Материалдар / Географиялық деректер базасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Географиялық деректер базасы

Материал туралы қысқаша түсінік
құрлық суларының негізгі түрлерінің шарушашылық маңыздылығын түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2019
14206
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Родина жалпы білім беретін мектебі.

Пән мұғалімдер: Дәуренбек.Б.С.


ІІтоқсан

Пәні: География

Сынып:

Мерзімі:

Сабақтың мақсаты.

8.3.3.2 құрлық суларының негізгі түрлерінің шарушашылық маңыздылығын түсіндіреді.

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгерту.

Сабақ барысында қамтылатын оқу мақсаттары:

8.3.3.2 құрлық суларының негізгі түрлерінің шарушашылық маңыздылығын түсіндіреді.

Сабақтың нәтижесі.

Барлық оқушылар.Мәтін арқылы құрлық суларының түрлерін білу, айырмашылықтарын түсіндіру.

Көптеген оқушылар:Құрлық суларының түрлерін кескін картаға түсіру,құрлық суларының негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын талдау.

Кейбір оқушылар:Құрлық суларын жергілікті жерде шаруашылықта қолданысына баға беру,келешекке болжам жасау.

Бағалау критериийі.

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Оқытудың тілдік мақсаты

Оқылым:мәтінді оқи отырып құрлық суларының түрлерін, айырмашылықтарын зерделейді.

Тындалым:бір –бірімен жұптасып жұмыс жасайды.

Айтылым жазылым оқушылар жергілікті жерде шаруашылықтың қолданысына сипаттама береді.

Құндылықтар

Осы тақырыпты оқыта отырып, оқушылардың жалпы адамзаттық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Биология, экология

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қүрлық суларының түрлері мен қалыптасуы


Сабақ кезеңдері

Орындалатын іс - әрекеттер

Оқыту ресурстары




Презентация

























































Бағалау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мейрімді жүрекпен

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап алайық


І топ «Өзендер»

ІІ топ «Көлдер мен батпақтар»

ІІІ топ «Мұздықтар» (әр топ өздерінің топ атауының мағынасы туралы айтып өтеді.

Үй тапсырмасын пысықтау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылайды.(Әр топтан бір оқушы шығып, орындыққа отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысын қорытындыланады.

Бағалау: Ауызша мадақтау.

Саралау әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы.І тапсырма(топтық жұмыс)

І топқа. Жер шарындағы ірі өзендер, биік сарқырмалар туралы сипаттама беру, айырмашылықтарын тоқталу.

ІІ топқа.Көлдердің пайда болуына қарай топтастыру,батпақтың пайда болу факторларын анықтау.

ІІІ топқа.Қазақстан мұздықтарын биіктік белдеуі бойынша диаграммасын құрастыр, жер асты суларының Қазақстанда таралу деңгейін анықта?

Бағалау: «Бас бармақ арқылы бағалау» топтар бірін бірі бағалайды.

«Әдіс ментальді карта» Оқушыларға берілген жеке жұмыстар.

ІІ тапсырма.

І топқа Ірі өзендер анықтап кескін картаға түсіру.

ІІ топқа.Ірі көлдерді анықтап кекін картаға түсіру.

ІІІ топқа Мұздықтардың аймақтарын анықтау.

Мдақтау ауызша: Жақсы ,жарайсындар, тамаша.


ІІІ тапсырма. «Эмпирикалық зерттеу» әдісі Жұптық жұмыс:Жерлегі құрлық суларының шаруашылықтағы қолданысына баға .

Өзара бағалау: стикерлермен.

Сабақты қорытындылау:

Допты лақтыру әдістері арқылы сабаққа қорытынды жасалады. Мұғалім тақырып доп стикер бойынша сұрақ қойып, оны оқушыға лақтырады Оқушы жауап беріп, өзі сұрақ қою арқылы келесі оқушыға лақтырады.

Қазақстан жерінде минералды бұлақтар зерттеліп анықталды.

«Жетістік» баспалдағы


























































Кері байланыс парағы «жетістік баспалдағы»













Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау –

Оқушылардың білімін қалай тексересіз



Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ
Құндылықтар

Қабілеті төмен оқушыларға боялған картаны беруге болады. Ал қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылық тапсырмаларын беруге болады

Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.

АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жүктелгенкарталармен жұмыс істей алады, сонымен қатар су ресурстарының пайдаланылуы туралы ескертпе жасай алады.

Құндылықтар – оқушылардың су ресурстары туралы графикалық сызбаларын салыстыра отырып көтермелеген жөн.

Ойтолғау

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма?

Оқушылар нені білді?

Сыныпта қандай ахуал қалыптасты?

Уақыт бойынша үлгердім бе?

Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?

Бұл бөлімді сабақ бойынша ойларыңызды білдіру үшін пайдаланыңыз. Сол бағанада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңіздің сабағыңыз жайлы пікіріңізді білдіріңіз.



Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?

1:

2:

Қандай жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?




































Родина жалпы білім беретін мектебі.









Сабақтың тақырыбы: Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы







8 «б» сынып

География.



Пән мұғалімі: Дәуренбек.Б.С





2018 -2019 оқу жылы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!