географиялық катаклизм.ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

географиялық катаклизм.ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жоспары,жаңартылған бағдарлама бойынша жасалган
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ жоспарының




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Күні:25.10.17

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар: 6

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Литосфералық катаклизма



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.4-Литосфералық катаклизмдердің себеп –салдарын ,таралуын түсіндіреді

7.3.1.5-жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жаап береді. Қосымша үлестірме ресурстарымен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке,жұптық.тотық тапсырмаларды орындай алады.сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар


Литосфералық катаклизм

Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары барысында.

Оқушылар топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге,сыныптасытарының жауаптарын тыңдауға,талдау,қорытынды жасау,ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру.


Пәнаралық байланыс

Музыка,қазақ тілі

Алдыңғы білім


Литосфераның тектеоникалық қозғалыстары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(5мин)

Бағалау парақшасы.

1)Топтарға бөлу «Билеттер арқылы»

Оқушылар кассадан пойыз бен автобусқа билеттерді сатып алады. Пойызға-1топ,автобусқа-2топ болып бөлініп отырады.









Picture 25 Психологиялық ахуал

«Қыдырып қайтайық» әніне билеу.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!сабақты бастап кету

1 топ –жанартау

2 топ -цунами

Сабақтың ортасы

15 мин




5мин






3мин

ЖИГСО әдісі .

Топтарға тапсырма:

(Мәтін бөліктерін тарату)

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлуката

Видео

Катаклизма 5 табиғи үлкен апат туралы.

3 тау жынысы деген не?.

«Сақина салма» ойыны

Балалар бүгін біз сақина салмақ ойынын ойнаймыз,кімде сақина қалып қойса сол оқушы сұраққа жауап береді.

1.жер қырытысы қабатарының орналасу реттілігін ата

2.минерал дегеніміз не?

3. тау жынысы деген не?.

4.жердің ең тығыз ішкі қабаты?

5.жердің ядросы деген не?

6.жер қыртысынығ құрылысын қай жерден көруге болады?


Постер жасату әр топқа





Видео







Сақина ойыны

Сұрақ-жауап

Сабақтың соңы

7мин

Синтез















Рисунок 9



Рефлексия















Графиалық органайзер:

«Балық қаңқасы» диаграммасы










Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Ресурс пен мәтін бойынша саралау

Қарым-қатынас формалары бойынша саралау (топтық жұмыс)

Қалыптастырушы бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
986
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі