География сабағында дарынды оқушылармен жұмыс.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

География сабағында дарынды оқушылармен жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды пәнге және зерттеу жұмыстарына қызығушылығын арттыру. Күрделі тапсырмаларды орындауға, шығармашылықпен ойлауға жетелеу, өз бетімен қорытынды жасауға дағдыландыру және өзіне сенімділігін арттыру, өз бетімен білім жинауды қалыптастыру. Отанына сүйіспеншілігін арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Оқушы құйып толтыратын құмыра емес,

Ол жұлдыз, алау. Оны тамызу керек».

Тақырыбы: География сабағында дарынды оқушылармен жұмыс.

Мақсаты: Оқушыларды пәнге және зерттеу жұмыстарына қызығушылығын арттыру. Күрделі тапсырмаларды орындауға, шығармашылықпен ойлауға жетелеу, өз бетімен қорытынды жасауға дағдыландыру және өзіне сенімділігін арттыру, өз бетімен білім жинауды қалыптастыру. Отанына сүйіспеншілігін арттыру.

Оқушының бейімділігі мен дарындылығын және жас ерекшеліктерін ескере отырып құрылған географиялық тапсырмалар, тесттер, зерттеу жұмыстары әрдайым өз нәтижесін береді. Білім беру қарапайымнан күрделіге ұштасуы керек.

Бүгінгі дарынды оқушы  ертеңгі ғалым екенін және ол бір елдің ғана мақтанышы емес бүкіл әлем мақтанышы болуы мүмкін екенін ұмытпауымыз керек.

Жұмыс түрлері:

а) Үйірме жұмыстары

б) Пән апталығы

в) Пәндік олимпиада

г) Ғылыми-зерттеу конференциясы

д) Өз бетімен білім жинау

е) Туризм

ж) Өлкетану

Оқушының қамтамасыз етілуі:

а) Кітапхана қоры

б) Интернет

в) Жұмыс орны

г) Жетекші мұғалім

д) Ата-аналардың келісімі

Ең бастысы сабақты  барынша ойластырып өткізу. Берілген тапсырма оқушыны ойлауға итермелеуі керек.

Мысалы:1. Салыстыру: Мұхиттық және материктік жер құрылымын салыстыр.

2. Сараптама жаса, түсіндір: Қай жерлерде жанартаулар мен жер сілкіністері жоқ.

3. Себеп-салдарын түсіндір:

а) Жер бедерінің пайда  болуы

б) Неге кейбір өзеңдердің жыл  бойы суы азаймайды?

в) Өзен мен климаттың арасындағы байланыс.

4. Ойланып жауап бер:

а) Шөлдер қалай пайда  болды?

б) Ірі өзеңдер қалай  пайда болды?

5. Өзара байланыстарды анықта: Климатты қалыптастырушы факторлар. Олардың климатқа әсер етуі.

6. Объектілерді топтастыру: таулар – Гималай, Алтай, Орал.

                                                жазықтар –Шығыс Еуропа, Батыс  Сібір, Тұран.

7. Болжам жасау: Әлемдік клиаттың жылынуы неге әкеледі?

8. Салыстыра ойлау: Пигмей, Бушмен, Тутси халықтарының қалыптасуы.

9. Заңдылықтарды түсіндіру: а)Табиғат байлығы мен табиғат жағдайы адамның шаруашылығына әсері.

10. Географиялық жобалау тапсырмасы: Егер Қазақстанда биік таулар Оңтүстікте емес, Солтүстікте орналасса?

11. Таңыдың ба?

а) Ұзындығы 253 км Ертістің сол  жақ саласы

б) Ертістің сол жағалауында орналасқан Алтайдың бөлігі?

12. Ұқсастығы мен ерекшелігін анықта:

а) Еуразия мен Солтүстік  Еуропа

б) Африка мен Аустралия

13. Сквейн:          (Бес жолдан тұратын қысқа өлең, тақпақ:                              1-зат есім. 2-екі    сын есім. 3- үш етістік. 4- белгілі мағынасы бар фраза. 5-бір сөзі зат есім болып келтін қорытынды).               Ертіс; Еуразия;

14. Экономикалық тұрғыдан ойлау:    Қазіргі энергия көздерін не алмастыруы мүмкін?

15. Қорытынды шығару:    Геосинклинальдық белдеулер қалай қалыптасты?



Екпетал мектеп-балабақшасы











География сабағында дарынды

оқушылармен жұмыс.

















Орындаға: Г. Сұлтан

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.00.2021
2013
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі