Сабақ жоспарының
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні:25.10.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: 6 |
Қатыспағандар:0 |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Литосфералық катаклизма |
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.4-Литосфералық катаклизмдердің себеп –салдарын ,таралуын түсіндіреді 7.3.1.5-жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жаап береді. Қосымша үлестірме ресурстарымен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке,жұптық.тотық тапсырмаларды орындай алады.сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Литосфералық катаклизм |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары барысында. Оқушылар топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге,сыныптасытарының жауаптарын тыңдауға,талдау,қорытынды жасау,ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка,қазақ тілі |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Литосфераның тектеоникалық қозғалыстары |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы (5мин) |
Бағалау парақшасы. 1)Топтарға бөлу «Билеттер арқылы» Оқушылар кассадан пойыз бен автобусқа билеттерді сатып алады. Пойызға-1топ,автобусқа-2топ болып бөлініп отырады.
«Қыдырып қайтайық» әніне билеу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!сабақты бастап кету |
1 топ –жанартау 2 топ -цунами |
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5мин 3мин |
ЖИГСО әдісі . Топтарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату) Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлуката Видео Катаклизма 5 табиғи үлкен апат туралы. 3 тау жынысы деген не?. «Сақина салма» ойыны Балалар бүгін біз сақина салмақ ойынын ойнаймыз,кімде сақина қалып қойса сол оқушы сұраққа жауап береді. 1.жер қырытысы қабатарының орналасу реттілігін ата 2.минерал дегеніміз не? 3. тау жынысы деген не?. 4.жердің ең тығыз ішкі қабаты? 5.жердің ядросы деген не? 6.жер қыртысынығ құрылысын қай жерден көруге болады? |
Постер жасату әр топқа
Видео
Сақина ойыны Сұрақ-жауап |
||||||
|
Сабақтың соңы 7мин |
Синтез
Рефлексия
|
Графиалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||
|
Ресурс пен мәтін бойынша саралау Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс) |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
географиялық катаклизм.ашық сабақ
географиялық катаклизм.ашық сабақ
Сабақ жоспарының
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні:25.10.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: 6 |
Қатыспағандар:0 |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Литосфералық катаклизма |
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.4-Литосфералық катаклизмдердің себеп –салдарын ,таралуын түсіндіреді 7.3.1.5-жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жаап береді. Қосымша үлестірме ресурстарымен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке,жұптық.тотық тапсырмаларды орындай алады.сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Литосфералық катаклизм |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары барысында. Оқушылар топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге,сыныптасытарының жауаптарын тыңдауға,талдау,қорытынды жасау,ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка,қазақ тілі |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Литосфераның тектеоникалық қозғалыстары |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы (5мин) |
Бағалау парақшасы. 1)Топтарға бөлу «Билеттер арқылы» Оқушылар кассадан пойыз бен автобусқа билеттерді сатып алады. Пойызға-1топ,автобусқа-2топ болып бөлініп отырады.
«Қыдырып қайтайық» әніне билеу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!сабақты бастап кету |
1 топ –жанартау 2 топ -цунами |
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5мин 3мин |
ЖИГСО әдісі . Топтарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату) Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлуката Видео Катаклизма 5 табиғи үлкен апат туралы. 3 тау жынысы деген не?. «Сақина салма» ойыны Балалар бүгін біз сақина салмақ ойынын ойнаймыз,кімде сақина қалып қойса сол оқушы сұраққа жауап береді. 1.жер қырытысы қабатарының орналасу реттілігін ата 2.минерал дегеніміз не? 3. тау жынысы деген не?. 4.жердің ең тығыз ішкі қабаты? 5.жердің ядросы деген не? 6.жер қыртысынығ құрылысын қай жерден көруге болады? |
Постер жасату әр топқа
Видео
Сақина ойыны Сұрақ-жауап |
||||||
|
Сабақтың соңы 7мин |
Синтез
Рефлексия
|
Графиалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||
|
Ресурс пен мәтін бойынша саралау Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс) |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















