Материалдар / Геометрия, 7-сынып, БЖБ №1

Геометрия, 7-сынып, БЖБ №1

Материал туралы қысқаша түсінік
2 нұсқа, дескриптор
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Геометрияның негізгі ұғымдары. Аксиома. Теорема

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Оқу мақсаты 7.1.1.2 нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.5 кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу;

7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады;

  • Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады;

  • Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады;

  • Бұрыштың градустық мәнін есептейді

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты 30 минут

І нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

a) п түзуін жүргізіңдер;

b) п түзуінің бойында жататын А, В нүктелерін белгілеңдер;

c) п түзуінің бойында жатпайтын K, L нүктелерін белгілеңдер.


2 . CN кесіндісі берілген. М нүктесі СN кесіндісіне тиісті. см және болса, CM және MN кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:

ІІ нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

1) m түзуін жүргізіңдер;

2) m түзуінің бойында жатпайтын C, D нүктелерін белгілеңдер;

3) m түзуінің бойында жататын T, H нүктелерін белгілеңдер.


2 . КТ кесіндісі берілген. S нүктесі KT кесіндісіне тиісті. см және болса, KS және ST кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

Shape1

O

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» БЖБ

І нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

a) п түзуін жүргізіңдер;

b) п түзуінің бойында жататын А, В нүктелерін белгілеңдер;

c) п түзуінің бойында жатпайтын K, L нүктелерін белгілеңдер.


2. CN кесіндісі берілген. М нүктесі СN кесіндісіне тиісті. см және болса, CM және MN кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10



«Геометрияның алғашқы мәліметтері» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Нұсқаулықты пайдаланып, сызбаны салыңдар:

1) m түзуін жүргізіңдер;

2) m түзуінің бойында жатпайтын C, D нүктелерін белгілеңдер;

3) m түзуінің бойында жататын T, H нүктелерін белгілеңдер.


2. КТ кесіндісі берілген. S нүктесі KT кесіндісіне тиісті. см және болса, KS және ST кесінділерінің ұзындықтарын табыңдар.


3. Берілген сурет бойынша төмендегі тапсырмаларды орындаңдар:

Shape2

O

a) бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңдар;

b) бұрышының өлшемін табыңдар;

c) бұрышының өлшемін табыңдар.


4. Амалды орындаңдар:

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын қолданып сызбаны салады

1

түзуді жүргізеді

1

есептің шартына сәйкес нүктелерді кескіндейді

1

Есеп шығаруда кесінді, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

2

есептің шартына сәйкес теңдеу құрады

1

бірінші кесіндінің ұзындығын табады

1

екінші кесіндінің ұзындығын табады

1

Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

3

/ бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

/ бұрышының өлшемін табады

1

Бұрыштың градустық мәнін есептейді

4

қосу амалын орындайды

1

кіші өлшем бірлікті үлкеніне айналдырады

1

Барлығы

10


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі