Геометрия 9-класс күнтізбелік жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геометрия 9-класс күнтізбелік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
күнтізбелік жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

ГЕОМЕТРИЯ

9 класс.

(Барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат)

Тақырыптың атауы

Сағат саны

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер

Оқып үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау түрі


Барлығын қоса алғанда бағалау

Негізгі дерек

көзі



І тоқсан 16 сағат


8-сынып геометрия курсын қайталау 4 сағат


1

Төртбұрыш түрлері. Үшбұрыштың және трапецияның орта сызығы

1


Төртбұрыштар туралы ұғымды білу

 

«Ой қозғау»

Векторлар туралы ұғымды біледі

Мадақтау

 «Бағдаршам»;

Сұрақтары бар қорап

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


2

Үшбұрыштың, төртбұрыш аудандары. Пифагор теоремасы, қабырғалар қатынасы

1


Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар туралы білімдерін толықтыру.

 «Миға шабуыл»

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары туралы білімдерін толықтыру.

Үшшапалақ

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


3

Шеңбер теңдеуі, түзу теңдеуі

1


Координаталық жазықтық ұғымдарын білу

Топка б

өлу әдісі,

блум таксаномиясы

Координаталық жүйе ұғымдарын білу

Мадақтау

 «Білдім, Үйрендім, Қиынболды»

АКТ, www.ustaz.kz

www.45minut.kz



4

Үшбұрыштарды шешу

1


Үшбұрыштарды шешу тақырыбына есептер шығару арқылы,тақырыпты пысықтау,бекіту

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Төртбұрыштардың аудандарын табуға есептер шығара алады.

Үшшапалақ

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


2. Жазықтықтағы векторлар 16 сағат


5

Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. §2. Векторлардың ұзындығы және бағыты. Векторлардың теңдігі

1


Вектор ұғымымен танысу,нөльдік,коллинеар векторлар туралы түсінік беру.

Топтыө жұмыс

Вектор, нөльдік вектор туралы мәлімет алады


Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


6

Векторлардың координаталары. Параллель көшіру

1


Векторларды қосу және оның қасиеттерін

пайдаланып есептер шығару.

Топтық жұмыс

Айқас түзулердің белгісін біледі

«Үш шапалақ»


Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


7

Векторларды қосу және азайту

1



8

Векторды санға көбейту. Векторлардың коллинеарлық критерийі

1


Векторларға амалдар қолдану,коллинеарлық критерийі,векторды санға көбейтудің қастиеттерін пайдаланып есептер шығару.

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы

Векторларға амалдар қолдану,коллинеарлық критерийі,векторды санға көбейтудің қастиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.

Мадақтау

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


9

Векторды санға көбейтудің қасиеттері. Өзіндік жұмыс №1

1


Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі

Үшшапалақ

 Блум таксономия

Сы

АКТ, www.ustaz.kz

www.45minut.kz



10

Векторларды координаталық осьтердің бірлік векторлары бойынша жіктеу

1


Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу туралы ұғымды білу

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы.


Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу туралы ұғымды біледі

 «Екіжұлдыз, бірұсыныс»

 

«Табысағашы»

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


11

Векторлардың арасындағы бұрыш. Вектордың координаталық осьтердегі проекциялары

1


Тікбұрышты координаталық жүйесіндегі векторлар туралы мәлімет алу

Векторлардың координатасы туралы ұғымды білу

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы

Тікбұрышты координаталық жүйесіндегі векторлар туралы мәлімет алу


 

5-стратегия бойынша «өзін-өзібағалау»

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


12

Векторлардың скаляр көбейтіндісі

1



13

Скалярлық көбейтінді табуға есептер шығару

1


Векторлардың арасындағы бұрыш. Вектордың координаталық осьтердегі проекциялары.туралы мәлімет беру

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы.


Вектордың координаталық осьтердегі проекциялары тақырыбына есептер шығара алады.

 

«Білдім, Үйрендім, Қиын болды»

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


14

Жазықтықтағы векторларды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу

1


Векторлардың скаляр көбейтіндісі туралы мәлімет беру.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдіс

Жеке жұмыс

формула пайдаланып есептер шығара алады.

 

«Екіжұлдыз, бірұсыныс

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


15

Бақылау жұмысы №1 (І-тоқсандық)

1



16

Бақылау жұмысын талдау.

1


Тік бұрышты коодинаталар туралы ұғымды білу,әр түрлі берілу тәсілдерін пайдаланып есептер шығару.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,


Әр түрлі берілу тәсілдерін пайдаланып есептер шығара алады.

Мадақтау

«Табысағашы»

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева



ІІ тоқсан (15 сағ)


17


Тікбұрышты координаталар жүйесіндегі векторлар

1





Векторлар туралы толық мәлімет алып, формулаларды пайдаланып есептер шығару.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы

Формулаларды пайдаланып септер шығара алады.

Үшшапалақ


Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева

Геометрия 10кл


18

Бұрыштық коэффициентпен берілген түзудің теңдеуі. §11. Түзудің жалпы теңдеуі.

1



19

Есептерді шешуде векторларды қолдану

1



20

Векторлар тақырыбына есептер шығару

1


Векторлар тақырыбына есептер шығару

Жеке жұмыс

Формулаларды еске түсіреді

«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

Жеке тапсырмалар мен есептер шығара алады.

Бақылау жұмыстар жинағы


3. Жазықтықтағы түрлендірулер 10 сағат


21

Жазықтықты түрлендіру. Қозғалыс және оның қасиеттері. Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері

1


Жазықтықтағы түрлендіру,қозғалыс және оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығару.

Жазықтықтағы қозғалыс-осьтік және центрлік симметриялар,параллель көшіру,бұру туралы мағлұмат алу.


Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

Тақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде негізгі анықтамаларды біледі, түсінеді және есептерді орындауға үйренеді


Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы

«Білдім, Үйрендім, Қиынболды»

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


22

Нүктеге қатысты симметрия.

Түзуге қатысты симметрия.

1



23

Бұру

Фигуралардың теңдігі

1


Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

5-стратегия бойынша «өзін-өзібағалау»

 

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


24

Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар.

1


Оқушыларға гомототетияның анықтамасын түсіндіру,сесптер шығарту.

«INSЕRT» стратегиясы,

кубизм әдісі

Гомотетияның анықтамасын пайдаланып есептер шығара алады.

 

«Екіжұлдыз, бірұсыныс»

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


25

Гомотетия. Өзіндік жұмыс №2

1


Ұқсастық қасиетінің дәлелдемесін теоремаға сүйеніп дәлелдеу.

Топка бөлу әдісі,

блум таксаномиясы

Ұқсастық қасиетінің дәлелдемесін теоремаға сүйеніп дәлелдей алады

Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс,

«Табысағашы»

АКТ, www.ustaz.kz

www.45minut.kz



26

Үшбұрыш ұқсастығының І белгісі

1


Кез келген үшбұрыштардың ұқсастығы мен гомотетияның қасиеттері туралы мәлімет беру.

Кластер,

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау.

Үшбұрыштардың ұқсастығының бірінші белгісінің теоремасын ділелдей алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

АКТ, www.ustaz.kz

www.45minut.kz

bilimland.kz



27

Үшбұрыш ұқсастығының ІІ белгісі

1


Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі анықтамасын білу

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі анықтамасын біледі

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

«Мадақтау сэндвичі»

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


28

Үшбұрыш ұқсастығының ІІІ белгісі

1



29

Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастығы

1



30

Бақылау жұмысы №2 (ІІ-тоқсандық)





1


Векторды үш компланар емес векторлар туралы ұғымды білу


Жеке жұмыс

Векторды үш компланар емес векторлар туралы ұғымды білу

Басбармақ

 

Блум таксономия

Сы

Бақылау жұмыстар жинағы



4. Көпбұрыштар 13 сағат



31

Бақылау жұмысын талдау. Сынық сызық. Дөңес көпбұрыш. Дөңес көпбұрыштың бұрыштарының қосындысы.




Сынық сызық, көпбұрыштардың бұрыштарының қосындысын табу

Топтық жұмыс

Бұрыштардың қосындысын табуды біледі

«бас бармақ»

Топтық тапсырмалар

«Шың» кітабы, электронды оқулық


ІІІ тоқсан 20 сағат


32

Шеңберге іштей сызылған бұрыштар.




1


Кеңістіктегі вектордың координаталары. туралы мәлімет алу

Топтау әдісі, «Қар көшкіні»

Кеңістіктегі вектордың координаталары. туралы мәлімет алу


 «Үш шапалақ»

«Бәрін білгім келеді»

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


Өз білімдерін көрсетеді

Есеп шығару

Топтық жұмыс

Шеңберге іштей сызылған бұрыштарға есептер шығару

«Мадақтаусэндвичі»

Басбармақ

«Білдім, Үйрендім, Қиынболды»

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


33

Шеңберге іштей сызылған бұрыштың қасиеттері

1


Шеңберге іштей сызылған бұрыштың қасиеттерін пайдаланып есептер шығару

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Шеңберге іштей сызылған бұрыштың қасиеттерін пайдаланып есептер шығар

Өзін-өзі бағалау

Топтық тапсырмалар беру арқылы

АКТ, www.ustaz.kz

www.45minut.kz

bilimland.kz



34

Шеңбердің хордаларымен қиюшылары

1


Шеңберлердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теореманы дәлелдеу.

Топтық жұмыс

Теоремаларды пайдаланып есептер шығару

«Үш шапалақ»

Блум таксономиясы

Геометрия 10кл В.Гусев, Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева


35

Хорда мен қиюшы кесінділердің пропорционалдығы туралы теорема

1



36

Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар

1


Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштарға есептер шығару

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбқрыштарға септер шығара алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

«Геогебра» бағдарламасы, ғаламтор материалдары


37

Тақырыптық есептер шығару.Өзіндік жұмыс №3

1



38

Дұрыс көпбұрыштар

1


Дұрыс көпбұрыштар. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын қабырғаларды,периметрді және ауданды байланыстыратын формулаларды пайдаланып есептер шығару.

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын қабырғаларды,периметрді және ауданды байланыстыратын формулаларын пайдаланып есептер шығара алады.

«Үш шапалақ»

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


39

Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын, қабырғаларды өрнектейтін формулалар

1



40

Периметрді және ауданды байланыстыратын формулалар

1


Дұрыс көпбұрыштар. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын қабырғаларды,периметрді және ауданды табу формуласын есептер шығару

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Дұрыс көпбұрыштар. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын қабырғаларды,периметрді және ауданды табу формуласын есептер шығарады

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


41

Дұрыс көпбұрыштарды салу

1


Дұрыс көпбұрыштарды салуды үйрету.

Топтық жұмыс

Дұрыс көпбұрышты салуға есептер шығару.

«үш шапалақ»

Түрлі деңгейлік тапсырмалар

Геометрия 9-сынып «Шың» кітап


42

Бізді қоршаған әлемдегі көпбұрыштар

1


Бізді қоршаған әлемдегі көпбұрыштар туралы білімдерін кеңейту

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Көпбұрыштардың аудандарын табады.

««Мадақтаусэндвичі»

Басбармақ

 

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Ғаламтор материалдары


43

Бақылау жұмысы №3

1


Өз білімдерін толықтыру

Жеке жұмыс

Тарау бойынша алған білімдерін толықтыру

басбармақ

Түрлі деңгейлік тапсырмалар

Бақылау жұмыстар жинағы


5. Үшбұрыштарды шешу 7 сағат



44

Бақылау жұмысын талдау. Синустар теоремасы

1


Косинустар және синустар теоремасын тұжырымдап, теоремаларды дәлелдеу.

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Косинустар және синустар теоремасын тұжырымдап, теоремаларды дәлелдей алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Ғаламтор материалдары, геометрия оқулығы, «геогебра» бағдарламасы


45

Косинустар теоремасы

1



46

Үшбұрышты шешуде синустар теоремасын қолдану

1


Үшбұрыштарды шешу жолдарымен танысу.

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Үшбұрыштарды шешу жолдарымен танысып, есептер шығара алады.

«Үш шапалақ»

Түрлі деңгейлік тапсырмалар

Кеспе қағаздар, ғаламтор материалдары


47

Үшбұрышты шешуде косинустар теоремасын қолдану

1



48

Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану

1


Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдануды үйрету


Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдануда есептер шығару


«Жеміс ағашы»

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


49

Мазмұнды есептер шешу

1



50

Бақылау жұмысы №4 (III тоқсандық )

1


Өз білімін толықтыру

Жеке жұмыс

Тарау бойынша білімдерін толықтырады.

