|
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ертаева Ш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :16.09.25 ж |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:8 А,В |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі БЖБ№1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.2.2.1- ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдаланып, географиялық деректер базасын құрастыру. 2.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана білу. 3. Географияялық ақпараттар жүйесінің түрлеріне,салаларына түсінік беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Білу, – Географиялық деректер базасын құрастырудың түсіну қажеттілігін біледі,түсінеді. Қолдану - Географиялық деректер базасын құрастыруда АКТ-ны қолдану. Талдау – АКТ-ны қолданып алынған мәліметтерді салыстырады,зерделейді,талдау жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. «Аялы алақан» әдісі бойынша жылулық,сенімділік,еркіндікті дамыту мақсатында психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мозаика»әдісі бойынша топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау. «Допты лақтыру» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. 1.Картографиялық әдістерге мысал келтіріңдер? 2.Тақырыптық карталардың маңыздылығы неде? 3.Географияда қолданатын зерттеу әдістерін атаңдар? Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа тақырыпты ашу және оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында бейнеролик көрсету.
Тапсырма №1 Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі Әрбір топқа төмендегі тапсырмалар беріледі. 1 .Географиялық деректер базасының құрамдас бөліктерін атап, сипаттаңдар. 2. Географиялық ақпараттар жүйесі туралы не білесіңіз? 3. Сандық деректерді өндеудің кандай түрлерін білесіңіз? 4.Деректерді сапалық тұрғыдан өңдеу жане талдау үшін не қажет?
«Мағынаны тану» Бүгінгі тақырыптарға байланысты топтарға әртүрлі тапсырмалар беріліп,оқушылар жеке орындайды. 1 топ . Кестемен жұмыс Анықтамалық статистикалық деректерді пайдаланып, екі облыстың сандық деректерін төмендегі көрсеткіштер бойынша дәптерге кесте түрінде сызу.
2 топ. Графикалық жұмыс Компьтерлік бағдарламаларды пайдаланып, сандық деректерді графикалық түрде өңдеу және оған талдау жасау.
3 топ .Термин сөздермен жұмыс Геоақпараттық картографиялау________________________ Электрондық карталар_______________________________ Үш өлшемді компьютерлік модельдер__________________ Анимациялық кескіндер______________________________ Вертуалды картографиялау___________________________ ГЛОНАСС,GPS_____________________________________ 4 топ. «Венн диаграммасы»арқылы топтастыру
Тапсырма №3 Жұптық жұмыс «Динамикалық шеңбер» әдісі Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге бөлініп, төмендегі тақырыптар бойынша бір –біріне сұрақ қою аркылы такырыпты қорытындылайды. 1.ГАЖ-ң қамту аймағы және түрлері. 2.Сандық деректерді өңдеудің тәсілдері. 3.Географиялық деректер базасының құрамдас бөліктері.
|
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Ашық сұрап-жауаптар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
«Географиялық зерттеу әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
География ғылымының салалары. Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері. Географиялық деректерді өңдеу және талдау. |
|
Оқу мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1(а) Сурет бойынша географиялық зерттеу әдісін анықтаңыз.
Зерттеу әдісі (b) Осы зерттеу әдісінің қазіргі кездегі географиядағы маңыздылығын түсіндіріңіз.
2. Географиялық зерттеу әдістеріне интеллек-карта құрастырыңыз. |
|
Д
?
?
Теориялық
Зерттеу әдістері
алалық Картографиялық
![]()
?
-
Берілген деректерді пайдаланып, график құрыңыз және талдаңыз.
|
Айлар |
Қ |
А |
Н |
С |
М |
М |
Ш |
Т |
Қ |
Қ |
Қ |
Ж |
|
Температура ºС |
-15 |
-10 |
-7 |
+10 |
+17 |
+26 |
+32 |
+37 |
+28 |
+15 |
+1 |
-9 |

-
Температурасы төмен болған мезгілді көрсетіңіз.
![]()
-
Температурасы жоғары болған мезгілді көрсетіңіз.
![]()
-
Температурасы төмен және жоғары болу себептерін анықтаңыз.
![]()
![]()
-
Температураның өзгерісінің жергілікті жерге әсерін түсіндіріңіз.
![]()
![]()
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
География ғылымы салаларындағы зерттеулердің маңыздылығын сипаттайды. |
1 |
географиялық зерттеу әдісін анықтайды; |
1 |
|
зерттеу әдісінің қазіргі кездегі географиядағы маңыздылығын түсіндіреді; |
1 |
||
|
Зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіреді. |
2 |
далалық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды; |
1 |
|
картографиялық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды;, |
1 |
||
|
теориялық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды; |
1 |
||
|
Сандық және сапалық деректерді өңдейді. |
3 |
деректерге сәйкес график құрады; |
1 |
|
температурасы төмен мезгілді көрсетеді; |
1 |
||
|
температурасы жоғары мезгілді көрсетеді; |
1 |
||
|
температураның өзгеру себептерін анықтайды; |
1 |
||
|
өзгерістің жергілікті жерге әсерін түсіндіреді. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық деректер базасын құрастыру
Географиялық деректер базасын құрастыру
|
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ертаева Ш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :16.09.25 ж |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:8 А,В |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық деректер базасын құрастыруда ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі БЖБ№1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.2.2.1- ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны пайдаланып, географиялық деректер базасын құрастыру. 2.Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдана білу. 3. Географияялық ақпараттар жүйесінің түрлеріне,салаларына түсінік беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Білу, – Географиялық деректер базасын құрастырудың түсіну қажеттілігін біледі,түсінеді. Қолдану - Географиялық деректер базасын құрастыруда АКТ-ны қолдану. Талдау – АКТ-ны қолданып алынған мәліметтерді салыстырады,зерделейді,талдау жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. «Аялы алақан» әдісі бойынша жылулық,сенімділік,еркіндікті дамыту мақсатында психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мозаика»әдісі бойынша топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау. «Допты лақтыру» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. 1.Картографиялық әдістерге мысал келтіріңдер? 2.Тақырыптық карталардың маңыздылығы неде? 3.Географияда қолданатын зерттеу әдістерін атаңдар? Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа тақырыпты ашу және оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында бейнеролик көрсету.
Тапсырма №1 Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі Әрбір топқа төмендегі тапсырмалар беріледі. 1 .Географиялық деректер базасының құрамдас бөліктерін атап, сипаттаңдар. 2. Географиялық ақпараттар жүйесі туралы не білесіңіз? 3. Сандық деректерді өндеудің кандай түрлерін білесіңіз? 4.Деректерді сапалық тұрғыдан өңдеу жане талдау үшін не қажет?
«Мағынаны тану» Бүгінгі тақырыптарға байланысты топтарға әртүрлі тапсырмалар беріліп,оқушылар жеке орындайды. 1 топ . Кестемен жұмыс Анықтамалық статистикалық деректерді пайдаланып, екі облыстың сандық деректерін төмендегі көрсеткіштер бойынша дәптерге кесте түрінде сызу.
2 топ. Графикалық жұмыс Компьтерлік бағдарламаларды пайдаланып, сандық деректерді графикалық түрде өңдеу және оған талдау жасау.
3 топ .Термин сөздермен жұмыс Геоақпараттық картографиялау________________________ Электрондық карталар_______________________________ Үш өлшемді компьютерлік модельдер__________________ Анимациялық кескіндер______________________________ Вертуалды картографиялау___________________________ ГЛОНАСС,GPS_____________________________________ 4 топ. «Венн диаграммасы»арқылы топтастыру
Тапсырма №3 Жұптық жұмыс «Динамикалық шеңбер» әдісі Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге бөлініп, төмендегі тақырыптар бойынша бір –біріне сұрақ қою аркылы такырыпты қорытындылайды. 1.ГАЖ-ң қамту аймағы және түрлері. 2.Сандық деректерді өңдеудің тәсілдері. 3.Географиялық деректер базасының құрамдас бөліктері.
|
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Ашық сұрап-жауаптар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
«Географиялық зерттеу әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
География ғылымының салалары. Географиялық зерттеу әдістерінің түрлері. Географиялық деректерді өңдеу және талдау. |
|
Оқу мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1(а) Сурет бойынша географиялық зерттеу әдісін анықтаңыз.
Зерттеу әдісі (b) Осы зерттеу әдісінің қазіргі кездегі географиядағы маңыздылығын түсіндіріңіз.
2. Географиялық зерттеу әдістеріне интеллек-карта құрастырыңыз. |
|
Д
?
?
Теориялық
Зерттеу әдістері
алалық Картографиялық
![]()
?
-
Берілген деректерді пайдаланып, график құрыңыз және талдаңыз.
|
Айлар |
Қ |
А |
Н |
С |
М |
М |
Ш |
Т |
Қ |
Қ |
Қ |
Ж |
|
Температура ºС |
-15 |
-10 |
-7 |
+10 |
+17 |
+26 |
+32 |
+37 |
+28 |
+15 |
+1 |
-9 |

-
Температурасы төмен болған мезгілді көрсетіңіз.
![]()
-
Температурасы жоғары болған мезгілді көрсетіңіз.
![]()
-
Температурасы төмен және жоғары болу себептерін анықтаңыз.
![]()
![]()
-
Температураның өзгерісінің жергілікті жерге әсерін түсіндіріңіз.
![]()
![]()
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
География ғылымы салаларындағы зерттеулердің маңыздылығын сипаттайды. |
1 |
географиялық зерттеу әдісін анықтайды; |
1 |
|
зерттеу әдісінің қазіргі кездегі географиядағы маңыздылығын түсіндіреді; |
1 |
||
|
Зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіреді. |
2 |
далалық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды; |
1 |
|
картографиялық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды;, |
1 |
||
|
теориялық әдістің қолданылу мүмкіндігін сипаттайды; |
1 |
||
|
Сандық және сапалық деректерді өңдейді. |
3 |
деректерге сәйкес график құрады; |
1 |
|
температурасы төмен мезгілді көрсетеді; |
1 |
||
|
температурасы жоғары мезгілді көрсетеді; |
1 |
||
|
температураның өзгеру себептерін анықтайды; |
1 |
||
|
өзгерістің жергілікті жерге әсерін түсіндіреді. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
10 |
||
шағым қалдыра аласыз















