 |
54% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
8.1.1.2 География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды 8.1.1.3 Далалық, картографиялық, теориялық географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады |
8.1.1.4 Сандық және сапалық географиялық деректерді өңдеп, талдайды. |
|||||
|
БЖБ 2 |
8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте 8.2.1.2 Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды |
8.2.1.3 Географиялық номенклатура нысандарын кескін картадан көрсетеді |
|||||
|
БЖБ 3 |
8.3.1.2 Жер бедері түрлерін жіктейді 8.3.1.4 Материктер мен мұхиттарда орналасқан ұқсас орографиялық бірліктерді салыстырады 8.3.1.10 Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
8.3.1.7 Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды |
|||||
|
ТЖБ |
8.1.1.1 География ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп Түсіндіреді 8.1.1.2 География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды 8.1.1.4 Сандық және сапалық географиялық деректерді өңдеп, талдайды 8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте 8.2.1.2 Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды |
8.3.1.10 Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ТАМАБЕК КӘУСАР, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
БЖБ 2 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ТАМАБЕК КӘУСАР, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
БЖБ 3 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ТАМАБЕК КӘУСАР, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
ТЖБ |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ТАМАБЕК КӘУСАР, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Географиялық зерттеу әдістеріне интеллек-карта құрастырыңыз. Берілген деректерді пайдаланып, график құрыңыз және талдаңыз. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Берілген деректерді пайдаланып, график құрып және талдауда, картада Қазақстан территориясында жауын - шашынның таралуы мен буланушылықтың орташа мөлшері берілген. Осы тақырыптық картаны толықтыру үшін 2 қосымша элемент қосып, себебін жазуда қателіктер жіберілген. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Жіберілген қатемен жұмыс жасау. Тапсырмалар бойынша қосымша түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
|||||||
|
Күні: 07.11.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Шарденова Гаухар Сабыровна |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
география пәнінен 8 сынып БЖБ ТЖБ талдау
география пәнінен 8 сынып БЖБ ТЖБ талдау
|
"Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Талас ауданының білім бөлімінің Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
География пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 8 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 13 |
|||||||
|
Мұғалім: Шарденова Гаухар Сабыровна |
|||||||
|
Мақсаты: Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексеру. |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
69% |
100% |
|
БЖБ 2 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
77% |
100% |
|
БЖБ 3 |
13 |
9 |
0 |
6 |
7 |
69% |
100% |
|
ТЖБ |
13 |
25 |
0 |
9 |
4 |
54% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
8.1.1.2 География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды 8.1.1.3 Далалық, картографиялық, теориялық географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады |
8.1.1.4 Сандық және сапалық географиялық деректерді өңдеп, талдайды. |
|||||
|
БЖБ 2 |
8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте 8.2.1.2 Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды |
8.2.1.3 Географиялық номенклатура нысандарын кескін картадан көрсетеді |
|||||
|
БЖБ 3 |
8.3.1.2 Жер бедері түрлерін жіктейді 8.3.1.4 Материктер мен мұхиттарда орналасқан ұқсас орографиялық бірліктерді салыстырады 8.3.1.10 Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
8.3.1.7 Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды |
|||||
|
ТЖБ |
8.1.1.1 География ғылымының салаларға бөлінуін графикалық түрде көрсетіп Түсіндіреді 8.1.1.2 География ғылымы салаларындағы маңызды зерттеулерді анықтайды 8.1.1.4 Сандық және сапалық географиялық деректерді өңдеп, талдайды 8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте 8.2.1.2 Географиялық шартты белгілер мен карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді қолдана отырып, тақырыптық карталарды оқиды |
8.3.1.10 Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ТАМАБЕК КӘУСАР, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
БЖБ 2 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ТАМАБЕК КӘУСАР, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
БЖБ 3 |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ТАМАБЕК КӘУСАР, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
ТЖБ |
|
МЕНДОСҰЛЫ БЕКАРЫС, МЕНДОСҰЛЫ ЖАНАРЫС, ОШАҚБАЙ НҰРАЙ, ЖАРЫЛҚАСЫН БАҒДАТ, ЛЕСБЕК БАҚДӘУЛЕТ, АБИЛХАН НҰРЛАН, ҚҰРАҚБАЙ ГҮЛҚАНАТ, ТАМАБЕК КӘУСАР, ҚАСЫМХАН ӘЛИХАН |
ҮШКЕМПІР СЫМБАТ, ТАПАЙ АРУНА, ДАЛҒАР БАҚДӘУЛЕТ, ЕСІРКЕПБАЙ КӘУСАР |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Географиялық зерттеу әдістеріне интеллек-карта құрастырыңыз. Берілген деректерді пайдаланып, график құрыңыз және талдаңыз. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Берілген деректерді пайдаланып, график құрып және талдауда, картада Қазақстан территориясында жауын - шашынның таралуы мен буланушылықтың орташа мөлшері берілген. Осы тақырыптық картаны толықтыру үшін 2 қосымша элемент қосып, себебін жазуда қателіктер жіберілген. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Жіберілген қатемен жұмыс жасау. Тапсырмалар бойынша қосымша түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
|||||||
|
Күні: 07.11.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Шарденова Гаухар Сабыровна |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













