Материалдар / Географиялық карталар 8 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Географиялық карталар 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық карталар 8 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
34
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Географиялық карталар

Бөлім

2 Картография және географиялық деректер базасы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Географиялық карталар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.2.1.1 Тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді құрастырады: профиль, диаграмма, график, кесте


Сабақтың мақсаты

Тақырыптық карталар бойынша табиғат ресурстарының таралуына сипатттама береді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Жаңа тақырыпқа байланысты «Миға шабуыл» сұрақтары қойылады.

1.Табиғат ресурстарының қолданылуы бойынша жіктемесі қандай?

2.Табиғат ресурстарын экологиялық жіктемесі қандай? Және т.б.

Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын

Өз пікірлерін айтады қорғайды

Сұрақтарға жауап береді


Жалпы 1 балл




Ашық сұрақ-жауаптар


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс жасайды.

1-тапсырма. Оқулық материалдарын және қосымша дереккөздерді пайдаланып, қызмет көрсету, соның ішінде туризм мен рекреациялық қызметті орналастыру факторларына талдау жасаңдар.

2-тапсырма. Пайдалы қазбалардың кен орындары картасын қолданып, тапсырманы орындаңыз.

    • Картадан темірдің кен орындарын анықтаңыз.

    • Қазақстандағы темір кенін өңдейтін орталықты кескін картада белгілеңіз.

    • Шикізаттың тасымалдану жолын картада сызып көрсетіңіз.

    • Қара металлургияның негізгі өнімдерін атаңыз.

Picture 1


Сабақтың келесі жартысында 5.1 Экономикалық география 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды.

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор

Туризм қызмет көрсету орындарын ораналастыру факторларын анықтайды;

Рекреациялық қызметті орналастыру факторларын

анықтайды

Қорытынды жасап, талдайды


Дескриптор:

Картадан кен орындарын анықтайды;

Қара металлургия орталығын картада белгілейді;

Орталыққа шикізатты тасымалдау жолын картада сызады;

Негізгі өнімдерін атайды.










Жалпы 4 балл



















Жалпы 5 балл















Атлас

Оқулық

Дәптер

Сызба








Оқулық

Атлас

Дәптер








Оқулық

Дәптер

Атлас

Сабақтың соңы


«Еркін микрофон» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.

Үйге тапсырма: §61, Табиғат ресурстарының негізгі таралу орталықтарын анықтап, картаға түсіреді.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді


Кері байланыс





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!