|
«КЕЛІСЕМІН» МАБББ:
Исламова У.---------- |
«БЕКІТЕМІН» №49Ж.Нұрлыбаев атындағы ЖББМ директоры:
__________Д.Абдиров |
шебер сабақ жоспары
Шебер-ұстаз Шахиева Роза Ахметовна
|
Тақырыбы: |
География сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары және оның тиімділігі. |
|
Жалпы мақсаты: |
Функционалдық сауаттылықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Оқушылардың функционалды сауаттылығын арттырудың білім сапсының арттыру жолындағы маңыздылығын, пәнге қызығушылықтарының ілгерілеуіне ықпалы зор екеніне көз жеткізу. |
|
Оқу нәтижесі: |
|
|
Негізгі идеялары: |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын нығайту арқылы пәнге қызғушылығын арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал ету. Оқыту мен оқу үдерістерінің тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді тарату арқылы қарым-қатынас орнату |
|
Қолданылатын рeсурстaр: |
Проектор, стикeрлер, маркерлер, флипчарттар, слайдтар, видеоматериалдар. |
|
Коучинг барысы: |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Психологиялық көңіл күй қалыптастыру |
3 мин. |
«ЕКІ ЖАҚ» атты (тренинг) жасау арқылы қатысушылардың жақсы көңіл – күйлерін, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
Барлық қатысушыларға екі парақ беріледі.Екі парақты бірдей мыжып,алақанында қысып,уыстап алады.Сосын сол мыжылған қағазды екі қолымен бірдей қатадан тегістейді,сосын өз есімін жазады. |
|
Топқа бөлу |
2 мин. |
«Өз жұбыңды тап». Қатысушыларға топқа өз қалауларымен отыруға мүмкіндік беру. Коуч:Неге сіздер дәл осылай бөліндіңіздер? Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз? (Коучинг тақырыбы айтылады) |
Қатысушылар өз қалауларымен топқа бөлінеді. |
|
Белсендіру |
15 мин. |
«Сұхбат» стратегиясы Коуч: Мен сіздерге оқушылардың география сабағында функционалды сауатылықты арттыру туралы ақпарат беріп, танысуларыңызды сұранғанмын. Қазір қосымша «Функционалды сауаттылық» туралы толық ақпарат беремін. Тапсырма: «НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН?» әдісі боынша Коуч:Әр топ «Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет» терминдерін негізге ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар әзірлейді. Аудирорияда сұрақтармен жұмыс жасау үшін «Сұхбат» әдісі қолданылады. Әр топ мүшелері бір минуттың ішінде фотосуретерге түсінік береді. Топпен ақылдасып, келісіп бір жауапты нақты береді.Әр дұрыс жауапқа сыйлық беріледі. |
Сыни тұрғыдан ойланады. Өз ойларын, түйінді идеяларын постерге түсіріп қорғайды. |
|
Практикалық топтық жұмыс |
15 мин. |
«Болжау» стратегиясы Тапсырмалар: Біз оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалай арттырамыз? Слайдта берілген фотосуреттерді жылдам уақытта талқылап,оны сөйлету. |
Бұл жеке жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді. |
|
Сергіту |
2 мин. |
|
Көңілдерін көтереді. |
|
Түйінді таныстырылым |
6 мин. |
Қортынды:. |
Ойланады, қоғамдастықтың жұмысына өз үлесін қосуға шешім қабылдайды. Қорытынды жасайды. |
|
Кері байланыс (рефлексия) |
2 мин. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Толтырады. Бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді. |

Түркістан облысы Мақтааарал ауданы Аязхан Қалыбеков ауыл әкімшілігі «Абад» ауылы «№49 Ж.Нұрлыбаев жалпы білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінің шебер-ұстаз география пәні мұғалімі:
Шахиева Роза Ахметовна.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
География сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары және оның тиімділігі.
География сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары және оның тиімділігі.
|
«КЕЛІСЕМІН» МАБББ:
Исламова У.---------- |
«БЕКІТЕМІН» №49Ж.Нұрлыбаев атындағы ЖББМ директоры:
__________Д.Абдиров |
шебер сабақ жоспары
Шебер-ұстаз Шахиева Роза Ахметовна
|
Тақырыбы: |
География сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары және оның тиімділігі. |
|
Жалпы мақсаты: |
Функционалдық сауаттылықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Оқушылардың функционалды сауаттылығын арттырудың білім сапсының арттыру жолындағы маңыздылығын, пәнге қызығушылықтарының ілгерілеуіне ықпалы зор екеніне көз жеткізу. |
|
Оқу нәтижесі: |
|
|
Негізгі идеялары: |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын нығайту арқылы пәнге қызғушылығын арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал ету. Оқыту мен оқу үдерістерінің тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді тарату арқылы қарым-қатынас орнату |
|
Қолданылатын рeсурстaр: |
Проектор, стикeрлер, маркерлер, флипчарттар, слайдтар, видеоматериалдар. |
|
Коучинг барысы: |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Психологиялық көңіл күй қалыптастыру |
3 мин. |
«ЕКІ ЖАҚ» атты (тренинг) жасау арқылы қатысушылардың жақсы көңіл – күйлерін, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
Барлық қатысушыларға екі парақ беріледі.Екі парақты бірдей мыжып,алақанында қысып,уыстап алады.Сосын сол мыжылған қағазды екі қолымен бірдей қатадан тегістейді,сосын өз есімін жазады. |
|
Топқа бөлу |
2 мин. |
«Өз жұбыңды тап». Қатысушыларға топқа өз қалауларымен отыруға мүмкіндік беру. Коуч:Неге сіздер дәл осылай бөліндіңіздер? Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз? (Коучинг тақырыбы айтылады) |
Қатысушылар өз қалауларымен топқа бөлінеді. |
|
Белсендіру |
15 мин. |
«Сұхбат» стратегиясы Коуч: Мен сіздерге оқушылардың география сабағында функционалды сауатылықты арттыру туралы ақпарат беріп, танысуларыңызды сұранғанмын. Қазір қосымша «Функционалды сауаттылық» туралы толық ақпарат беремін. Тапсырма: «НЕ? ҚАЙДА? ҚАШАН?» әдісі боынша Коуч:Әр топ «Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет» терминдерін негізге ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар әзірлейді. Аудирорияда сұрақтармен жұмыс жасау үшін «Сұхбат» әдісі қолданылады. Әр топ мүшелері бір минуттың ішінде фотосуретерге түсінік береді. Топпен ақылдасып, келісіп бір жауапты нақты береді.Әр дұрыс жауапқа сыйлық беріледі. |
Сыни тұрғыдан ойланады. Өз ойларын, түйінді идеяларын постерге түсіріп қорғайды. |
|
Практикалық топтық жұмыс |
15 мин. |
«Болжау» стратегиясы Тапсырмалар: Біз оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалай арттырамыз? Слайдта берілген фотосуреттерді жылдам уақытта талқылап,оны сөйлету. |
Бұл жеке жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді. |
|
Сергіту |
2 мин. |
|
Көңілдерін көтереді. |
|
Түйінді таныстырылым |
6 мин. |
Қортынды:. |
Ойланады, қоғамдастықтың жұмысына өз үлесін қосуға шешім қабылдайды. Қорытынды жасайды. |
|
Кері байланыс (рефлексия) |
2 мин. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Толтырады. Бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді. |

Түркістан облысы Мақтааарал ауданы Аязхан Қалыбеков ауыл әкімшілігі «Абад» ауылы «№49 Ж.Нұрлыбаев жалпы білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінің шебер-ұстаз география пәні мұғалімі:
Шахиева Роза Ахметовна.
шағым қалдыра аласыз













