Сабақтың
басы.
Ұйымдастыру
2
минут
|
1.
Амандасу
Оқушыларды
түгендеу
Жағымды
психологиялық ахуал туғызу
|
«Нейрожаттығу» жасату арқылы
оқушылардың зейінін жинақтап, психологиялық ахуал
туғызады.
|
Глобус арқылы
бағалау
|
|
Жаңа
білім
3
минут
|
«Дерек қоры»
әдісі арқылы түсіндірме жұмысын
жүргізу.
Сандық
деректер
Бұл өлшенетін көлемдердің
терминдерінде беріледі. Мысалы: 20*С, 6995м
,18млн
Сапалық
деректер:
Географиялық
нысанның санмен айтуға болмайтын ерекшеліктері. Мысалы: үлкен,
шағын, нашар, суық, жылы, ыстық ,жұмсақ, жылдам, баяу, ұзын,
қысқа.
|
Оқушылар сандық және сапалық
деректер қорын біледі. Өлшенетін деректер қорымен танысады. Өлшем
бірліктерін біледі.
20*С, 6995 м, 18 млн
адам, суық , шағын, жұмсақ.
|
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
12
минут
|
Жеке
жұмыс.
«Флэш-карта»
әдісі арқылы кестені
толтыру
|
1- тапсырма бойынша
оқушылар кестені толтырады.
|
Дескрипторы:
Сандық деректерді
жазады-2б
Сапалық деректерді
жазады-2б
|
Бағалау парағына
шәкіл бойынша қажетті балдарын
қояды
|
Топтық
жұмыс
«Ойлан
–жұптас-бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс
жүргізу
|
2- тапсырма. Топтық
жұмыс
1-
топ.
(2 кесте) Кестіні пайдалана
отырып, Қазақстанның әр аймақтарындағы тұрғындардың тығыздығын
есептеңіздер
Х.Т = Х.С /Жер
ауданы
Халық ең тығыз және ең облысты
атаңыздар
2-топ.
Кестедегі деректерді пайдалана
отырып халық тығыз орналасқан 3 облысты, халық аз қоныстанған 3
облысты кескін картаға түсіріңіздер. Себебін
түсіндіріңіздер
3-
топ.
Кестені пайдалана
отырып ауданы үлкен 2 облыс, ауданы кішкентай 2 облысты кескін
картаға түсіріңіздер.
|
1 -топтың
дескрипторы:
-Халықтың
тығыздығын
есептейді
-2б
-Халық ең тығыз облысты
анықтайды-2б
-Тығыздығы ең аз облыс-2
б
2 –топтың
дескрипторы:
-Халықтың тығыз орналасқан 2
облысты
кескін картаға
түсіреді-2б
-Халық аз коңыстанған 2
облысты кескін картаға белгілейді -2
б
-Себебін
түсіндіреді-2б
3- топтың
дескрипторы:
-Аудан үлкен 2 облысты
кескін
картаға түсіреді-2
б
-Ауданы орташа 2 облысты
түсіреді-2б
-Ауданы кішкентай 2 облысты
кескін
картаға түсіреді-2
б
|
|
Сабақтың
соңы.
Кері
байланыс
3
мин.
|
Рефлексия.
«Ментимерт» платформасымен
кері байланыс жасау.
|
Оқушылар Qr –кодты
пайдалану арқылы кері байланыс жұмысын
жасайды.
|
|