Геометрия, 7-сынып, БЖБ №1

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геометрия, 7-сынып, БЖБ №1

Материал туралы қысқаша түсінік
2 нұсқа, дескриптор
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Геометрияның негізгі ұғымдары. Аксиома. Теорема

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Оқу мақсаты 7.1.1.2 нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.5 кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу;

7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады;

  • Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады;

  • Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады;

  • Бұрыштың градустық мәнін есептейді

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты 30 минут

І нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

a) п түзуін жүргізіңдер;

b) п түзуінің бойында жататын А, В нүктелерін белгілеңдер;

c) п түзуінің бойында жатпайтын K, L нүктелерін белгілеңдер.


2 . CN кесіндісі берілген. М нүктесі СN кесіндісіне тиісті. см және болса, CM және MN кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:

ІІ нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

1) m түзуін жүргізіңдер;

2) m түзуінің бойында жатпайтын C, D нүктелерін белгілеңдер;

3) m түзуінің бойында жататын T, H нүктелерін белгілеңдер.


2 . КТ кесіндісі берілген. S нүктесі KT кесіндісіне тиісті. см және болса, KS және ST кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

Shape1

O

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» БЖБ

І нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

a) п түзуін жүргізіңдер;

b) п түзуінің бойында жататын А, В нүктелерін белгілеңдер;

c) п түзуінің бойында жатпайтын K, L нүктелерін белгілеңдер.


2. CN кесіндісі берілген. М нүктесі СN кесіндісіне тиісті. см және болса, CM және MN кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10



«Геометрияның алғашқы мәліметтері» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

1) m түзуін жүргізіңдер;

2) m түзуінің бойында жатпайтын C, D нүктелерін белгілеңдер;

3) m түзуінің бойында жататын T, H нүктелерін белгілеңдер.


2. КТ кесіндісі берілген. S нүктесі KT кесіндісіне тиісті. см және болса, KS және ST кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

Shape2

O

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2024
502
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі