Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Мейрімді
жүрекпен
Ақ пейілді
тілекпен
Амандасып
алайық
Бір жадырап
алайық
І топ
«Өзендер»
ІІ топ «Көлдер мен
батпақтар»
ІІІ топ «Мұздықтар» (әр топ
өздерінің топ атауының мағынасы туралы айтып
өтеді.
Үй тапсырмасын пысықтау.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылайды.(Әр
топтан бір оқушы шығып, орындыққа отырып, сұрақтарға жауап беру
арқылы үй жұмысын қорытындыланады.
Бағалау: Ауызша
мадақтау.
Саралау әдісі «Ойлан, жұптас,
бөліс» стратегиясы.І тапсырма(топтық
жұмыс)
І топқа. Жер шарындағы ірі
өзендер, биік сарқырмалар туралы сипаттама беру, айырмашылықтарын
тоқталу.
ІІ топқа.Көлдердің пайда
болуына қарай топтастыру,батпақтың пайда болу факторларын
анықтау.
ІІІ топқа.Қазақстан
мұздықтарын биіктік белдеуі бойынша диаграммасын құрастыр, жер асты
суларының Қазақстанда таралу деңгейін
анықта?
Бағалау: «Бас бармақ арқылы
бағалау» топтар бірін бірі бағалайды.
«Әдіс ментальді карта»
Оқушыларға берілген жеке жұмыстар.
ІІ
тапсырма.
І топқа Ірі өзендер анықтап
кескін картаға түсіру.
ІІ топқа.Ірі көлдерді анықтап
кекін картаға түсіру.
ІІІ топқа Мұздықтардың
аймақтарын анықтау.
Мдақтау ауызша: Жақсы
,жарайсындар, тамаша.
ІІІ тапсырма. «Эмпирикалық
зерттеу» әдісі Жұптық жұмыс:Жерлегі құрлық суларының шаруашылықтағы
қолданысына баға .
Өзара бағалау:
стикерлермен.
Сабақты
қорытындылау:
Допты лақтыру әдістері арқылы
сабаққа қорытынды жасалады. Мұғалім тақырып доп стикер бойынша
сұрақ қойып, оны оқушыға лақтырады Оқушы жауап беріп, өзі сұрақ қою
арқылы келесі оқушыға лақтырады.
Қазақстан жерінде минералды
бұлақтар зерттеліп анықталды.
«Жетістік»
баспалдағы
|