«үш шапалақ»

Түрлі деңгейлік тапсырмалар

Бақылау жұмыстар жинағы


6. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелектің ауданы 6 сағат



51

Бақылау жұмысын талдау. Синустар теоремасы

1


Шеңбердің ұзындығы, π саны. Шеңбердің доғасының ұзындығы Бұрыштың радиандық өлшемі ұғымымен танысу

Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Шеңбердің доғасының ұзындығы Бұрыштың радиандық өлшемі ұғымымен танысып есептер шығарады

барбармақ

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Геометрия оқулығы 9-сынып,

»Шың» кітабы



ІV тоқсан-16 сағат


52

Косинустар теоремасы


1



Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданын табу формулаларымен танысып, оған есептер шығару.

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданын табу формулаларымен танысып, оған есептер шығара алады.

«Үш шапалақ»

«Барбармақ»

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Геометрия оқулығы 9-сынып, «Шың» кітабы, есептер жинағы



53


Үшбұрышты шешуде синустар теоремасын қолдану

1



54

Үшбұрышты шешуде косинустар теоремасын қолдану

1



55

Геометриялық және практикалық мазмұнды есептерді шешуде тригонометрияны қолдану

1



56

Мазмұнды есептер шешу

1


Өткен материалдарды еске түсүру

Жеке жұмыс

Білімдерін толықтырады.



Бақылау жұмысы жинағы


IV-тарау. Стереометрия элементтері (6 сағат)

Бақылау жұмысы №4 (III тоқсандық )

57

Бақылау жұмысын талдау.Стереометрия аксиомалары және олардың қарапайым салдарлары

1


стереометрия аксиомаларын пайдаланып, теоремалар дәлелдеу.

Топтық жұмыс

Аксиомаларды пайдаланып есептер шығарады.

«Үш шапалақ»

Сұрақтары бар қорап

Геометрия 9-сынып


58

Кеңістіктегі екі түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы

1





Жазықтықтың өзара орналасуы жайлы түсінік

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасу реті

«Жеміс ағашы»

Түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


59

Түзу мен жазықтықтың арасындағы бұрыш. Түзулердің, түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы

1


Тақырыптың мазмұнын түсінеді, тапсырмаларды орындай отырып тақырыпты меңгереді,ойлау қабілеттерін арттыру арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

Тақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде негізгі анықтамаларды біледі, түсінеді және есептерді орындауға үйренеді

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


60

Параллелепипед және көлбеу призмалар, пирамида, олардың қырларының өзара орналасуы

1


Тақырыптың негізгі жүйесін меңгередіі, тапсырмаларды орындай отырып тақырыпты топпен талқылау арқылы есептер шешуге үйренеді


«Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын

Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, олардың қырларының өзара орналасу ұғымы мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып тапсырмаларды орындай алады


Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.


Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


61

Цилиндр конус және олардың кескіндері

1


Тақырыптың мағанасын аша отырып жақсы түсініктер қалыптасады ойын жеткізе білуге ,тапсырмаларды і дұрыс құруға үйрену арқылы топпен жұмыс істеуге машықтары дамыйды


Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы


Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.


Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


62

Бізді қоршаған әлемдегі кеістіктік геометриялық фигуралар

1


Оқушылар тақырыптың маңыздылығын аша отырып түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырманы дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады


Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.

Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалар орындай алады

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


8. Қайталау. Есептер шығару. 6 сағат


63

Жазықтықтағы векторлар

1


Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.

Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып практикада пайдалана алады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


64

Жазықтықтағы фигураларды түрлендіру

1


Жазықтықтағы фигураларды түрлендіру.

Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.

Фигураларды түрлендіре алады.

Топтық бағалау.

Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Ғаламтор материалдары


65

Көпбұрыштар

1


Оқушылар тақырып туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға дағдыланады

Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отыры машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


66

Стереометрия элементтері

1


Стереометрия аксиоларымен танысып, теорема дәлелдеуді үйренеді

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Аксиомаларды пайдаланып,теоремаларды дәлелдейді.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру

Топтық тапсырмалар

Геометрия оқулығы, ғаламтор материалдары.


67

Қорытынды бақылау жұмысы

1


Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Тапсырмаларды орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны бақылау жұмысын орындауға пайдаланады.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар


68

Қорытынды сабақ

1


Жыл бой алған білімдерін пысықтау,бекіту

Топтық жұмыс

Өз білімдерін көрсетеді

Үш шапалақ






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2019
2608
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі